Muuntauminen alkaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

bikermouse kirjoitti: Viime kesän hAUSKIN juttu oli kun kalajoen rallissa pieni poika n.10v katseli pyöriä siinä kalajoen abc pihalla ja kun täräytin siihen ja kaveri tuli kattelemaan shovelia ja kysyi miten vanha pyörä on,onko se mun,ja lopuksi sano että se on tosi hieno.No mitä siihen muuta voi vastata kuin suu hymyssä,että kiitos!
Vastaava tapaus viime kesältä: Pysäytin rautapään kaverin talon eteen, ja pikkumies polki paikalle pikkuriikkisellä polkupyörällä melkoista vauhtia ja sanoi hengästyneenä: "Mäkin haluun tollasen"! Sanoin että muutaman vuoden päästä isukki ostaa sulle skootterin, niin selvästikin hyvällä maulla varustettu n. 5v tyyppi toteaa että: "Emmämitäänskootteviahaluu, ku just TOLLASEN".

Hymyilyttää vieläkin. :)
PeteT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteT »

Hauska tämäkin, parin vuoden takaa. Silloin 4-v siskontytär ruokapöydässä:

Tyttö: Yäk, perunan kuoria, en syö!
Äiti: No, jotkut kyllä syövät perunat kuorineenkin, suurena herkkuna.
Tyttö: Niin, Pete-enohan kyllä syö perunat kuorineen. Mutta se onkin harleyaavitson-mies.

:)

Tosi tarina.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Törös,

Aina on ollut look hieman "HD". Alko jo kyllästyttää kun kaikki toitotti, millon hankit, onko jo jne. jne. Eli "pakkohan" se oli hankkia. Itseasiassa mulla on ollut HD haaveena se pienestä pojasta asti. Nyt kun sain talouden kuntoon ja hankittua sen, en perkele hevillä luovu. Vaikka hevi onki hyvvee...ellei jopa parasta...haha. On se hienoo :) Vaikka vasta yhen kesän oon ollut HD:n omistaja, ja siitäkin kesästä pyörä oli palasina. Jonkunlainen kaksipyörä moottorilla on ollut vuodesta 1989 :)

CF
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

INE kirjoitti:Ostin HD:n keväällä hurruuttelin sillä työpaikalle näin miten työkavereitten suhtautuminen alkoi muuttua. Yhtenä päivänä pyörä oli puhallettu täyteen hiekkaa ja puunlehtiä,Pr...le viikko myöhemmin oli haalattu lautakasa pyörä ympärille, että joskus voi olla tämmöstä... Loppu tälläinen sitten :twisted:
Aika touhua kun tarvii ihmisten omaisuutta räpelöidä duunissa.
Omalla työmaalla suhtauduttiin aika hyvin omaan ostokseen.Ehkä jotain pientä piruilua,mutta kukaan ei haudannut mopoa jätekasan sisään,kussut tankkiin tai harrastanut mitään muutakaan sabotaasia.Silläkin on jotain osuutta asiaan että työntekijöiden keski-ikä on jossain viidenkympin hujakoilla ja suurin osa vanhimmista kävyistä kävi kesät talvet duunissa jawoillaan joskus 60-luvun alkupuolella.
Porukassa oli yksi vanha TT-kuskikin mukana vielä muutama vuosi sitten
ja vanhemmilta äijiltä on saanut kuulla kaikenlaista legendaa noilta ajoilta.Ehkä liikaakin :)
Perhe ja sukulaiset eivät oikein pitäneet koko hankintaa minään ihmeellisenä peliliikkeenä.Voi olla että ovat tyytyväisiä vaan,ei ainakaan tarvitse kuunnella enää mukulana aloitettua "ostan isona harrikan ja jumalattoman keon jenkkiautoja pihaa tukkimaan"-mantraa 8)
Päivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Päivi »

Teen töitä pääasiassa kannettavalla tietsikallani ja varsinkin reisussa ollessa asikkaat istuvat vieressäni kun katsomme työjuttuja minun koneelta. Minulla on taustakuvana Sporsteristani Kalajoella otettu kuva. Pyörän kuva kiinnittää huomiota ja melkein kaikki ovat kysyneet onko siinä minun pyörän kuva. Ovat varmaankin päätelleet tai kuulleet puskaradiolla minun omistavan H-D:n. Kieltämättä melkeinpä aina päällä on joku aiheeseen liittyvä paitakin.

Toisilla on lasten kuvia työpisteessään mutta minulla pyörien ja autojen kuvia. Minulla ei ole lapsia mutta eräs tuttu heitti joskus pyörien olevan meidän lapsia......! Jaa-a, tuleehan niitten kanssa aika lailla touhuttua mutta kai lapset arvokkaampia lahjoja on kun pyörät!!

En ole koskaan saanut minkäänlaista ilkeyttä osakseni ja onhan se aika inhottavaa jos niin toisille tehdään. Tekisi mieli tokasta, kateellisten panettelua!
Vastaa Viestiin