Pertti kirjoitti:Bronson Eye kirjoitti:hyvä Ykä mut siirä toi toi sun kaupallinen sivuustos johkin muualle,,
sortsit. Bronson,
Sitä muuta ei vielä meidän foorumilla ole, mutta voishan tätä vimmaa tietysti hiukan hillitä.
T.moderattoripertti
Niin, se yhteistyökumppanien / firmojen osio yhä puuttuu ja tämä on vain yksi ketju muiden joukossa, jonka voi jättää lukematta tai lukea - nyt tästä ja kun se osio on perustettu, sitten sieltä. Sille minä en voi mitään.
Kiinnostusta laseihin on ja tilaajien pyytettömille ja 100% varmasti pyytämättömille kehuille en voi myöskään mitään. Kiitos niistä jokaiselle palautteen antajalle. Itse en ole tätä nostellut minkäänlaisella vimmalla ylös, tälle vuodelle on vain yksi aikaisempi erittäin olennainen lisäys uusitusta sivusta ja uudesta osoitteesta.
Ja kaupallisuudesta vielä vähän. Sen verran voin rauhoitella, että toiminimen ja aputoiminimen parustaminen maksaa tasan 200 euroa. Harrika-lehden mainos maksaa 50 euroa / numero. Tällä hetkellä mukavasti alkanut kauppa on tuottanut minulle myyntikatetta 169,82 euroa, eli olen vielä selvästi miinuksella pelkkiin perustamiskuluihinkin verrattuna mainos- ja muita kuluja edes mukaan laskematta.
Ja vielä voin varoitella muita aloittavia sivutoimisia yrittäjiä - jos yritys pysyy pystyssä niin kauan, että eläkevakuutusjärjestelmä pääsee apajille, niin on aivan sama mitä yritys tuottaa, pientä voittoa tai tappiota n. 146 eur/kk on minimi YEL maksu. Eli tämä lienee kaatanut kyllä meillä aika monta sivutoimista yritystä.

Minunkin on pakko keksiä sitä ennen muuta toimintaa toiminimen puitteissa (suunnitelmia toki on), tällä lasikaupallisuudella sitä ei pysty ikävä kyllä maksamaan.
Matkaa on siis vielä paljon edessä, että voi edes jotain kuvitella tästä tienaavansa.
Mutta en ruikuta, ostajien iloiset ja tyytyväiset kommentit nostavat hymyn huulille ja luovat uskoa siihen, että joku päivä olen vielä plussalla
Juuri teidän ilonne on nyt palkkani tästä. Ei harrastuksesta tarvitse elääkään, niin kauan kuin päätöitä on ja sen palkka elättää.