Kokemuksia Chrysel PT Cruiserista
- jorgegoodman
- Viesti:
Kokemuksia Chrysel PT Cruiserista
Onkos teillä kellään kyseistä autoa? Olen harkinnut sellaisen ostamista, mutta en tunne kyseistä autoa juurikaan ja ajattelin että teillä voisi olla asiasta hyvinkin tietoa mm tyyppivioista ja niiden korjauksista yms yms kaikki tieto on pelkkää plussaa
Harkinnassa on PT 2.0 Classic -01 ajet n 190tkm.
Harkinnassa on PT 2.0 Classic -01 ajet n 190tkm.
Re: Kokemuksia Chrysel PT Cruiserista
Koeajossa oli, silloin, kun tuli. Oli niin meluisa, että jätin kauppaan.
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
12vuotta vanha ja koht kaks satkua ajettu kinneri, voi olla ihan kelvollinen tai ihan paska, riippumatta auton merkistä. Tuos kohtaa ratkaisevaa on yksilötasolla se, millaisella kohtelulla kyseinen kinneri yksilö on ollut aiemman elämänsä.
Kakslitranen PT on laiska, janonen ja meluisa. Mitkään noista Syslerin halpiksista eivät ole loistaneet mitenkään vikavapaina valintoina. Mut jos kyseinen kiesi miellyttää, niin miksei... ei tuossa ikäluokassa korkealta putoa vaikka osoittautuisi susihankinnaksikin.
Kakslitranen PT on laiska, janonen ja meluisa. Mitkään noista Syslerin halpiksista eivät ole loistaneet mitenkään vikavapaina valintoina. Mut jos kyseinen kiesi miellyttää, niin miksei... ei tuossa ikäluokassa korkealta putoa vaikka osoittautuisi susihankinnaksikin.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mulla -06 vuotinen noin satkun ajettu 2,4 litrainen turbo PT. Janoinen on, mutta ei laiska eikä mun mielestä meluisa. Mulla tosin ole hiljaista autoa ikinä ollutkaan Typpivikoja kuulemma tukivarsien puslat hajoilee, apulaitehihnan kiristin alkaa ääntämään jossain vaiheessa ja koko jakopää mukamas heikko ja hankala vaihtaa (onko tuo nyt edes tyyppivika). Ja niin, sumuvalokytkin saattaa sulaa (monitoimiviiksessä) Mun mielestä kokonaisuutena hauska ja symppis peli, ajoasento korkean ryhdikäs. Ketteränä 190cm pitkänä satakiloisena arvostan Ja hei, kaikki PT-kuskit moikkaa toisiaan tien päällä
Viimeksi muokannut CCCK, 10:58 19.06.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FXDF Dyna Fat Bob
XL1200N ---gone---
XL1200N ---gone---
2006 PT 2,4l automaatti. Ei mitään ongelmia, normaalia jarrupalaa etc.
LIFEMEMBER
Nätti peli mutta moottori puuttuu
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Luja auto on, poika päästi tuossa pariviikkoa sitten koneen keittämään, nyt otetaan kansi irti ja katsotaan menikö kannentiiviste.
Ostettiin tämä 2001 ja ajettu nyt yli 300.000 km.
Ostettiin tämä 2001 ja ajettu nyt yli 300.000 km.
LIFEMEMBER
Mun vähäinen tekniikkatieto riittää just ja just oman romun hengityksen ylläpitämiseen l. HD TLC vm. 1984.
Ite olen ajellu ranskiksella, ihan ok kun 150 tonnia tulee täyteen. Vuodesta 1985.
Taas ohi topikin, mutta ei malta olla kehumatta omassa käytössä olevaa
Ite olen ajellu ranskiksella, ihan ok kun 150 tonnia tulee täyteen. Vuodesta 1985.
Taas ohi topikin, mutta ei malta olla kehumatta omassa käytössä olevaa
Onhan noita ranskiksiakin ollut ja en malta olla haukkumatta: paskoja ovat.
