Kiitoksia kaikille vastanneille kommenteista...
Olen tuohon nyt hieronut quick release sissyn/pleksin/sivulaukut (pitkiä matkoja ja kakspäätä varten) ja lämpökahvat. Katson että noilla pääsee hyvin alkuun...
Jos saadaan hinta kohdalleen niin ei kait tässä ole vaihtoehtoa kuin vahvistaa että ostan vehkeen ensi viikolla pois... Vaimo taitaa tässä saada ikuisen "kun menee hankalaksi niin palaan tähän harrikan ostoasiaan" -kättäpidemmän mutta kait sen kanssa pärjää ja aika kultaa muistot...
Tiedostan kyllä hyvin että harrikka ei varmasti vastaa opiskeluaikojen muoviluotia kaikilta ajo-ominaisuuksiltaan (ja tottakai viseversa). Tämä ei haittaa koska nimenomaan prätkähankinnan perusteet ovat olleet että nyt hommataan vähän rauhallisemman ajotavan "kruiseri" ettei lähde a kortti tai b henki (tai no millä vaan vehkeellä tämä on itsestä kiinni!)...
En tiedä uskaltaako sitä tällä foorumilla tunnustaa mutta triumph thunderbird ja victoryn mallisto oli pitkään vaihtoehtona (itämaiset ei missään vaiheessa)... Harrikan ja nimenomaan fat bobin eduksi tämän alkaa kääntämään a harrikka on kait se ainoa oikea "kustomi" jota muut parhaansa mukaan matkivat/jäljittelevät b harrikka pitää parhaiten jälleenmyyntiarvonsa vaikka pinkka saa ostohetkellä ollakin muhkeampi kuin muiden merkkien kanssa ja c minulle tuo sand cammo väri ja päivitetyn fat bobin yleisilme vain näyttää suoraan sanottuna mahtavalta.
Olen lukenut ajotestejä ja näissä vehjettä on kehuttu, foorumeilla etenkin uuden fat bobin takalokari tuntuu jakavan paljon "harrikkakansan" mielipiteitä mutta minä viisveisaan mitä muut asiasta ajattelevat.

Näin merkkiin totaalisesti ulkopuolelta eksyneenä voin vain ostaa sen mikä näyttää mallistosta omasta mielestä hienoimmalta...
Nyt kaikki on kait enää kiinni myyjän ahneudesta...