Ammattimiehen lausunto? http://www.mc-jusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;isokoski kirjoitti:No juu ei se nyt mikään monimutkainen projekti ollut, mut näin kotikonstein ja harrasteliana ja oikeestaan eka pyörä jonka "tein" Niin ite oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen.mcjusa kirjoitti:Siisti peli, joka tuollaisesta tykkää, mutta ei tuo työnä ole mitenkään monimutkainen.
softailin muodonmuutos.
Re: softailin muodonmuutos.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Sittenhän kaikki on vähintään hyvin, mitä sitä enempää selittelemään, jos oma mopo o itelle hyvä ja kustomaatiotulos tyydyttää ni muuta ku tytyvääsen' kesään(kunhan se joskus tänne pohjolaan vaivautuu, se kesä siis).isokoski kirjoitti:Niin ite oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Makeen pyörän oot tehnyt.Pidän stuukista kovin ja eka pyörä vielä mitä olet väsäillyt?
Itekin oon tässä parin talven aikana bobannut oman dynani ja nyt rupee olemaan ainakin osa oppirahoista maksettu ja pyörä rupee olla sen näköinen JUST KUN ITE HALUAN.Mullakin ollut eka pyörä jota teen.(tätä ennen olin ropannut vain suzuki pv:tä vuonna 2000.)
Itekin oon tässä parin talven aikana bobannut oman dynani ja nyt rupee olemaan ainakin osa oppirahoista maksettu ja pyörä rupee olla sen näköinen JUST KUN ITE HALUAN.Mullakin ollut eka pyörä jota teen.(tätä ennen olin ropannut vain suzuki pv:tä vuonna 2000.)
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
Nyt tässä on hyvä erottaa nämä rakentajagurut, jotka aloittavat pyörän kasaamisen siitä rungon pätkästä, jossa on sarjanumero
Ja sitten me tavalliset väsääjät, joilla on valmis pyörä ja jota entisöidään, korjataan tai muutetaan, mutta perusrakenne säilyy. Kyllä siinä on ihan tarpeeksi tekemistä meille aloittelijoille noinkin. Eli ei lainkaan huono saavutus ja kyllä tuota kehtaa tänne esille panna.
Hieno juttu ja hatun nosto - joku tykkää, toinen ei. Henk. koht. en mielly noihin lokarittomiin raskaan näköisiin keuloihin ja siniset värit olisin pessyt pois renkaasta ennen kuvausta muuten näyttää varsin mukavalta ja kuten todettua, itselle näitä tehdään, eikä raadille
Ja sitten me tavalliset väsääjät, joilla on valmis pyörä ja jota entisöidään, korjataan tai muutetaan, mutta perusrakenne säilyy. Kyllä siinä on ihan tarpeeksi tekemistä meille aloittelijoille noinkin. Eli ei lainkaan huono saavutus ja kyllä tuota kehtaa tänne esille panna.
Hieno juttu ja hatun nosto - joku tykkää, toinen ei. Henk. koht. en mielly noihin lokarittomiin raskaan näköisiin keuloihin ja siniset värit olisin pessyt pois renkaasta ennen kuvausta muuten näyttää varsin mukavalta ja kuten todettua, itselle näitä tehdään, eikä raadille
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Tämän pyörän ostin viimesyksynä ja tästä lähdettiin.
Tähän pisteeseen ollaan talven aikana päästy.=)
isokoski:
Mikähän systeemi on tuossa vaihdepedaalin ja jalkatapin kohdalla?Tähän pisteeseen ollaan talven aikana päästy.=)
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
Se on ton mittarin ja virtalukon paneeli, eli kuuluisi olla tossa tankissa kiinni. Mut joudun vielä irrottelemaan tankkia niin en viitsinyt sitä laittaa paikalleen..Springer kirjoitti:isokoski:Mikähän systeemi on tuossa vaihdepedaalin ja jalkatapin kohdalla?Tähän pisteeseen ollaan talven aikana päästy.=)
Kylläpä hienolta näyttää tuo isokosken "pehmythäntä"