Turre kirjoitti:
Joo; ei löytyny lopullista vikaa
? Purettiin tuo kuvan ALIMMAINEN akseli kokonaan pois ja oltiin jo hyvillään että se vikakin löyty
; tuo lukkorengas no:16 kuuluu tuonne sisäbooriholkin no:30 sisään, keskelle. Siellä on ura sille. Koko lukkorengas oli hävinny; luultavasti rikkoutunu ja nyt pesukoneessa sitten huuhtoutui pois jonnekkin? Niimpä pidettiin itsesään selvänä että kun se puuttui, ei starttiratas tullu kunnlla hampaalle?
Minä otin sen kytkinkruunun hammaskehineen käsittelyyni. Viilapenkkiin kiinni ja hammas hampaalta viilasin purseet pois.
Uusi lukkorengas holkin sisään , öljyt laatikkoon ja homma kasaan
!
Niimpä; ääni startatessa aivan sama kuin ennen remonttia
?? Näin se vaan joskus menee; ei ekalla kerralla löydy
! Tuumattiin että näin kuitenkin on pakko edetä; jostain on aina lähdettävä eliminoimaan vikakohteita
. Ts. nyt on se enskalootan sisällä oleva starttipuoli varmasti kunnossa ..joten?
Sen vian täytyy olla ..startissa
? Joku nyt ei vedä kunnolla päälle. Seuraavaksi halvin homma on että otan sen itse startin vielä irti ja puran: oisko mahdollisesti joku paikka vaikka "pikeentyny" ja näin ollen ei täydessä iskussa?
Itse moottoriosassa ei vikaa varmaankaan ku se pyörii ok..mutta siellä kun on muutakin osia..
Soledoidin kontaktipinnathan jo putsasin viikolla eikä auttanu? Siihen sais parilla kympillä korjaus-sarjan (sisäkalut)?
Vaan voisiko olla vika solenoidin ULKOKENTTÄKÄÄMISSÄ..onko se sellanen
...että ois vikaa eikä vetäiskään topakasti sitä sisuskalua
??
Uusi startti joka tapauksessa maksaa...sehän se on se viimeinen oljenkorsi tähän hommaan
Vaan joskus vika löytyy ..lähempää kuin luulee..joten pitää vielä miettiä...