Mitä autoa kehuisit?mcjusa kirjoitti:Onhan noita ranskiksiakin ollut ja en malta olla haukkumatta: paskoja ovat.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mulla ei ole tapana pahemmin kehua, mutta tuossa kerran kyseltiin alan ammattilaiselta mikä on hänen mielestään kestävä auto. Mersuilla ei kuulemma nykyään tee mitään, paljon kalliita vikoja. Audi oli hänen mielestään huonoin VAG konsernin tuote, paljon vikoja ja kalliit osat. Hyvänä ja kestävänä autona hän piti Toyotaa ja Kiaa. Saattapi olla vaikka tottakin.
Menee ihan ohi aiheen, mutta pakko tarttua tuohon mainitsemaasi "Mersuilla ei tee mitään" Tiedän muutaman 2 tuh- luvun mersua joilla on ajettu melkein miljoonakilsaa mutta en yhtään Kiaa enkä muutakaan riisinpaahdinta...ja kyllä, on mulla Mersumcjusa kirjoitti:Mulla ei ole tapana pahemmin kehua, mutta tuossa kerran kyseltiin alan ammattilaiselta mikä on hänen mielestään kestävä auto. Mersuilla ei kuulemma nykyään tee mitään, paljon kalliita vikoja. Audi oli hänen mielestään huonoin VAG konsernin tuote, paljon vikoja ja kalliit osat. Hyvänä ja kestävänä autona hän piti Toyotaa ja Kiaa. Saattapi olla vaikka tottakin.
Jos haluaa ajaa halvalla ja mukavasti varustellulla autolla, niin oikeastaan Syslerit ja ranskikset. Sitten jos haluaa et se on ajettavuudeltaankin viel mukava ni Syslerit jää pois(se kolmisatku jäi sit jo kohdas halpa). Kaikissa on vikoja, Tojotissakin ja Tojotan korjaaminen on keskimäärin kalliinpaa ku ranskiksen. PT-sysleri o 2.4L koneella jo jotenkin järkevä, mut se kakslitranen on nuhanen & janonen.
Sinällään sama millä ajaa, niin kauan ku ei joudu ajamaan Audilla tai Tojotalla...
Sinällään sama millä ajaa, niin kauan ku ei joudu ajamaan Audilla tai Tojotalla...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- lakeudenmies
Mun pösön moottori ( 200hp bensaturbo ) on yhteistyömoottori bemun kanssa ja löytyy siis monen BMW:n konepellin alta.
Tämä Mersu on pohjimmiltaan Renault Kangoo ja kootaan Rellun tehtaalla Ranskassa:
http://www.savonsanomat.fi/erikoissivut ... sa/1286510
Lisätaustaksi keskustelulle hyvistä ja huonoista automerkeistä ...
Tämä Mersu on pohjimmiltaan Renault Kangoo ja kootaan Rellun tehtaalla Ranskassa:
http://www.savonsanomat.fi/erikoissivut ... sa/1286510
Lisätaustaksi keskustelulle hyvistä ja huonoista automerkeistä ...
Mulla oli vuoden verran sellanen janonen PT GT Turbo... Ostaessa 99tkm, myydessä 119 tkm.
Tähän väliin mahtui tuhansia litroja 98:a, vuotoja lähes kaikissa nesteissä ja kruununa hajonnut vaihteisto. Pistin pokaalin kiertoon ja huvikseen katsoin niin oli puolen vuoden päästä taas myynnissä jollain raukkaparalla.
Liikkuihan se rivakasti ja näytti kivalta, mutta never again.
Tähän väliin mahtui tuhansia litroja 98:a, vuotoja lähes kaikissa nesteissä ja kruununa hajonnut vaihteisto. Pistin pokaalin kiertoon ja huvikseen katsoin niin oli puolen vuoden päästä taas myynnissä jollain raukkaparalla.
Liikkuihan se rivakasti ja näytti kivalta, mutta never again.