Jos te minua viisaammat voitte auttaa ennenkuin alan vikaa tosissaan selvittämään.
Ongelmat: -Tyhjäkäynti häviää ajoittain kun kone lämmin,kylmänä ei ongelmaa.
- Kaupungissa ajo nykivää mutta maantiellä menee kuin unelma.
Muutoksia olen viime talvena tehnyt sen verran että tankki vaihdettu/Bensalinjat suoraan yhdysletkulta ja sulkuhana välissä ja pakoputkisto vaihtui 2:1 Supertrapp vaimentajalla ilman välilevyjä,viime kesänä oli 2:2 avarilla pöntöillä ja ilmanputsari on sama ilman mitään ongelmia.Bensaa tulee tankista joten se ei ole syy.Tulpat vaalean puoleiset ja ilmaruuvia olen käännellyt mutta ilman suurempaa muutosta.Teki myös ajokauden alussa sitä että kusi bensaa kaasarista mutta se on loppunut.(Ainakin luulen niin en uskalla jättää hanaa auki).
Joku oli myös jossain topicissa sanonut että jossain jenkkipalstalla oli ollut samoja ongelmia ja kaiken kaasarin purkamisen jälkeen kyse olikin ollut kampiakselin asentotunnistimesta joka oli rikki.Itse en usko että mulla johtuu siitä tai map sensorista mutta mainitsin nyt vain.
Jos jotain syitä tai suutin vinkkejä niin kiitoksia!
ja siis kaasari cv keihin
FXD 2001 tyhjäkäynti häviää lämpimänä
FXD 2001 tyhjäkäynti häviää lämpimänä
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
Re: FXD 2001 tyhjäkäynti häviää lämpimänä
Onkos kaasari milloin putsattu? Ettei vaan olis jotain töhnää siellä sen verran että meinaa tukkia tyhjäkäyntisuutinta?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Joo en oo kaasaria viel avannu.Tarkoitus olis heti kun kerkeän ottaa lähempään tarkasteluun.
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
Käykö laihalla? Auttaako ryyppy kun alkaa temppuileen?
Jussi