Dynotuloksia
Re: Dynotuloksia
mitäs tolle rodille on tehtynnä?
Re: Dynotuloksia
07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm
Re: Dynotuloksia
No pistä ny jotain tietoa mitä sille on tehty..ei kai tuo pelkillä tulpanjohtojen vaihdolla onnistutorpedo72 kirjoitti:07 Dyna takarenkaalta 107,2 hp/ 165nm
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Re: Dynotuloksia
tuollanen tuli väsättyä vielä tälle syssylle.
elikkäs kone vaparina 98hp 147nm
porattu 95
10.1 ruttu
portatut kannet 1.9 /1.6 venat
andrevs 37 nokat
dynatec tc88 sytkä
mikuni 48 200++ pääsuutin (porattu 2.5mm)
garret tb28
sähkö bensa pumppu+ regu
FMi 1.4 seosmittari
käppyrä mitattu 0.9bar 140hp /177nm, soppaa riittävästi läpi kierros alueen , tuossa 3500-4000rpm tietämillä turhankin rikkaalla
yhdistelmä todettu toimivaksi (päätös rallis käyty 240km sivu )toimi loistavasti (lukuun ottamatta öljyn kulutusta ja lievää pito ongelmaa huomioimatta ) maltillisella 0.4 ahdoilla .
menneellä viikolla testattu katukäytössä hukkaportti hirtettynä kiinni ahdot max 1.25bar ---> havaittavissa reilua lipsumista takanakilla
1.2 ahdoilla tehot ei vielä tiedossa mutta riittävästi tuntus oleva.
elikkäs kone vaparina 98hp 147nm
porattu 95
10.1 ruttu
portatut kannet 1.9 /1.6 venat
andrevs 37 nokat
dynatec tc88 sytkä
mikuni 48 200++ pääsuutin (porattu 2.5mm)
garret tb28
sähkö bensa pumppu+ regu
FMi 1.4 seosmittari
käppyrä mitattu 0.9bar 140hp /177nm, soppaa riittävästi läpi kierros alueen , tuossa 3500-4000rpm tietämillä turhankin rikkaalla
yhdistelmä todettu toimivaksi (päätös rallis käyty 240km sivu )toimi loistavasti (lukuun ottamatta öljyn kulutusta ja lievää pito ongelmaa huomioimatta ) maltillisella 0.4 ahdoilla .
menneellä viikolla testattu katukäytössä hukkaportti hirtettynä kiinni ahdot max 1.25bar ---> havaittavissa reilua lipsumista takanakilla
1.2 ahdoilla tehot ei vielä tiedossa mutta riittävästi tuntus oleva.
Muulla nii väli oo kuhan teen ite
Re: Dynotuloksia
Jaa siitä tuli tommonen
Hyvinhän tuo veti rootsissa ilman solmua kierrosalueen läpi, onko tuo nyt sitten turha vai ei... koita ny penkittää kovilla ahdoilla ennenku kone leviää
Hyvinhän tuo veti rootsissa ilman solmua kierrosalueen läpi, onko tuo nyt sitten turha vai ei... koita ny penkittää kovilla ahdoilla ennenku kone leviää
Re: Dynotuloksia
Kyllähän se vaparinakin veti kivasti juu , Mutta tehoja vaan ei koskaan oo liikaa.
pistän tänne lisää kun kerkeän penkittään isoilla ahdoilla .
pistän tänne lisää kun kerkeän penkittään isoilla ahdoilla .
Muulla nii väli oo kuhan teen ite
Re: Dynotuloksia
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):-Harikka- kirjoitti:Miulla tuli tommone, resepti seuraava:jarrie kirjoitti:Tässä -00 TC88 tulokset noilla muutoksilla.
Takapyörä lukemia. 71hv 121 Nm
CV 40 180 pääsuutin
Andrews 37N
Forcewinder
Supertrapp 2:1 26 levyä, suljettupää.
Tulisiko 20hv lisää 95" kitillä ja portatuilla kansilla?
PS. ei taida pdf tiedostoja saada liitettyä?
K&N:än filtteri, 45 Mikuni, Atten porttaamat vakiokannet, 1550 pytyt & männät, Crane 1-3002 nokat, Crane säädettävä sytkä, V&H putket quiet baffleilla ja SE tulpan johot. 106hp/159Nm on tulokset quiet baffle:itten asennuksen/dynotuksen jälkee. Ja tuoha on miehekäs koneteho, takapyöräteho on laskiasta riippuen - 15-20%.
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min
täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: Dynotuloksia
Varsinkin huipputehon esiintyminen noin alhaisilla kierroksilla on suorastaan ällistyttävää !mcjusa kirjoitti: teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min
täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Re: Dynotuloksia
Tais jäädä nolla pois, kuten varmaan tiesitkin, vai tiesitkö
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
268hv ja 260Nm takapyörältä
Kytkin irtoo 5500rpm, jolloin kierrokset karkaa ja ahdot putoaa.
Tällä kertaa 1 bar:lla 268rwhp/7400rpm ja 260Nm 7200rpm.
Tällä kertaa 1 bar:lla 268rwhp/7400rpm ja 260Nm 7200rpm.
VRSCA -04, 300rwhp
Re: Dynotuloksia
hyvin pukka karzzan rodi meinaatko ajaa tänävuonna kiikalassa
Re: Dynotuloksia
En tiedä vielä, laite ei oikein meinaa pysyä hallinnassa isossa wauhdissa
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
VRSCA -04, 300rwhp
Re: Dynotuloksia
Hyviä numeroita!Karzza kirjoitti:
Vartin loppunopeus menee jo 240 km/h paikkeille ja Kiikalan rata on haastava.
Millaista ET aikaa tullut? 9:lle luulisi menevän OK radalla samointein TS perusteella.
It ain't sport if it can't kill ya
Re: Dynotuloksia
Vähän OffTopic Jusalle, mutta;mcjusa kirjoitti:
Miehekäs ja miehekäs, ei kukaan ilmoita enään konetehoa, vaikka se hienommalta näyttääkin. Jos sie nyt välttämättä haluat että mennään konetehoilla, niin tässä mun 106TC S&S koneen lukemat (laskettu 17,5% häviöillä):
teho 125hv/500r/min
vääntö 189Nm/2750r/min
täytyy myöntää, että komeita lukuja, mutta ei näitä enään käytetä
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?
esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2
It ain't sport if it can't kill ya
Re: Dynotuloksia
EIkös bensa ja nitrometaanikoneet ole hieman eri luokassa? Tuskin tuolla enään kadulla ajetaan? (Varttimailia ei lasketa katuajoksi!)klix kirjoitti: Vähän OffTopic Jusalle, mutta;
Jos on pienehkö moottori ja pienehköt numerot niin
voisiko ne kirjoittaa ihan pienehköllä fontilla ilman korostusvärejä vaikka hienommalta näyttääkin?
esim: 1006 hp/1040 nm/CH3NO2
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!