Power commander Street Bobiin

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Random Lee
Viesti:

Re: Power commander Street Bobiin

Viesti Kirjoittaja Random Lee »

jpk69 kirjoitti: Penkin ala on hälytysjärjestelmään liittyvä anturi ("hands free antenna"), joka reagoi liikkeeseen kun hälytysjärjestelmä on aktivoitu (eli kun käännät virrat pois ja vilkut ovat välähtäneet). Ainakin omassa bobissa tuo anturi oli muoviklipillä kiinni vaakatasossa. Jos siirsit tuon anturin eri paikaan/asentoon, hälytysjärjestelmä saattaa oireilla epämääräisesti.
Tämän ohjeen mukaan anturia ei pitäisi siirtää:
http://www.harley-davidson.com/en_US/Co ... ile-5.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehkä joku tietää tarkemmin, onko tällä anturilla mitään tekemistä vilkkujen automaattisen palautumisen kanssa.
Tämä oli hyvä tieto. Anturin nimittäin joutuu irroittamaan kiinnikkeestään, että saa johdot läpi. Kunhan saan passattua yksikön paikoilleen niin täytyy kiinnittää anturi paikoilleen.
Random Lee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Random Lee »

Liittimien asettelu elektroniikkaboksiin vaati vähän kokeilemista, mutta kaikki mahtui kannen alle. Mitenkään erityisen kauniisti eivät johtoniput asettuneet, että toivottavasti ei hirveästi vetoja jäänyt liittimiä rasittamaan. Itse yksikkö täytyi vain lätkäistä pinkan päällimmäiseksi tuota hälärianturia vasten. Varmaan vähän painaa piuhanippuja alas, kun penkki paikoillaan, mutta toivottavasti asettuu ilman ongelmia. Laite sai virtaa, vikavalot eivät palaneet ja kone lähti laakista käyntiin.

Jos joku painii saman ongelman kanssa, niin otin muutamia kuvia joista voi olla apuja (ilmeisesti niitä ei foorumille saa, ellei ensin lataa niitä jollekkin palvelimelle?). Saapi kysellä sitten jos tarvetta, lähettelen vaikka s-postiin.
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Mietin tässä kun luin kirjoituksia että mahtaako Fuel Pak viedä saman tilan?, eli minulla on sitten pian ongelmia tiedossa kun alan sovittelemaan pakettia :?
jpk69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpk69 »

jorgegoodman kirjoitti:Mietin tässä kun luin kirjoituksia että mahtaako Fuel Pak viedä saman tilan?, eli minulla on sitten pian ongelmia tiedossa kun alan sovittelemaan pakettia :?
Ahdasta on, mutta ainakin itse sain fuelpakin mahtumaan penkin alle.
FXDB -09
klix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja klix »

mcjusa kirjoitti:
Peacemaker76 kirjoitti:Katselin vierestä kun Atte V-Twin Cityssä aikoinaan teki omaan Dynaan tilaa boksille, sieltä sai puukkosahalla sulakeboksin turhat osat kyytiä että laatikko mahtui sisään.

Ahdas on, eukon Sporttiin tuli Comanderille uusi teline johon se istui orkkis ecun päälle kivasti.
Eipä oikein tunnu vakuuttavalta tuo Atten touhu.
Allekirjoittaneen mielestä Atten toiminta on ollut aina hyvinkin käytännönläheistä ja maalaisjärkistä.
Jos tilaa ei ole niin se tehdään ja tässä tapauksessa asiakas pääsi vahingossa näkemään rujon menetelmän.
Mersun ovia säädetään huollossa vastaavilla trukkinosturi menetelmillä...
Hra on perehtynyt polttomoottorin toimintaan PALJON enemmän kuin useimat täällä kirjoittajat.
Dyno dataa ja faktaa saanee pyydettäessä.

"ulkopuolinen Alien"
It ain't sport if it can't kill ya
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Kuten sanottu, mun tapauksessa ei ollut vaihtoehtojakaan, penkin alla on itse rakennettua ylimääräistä sälää mm. takavilkkujen vastus, ACC virransyöttö ja maapistokkeet jne tilaavievää. Kun kerran kikkula pitää saada mahtumaan niin sitten laitetaan mahtumaan, mä olisin ollut paljon ronskimpi ite :lol:
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Vastaa Viestiin