"Run"- tyyppisiä tapahtumia...?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Janoinen
Viesti:

"Run"- tyyppisiä tapahtumia...?

Viesti Kirjoittaja Janoinen »

Morjesta!

Onkohan tietoa onko suomessa näitä jenkkilässä varsin suosittuja tai yleisiä Runi-tyyppisiä tapahtumia kesällä mihinkään suuntaan tulollaan? Useimmat tapahtumat kun tuppaa olemaan näitä perinteisiä kokkareita.

Aiemmilta vuosilta ainakin olen törmänny googlaten Alien Runiin ja onko sitten kesäkuun lopussa Walkka Run myöskin näihin laskettava.

Vaikuttaisi ihan toimivalta konseptilta tuollainen muutamien päivien porukalla siirtyily, minimi organisoinnilla etc. jopa vaikka "epävirallisena"

Jenkiilässä DiabloRun, GypsyRun etc.
hiekkanen

Re: "Run"- tyyppisiä tapahtumia...?

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Janoinen kirjoitti:Morjesta!

Onkohan tietoa onko suomessa näitä jenkkilässä varsin suosittuja tai yleisiä Runi-tyyppisiä tapahtumia kesällä mihinkään suuntaan tulollaan? Useimmat tapahtumat kun tuppaa olemaan näitä perinteisiä kokkareita.

Aiemmilta vuosilta ainakin olen törmänny googlaten Alien Runiin ja onko sitten kesäkuun lopussa Walkka Run myöskin näihin laskettava.

Vaikuttaisi ihan toimivalta konseptilta tuollainen muutamien päivien porukalla siirtyily, minimi organisoinnilla etc. jopa vaikka "epävirallisena"

Jenkiilässä DiabloRun, GypsyRun etc.
Tuli mieleen Pielisen ympäriajo lähiseudulla pohjoiskarjalassa.Ei tosin päiväkausia kestä. :idea: Omassa päässä on hautunu joku Oulujärven ympäriinsä-ajo tyyppinen idea mutta kun en kuulu kerhoihin(kuten HDCF) niin ei ole tullu senkummemmin kyseltyä kovin paljoa noita mielipiteitä moisesta jutusta muilta kuin rajalliselta tuttavapiiriltä.Noin niinkun vinkkinä tämä tänne Oulun-Kajaanin suunnan Harrikkalaisille.Jos yhteishenkeä moiseen löytyisi,niin voipi olla mahollista,jotta talkoohenkeäkin omalta osaltani löytyisi jonninverran ja siinä sivussa jopa totista harkintaa liittymisestä erittäin ptkän ajan harkinnan tuloksena tähän HDCF:ään (mikäli kelpuutetaan).
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Janoinen kirjoitti:Onkohan tietoa onko suomessa Runi-tyyppisiä tapahtumia kesällä mihinkään suuntaan tulollaan? Useimmat tapahtumat kun tuppaa olemaan näitä perinteisiä kokkareita.
Aiemmilta vuosilta ainakin olen törmänny googlaten Alien Runiin ja onko sitten kesäkuun lopussa Walkka Run
muutamien päivien porukalla siirtyily, minimi organisoinnilla
Walkka on yleinen tapahtuma kaikille Harrikan, Inkkarin tai vanhan britin omaaville, muiden kerhojen ajot kaiketi omalle porukalle + kutsuvieraille. Walkassa olen jonkun kerran ollut mukana ja muualle ei ole kutsua tullut :wink:

Auttaisi jo paljon alkuun, jos rohkenisit ihan paikkakunnan panna esille :lol: Itse olen neljä kertaa moisia ajoja yrittänyt kutsua koolle täällä pk-seudulla, kahdella kerralla on tullut 6 pyörää, yhden kerran ajoin yksin ja yhden kerran jyräsi facebook ja senkin ajoin sitten yksin, kun peruutin oman kutsuni muille (en halunnut varjoajoa järjestää) :lol: Idea oli nimenomaan kasata näitä ajoja, ei (pelkkiä) kemuja.

Mutta idoita vaan kehiin ja päivämääriä jo kohteita esille, ajat sitten joko yksin tai muutaman pyörän porukassa, pääasia, että ajat. Tai jos järjestetään kimpassa, niin sitten letkassa on jo 2 Harrikkaa... 8)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Silloin tällöin ympäri Tasavaltaa - H-DCF Toy Run 8)
Vastaa Viestiin