Kumpi tankkidecali parempi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Marshal

Kumpi tankkidecali parempi

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Maalaus meni uusiksi. Mitä mieltä olet, kumpaa tankkimainosta laitetaan?

Kuva
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
KSC
Viesti:

Re: Kumpi tankkidecali parempi

Viesti Kirjoittaja KSC »

Metalli merkki. Tuo Tarra on liian kaareva maalausrajoihin nähden mun mielestä.
Fxsts 1989
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Nämä ovat juuri näitä juttuja - pane se mikä omaa silmääsi miellyttää. Itse en lähtisi 2000 luvun vehkeeseen tunkemaan 40v vanhempaa metallimerkkiä - hienohan se on, mutta vanhassa pannussa - ei muissa :wink: Istuu kun satula strutsille tuoreempiin :mrgreen: IMHO :roll:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Ei tuota 52 vuotta vanhaa tankkimerkkiä, se kuuluu vain 61-62 pannuun. Jos metallimerkki niin sitten joku muu vaikka vanhempi (tai uudempi).
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Lassi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi »

No ilman muuta tuo metallimerkki, paljon hienompi kuin joku tarra :)
Rike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rike »

Haha, nää on kaikista naurettavimpia kommentteja nämä kuuluu tai ei kuulu siihen ja siihen, ei voi ku nauraa ahdasmielisyydelle. Laitat just sen mikä näyttää SINUSTA hyvältä.

Tässäkään tapauksessa tyylitaju ei kulje käsi kädessä sen kanssa, mikä jonkun mielestä pitäisi olla sitä tai tätä vaan ehdottomasti tuota. Mun mielestä tarra ei todellakaan istu maalaukseen, mutta metallidecali on ku nenä päähän.

Monen mielestä esim Sportystä EI missään nimessä SAA rakentaa bobberia tai chopperia. Sen PITÄÄ olla SPORTSTER. Jokaisen pitäs uskaltaa tehä just niinku haluaa.

Mutta mielipiteitähän onneksi on yhtä paljon ku persreikiäkin. Jokaisella omansa.

-Rike
mcjusa
Viesti:

Jos välttämättä haluat laittaa just tuon 61-62 merkin, niin laita se sitten niin kuin se on ollut alkuperäisessäkin, elikkä upotettuna tankin pintaan. Hieman haastetta peliin, mutta itselle pitää tehdä niin hyvin kuin itse tai kaverit osaa.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ja jollain niitä peräaukkoja olis kuulemma ihan kaksin kappalein... :mrgreen:

Kuva
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Ei kait sen väliä mikä merkki tulee, eri asia on sitten jos ollaan entisöimässä!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

mulla on tallissa asennuskaverina "tallibeibi", (mallinukke nimeltään "barbara", ei jäkätä koko aikaa ja ryypätä ja vetää spaddua saa samalla niin paljo ku itte haluaa, :lol: kaveri teki äijämallille kotiaan vartiokopin ja puki mallin second war asuun/suomi kp) tuli hieno),,
sanoin kaverin vaimolle kun ammattimeikkaaja, että meikkaas ton mun beibin kasvot oikein "irmeliks" :? ,
sano heti et ei rupee, kun hän tuntee tän hd porukan, se meikkaus ei kuitenkaan käy kellekään ja hän kuulee loppuikänsä miten ryssi homman, että maalaa ite vaan oman mieleiseks tulee hyvä.
sama tossa älä turhia kysele ei se kuitenkaan käy kellekään (99pros),
vaan laita mikä näyttää hyvältä omasta mielestä,, (vaik se toinen olis kyl ollu parempi) :lol: :lol: :lol:
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Metallimerkki pinnassa näyttää hienolta. Sialla vaan kiinni ja samalla värkillä katkaistut ruuvinkannat reiäntukoksi. Miksi upottaa hienoja merkkejä, jos tankeissa ei ole valmista tilaa, ja kun pyörä ei kuitenkaan ole vuosimalliltaan 61-62, eikä panhead, eikä museo...
moderattori

Romu rauhoittaa!
mcjusa
Viesti:

Niinpä niin, miksi käyttää hienoja merkkejä kun pyörä ei ole 61-62 eikä pannu eikä museo :D
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

mcjusa kirjoitti:Niinpä niin, miksi käyttää hienoja merkkejä kun pyörä ei ole 61-62 eikä pannu eikä museo :D
Hmmm...????
Eikös se ole juuri sitä rakentelua ja jokainenhan saa tehdä pyörästään juuri sen näköisen kuin itse haluaa - entisöidyt ja museorekisteröidyt on asia erikseen.......
Onhan sullakin allekirjoituksessa maininta: FLHT S&S 106 -03 125hv ja 189Nm
Voishan tuohonkin kysyä että miksi kun ei vissiin ole täysin alkuperäinen tuonikäisessä.... :lol:
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
mcjusa
Viesti:

Pave. kirjoitti:
mcjusa kirjoitti:Niinpä niin, miksi käyttää hienoja merkkejä kun pyörä ei ole 61-62 eikä pannu eikä museo :D
Voishan tuohonkin kysyä että miksi kun ei vissiin ole täysin alkuperäinen tuonikäisessä.... :lol:
Ei olekaan, mutta se ei näy päällepäin. Siinä on vissi ero.
Marshal

Viesti Kirjoittaja Marshal »

mcjusa kirjoitti:
Pave. kirjoitti:
Ei olekaan, mutta se ei näy päällepäin. Siinä on vissi ero.
Eikös se näy päälleppäin kun kahvaa kääntää? :) Taitaa olla itsekeksitty ero.

Jokatapauksessa, ymmärrän kyllä mcjusan ajatuksenjuoksun, itse haluaisin täysin alkuperäisen pannun mutta ei löydy eikä ole pätäkkää ja toisaalta taas näiden pyörien kanssa roplatessa ei pitäisi ruveta liian tarkaksi... minustakin on parempi että laittaa sen minkä itse tykkää...tästä tulee tämmönen hybridi nyt.

Olen tällähetkellä taipumassa tuolle metallilogolle, tuo tarra (vaikkakin edustaaa tietynlaista klassista HD linjaa isoilla teksteillä ja asettelulla) ei vain sovi ihan siististi tuohon kuviolle varatulle alueelle. Sinänsä tuo pyörä on metallitummanvihreä ja tuollainen kevyt vihreä teksti olisi ehkä sopinut siihen, no onneksi ei maksanu ku kympän nuo tarrat tms.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
Vastaa Viestiin