HOG- hihamerkki
HOG- hihamerkki
Tuli jenkeistä posti lähetys uuden HD; n ostajalle joka sisälsi mm. kankaisen hihamerkin,
Tekstiilityöt ei ole vahvinta alaani ja oon miettiny miten tuon takkiin saisi kiinni,
kuumennetaanko se jotenkin vai pitääkö hommata oikein neula ja lankaa ?
Tekstiilityöt ei ole vahvinta alaani ja oon miettiny miten tuon takkiin saisi kiinni,
kuumennetaanko se jotenkin vai pitääkö hommata oikein neula ja lankaa ?
Re: HOG- hihamerkki
Joissakin merkeissä on kuumaliima, joka on kuitenkin huono vaihtoehto jos merkin haluaa joskus pois. Välttämättä liima ei pelkästään pidä merkkiä edes paikoillaan. Neula ja lanka on hyvä vaihtoehto. Yksi on sitten, että vie räätälille tai nahkatakin suutarille merkin laittoa varten.
H-DCF merkki olisi muuten paljon nätimpi uuden H-D:n omistajalle
H-DCF merkki olisi muuten paljon nätimpi uuden H-D:n omistajalle
FXRT Sport Glide '83, Shovelhead 1340...
Old is not Dead!
Old is not Dead!
- jorgegoodman
- Viesti:
Mulla olisi juuri samanlainen ongelma, pitäis saada tämä HDCF tunnus ja aluemerkki kiinni liiviin? Millä sen siihen räkii? Onko niissä kenties liimapohja vaiko ihan paksulla neulalla nahasta läpi systeemillä, suutari nyt ei tule kysymykseenkään kalliin hinnan vuoksi Neulon niitä itse vaikka viikon jos sikseen tulee
Ompelutaitoinen tyttöystävä on melkoinen tekijä tässä tapauksessa.jorgegoodman kirjoitti:Mulla olisi juuri samanlainen ongelma, pitäis saada tämä HDCF tunnus ja aluemerkki kiinni liiviin? Millä sen siihen räkii? Onko niissä kenties liimapohja vaiko ihan paksulla neulalla nahasta läpi systeemillä, suutari nyt ei tule kysymykseenkään kalliin hinnan vuoksi Neulon niitä itse vaikka viikon jos sikseen tulee
Tai vaimo, sisko, sukulaiset
- jorgegoodman
- Viesti:
Laitankin heti treffiprofiilin suomi24:n ja valmistaudun suureen kysyntään, valkkaan heistä parhaimman ompelijan, laitan siivoamaan kämpänkin huippukuntoonrocktrailer kirjoitti:Ompelutaitoinen tyttöystävä on melkoinen tekijä tässä tapauksessa.jorgegoodman kirjoitti:Mulla olisi juuri samanlainen ongelma, pitäis saada tämä HDCF tunnus ja aluemerkki kiinni liiviin? Millä sen siihen räkii? Onko niissä kenties liimapohja vaiko ihan paksulla neulalla nahasta läpi systeemillä, suutari nyt ei tule kysymykseenkään kalliin hinnan vuoksi Neulon niitä itse vaikka viikon jos sikseen tulee
-
- Viesti:
tuskin suutari kymppiä enempää ottaa, (pyörä 20-40th.eiköhän sen verta jäänny), ei kannata liimata ostin kerran käyt. liivin jossa oli iso liimattu merkki, poiston jälkeen jäi kauhean näkönen, liimakasa,,
Parempi kun tekee ite, ei ainakaan myöhemmin tule kahnauksia mistään kenenkään kanssa....rocktrailer kirjoitti:Ompelutaitoinen tyttöystävä on melkoinen tekijä tässä tapauksessa.jorgegoodman kirjoitti:Mulla olisi juuri samanlainen ongelma, pitäis saada tämä HDCF tunnus ja aluemerkki kiinni liiviin? Millä sen siihen räkii? Onko niissä kenties liimapohja vaiko ihan paksulla neulalla nahasta läpi systeemillä, suutari nyt ei tule kysymykseenkään kalliin hinnan vuoksi Neulon niitä itse vaikka viikon jos sikseen tulee
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
-
Ja ei ole tosiaan varmuutta pysyvyydestä,kun sillä liimalla kiinni tällää...sekin on nähty.
Jos paikkakunnalta löytyy nahkaompelija,tekevät usein edukkaammin pikku töitä,kuin suutarit.Ateljee tyyppiset ovat sitten asia erikseen.Kun aloittaja olisi maininnut paikkakuntaa,olisi ollut mahdollista ehkä suositella jotain tekijää.
Jos paikkakunnalta löytyy nahkaompelija,tekevät usein edukkaammin pikku töitä,kuin suutarit.Ateljee tyyppiset ovat sitten asia erikseen.Kun aloittaja olisi maininnut paikkakuntaa,olisi ollut mahdollista ehkä suositella jotain tekijää.
Se repsottava merkki on ihan sama kuin laittaisi hihaan merkin "tein itse, säästin kympin". Näyttää pirun fiksulta 30 tontun pyörän selässä istuessa ja merkki 800 euron nahkatakissa.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Pitäis kyllä suutari tulla lestin kera saariselälle.
Ota sinne mukaan niin neulotaampa siellä
Ja samalla reissulla voi ostaa krääsäkaupasta HDCF-merkin ja neuloa se siihen päälle...
- jorgegoodman
- Viesti:
Mutta eihän minua sitten kukaan tunnista matkalla ajaessani kohti pääkallopaikkaa , eihän ne tiedä että olen Chapteri nelosen tiimiä, ja niinku vähä parempaa jengiä täältä Pohjanmaalta Minun pitäisi joka haatanan taukopaikalla kertoa kuka oon ja mistä tuun ja sitten kun vielä näkevät lankarullan ja neulan sivulaukussa....vain virkkauskoukut jäi kotiinEski kirjoitti:Pitäis kyllä suutari tulla lestin kera saariselälle.
Onkohan toi eka viesti joku lämmitys yritys..
Ihme on jos ei saa karjukerhon merkkiä hihassa pysymään teidän ohjeilla; liimaa, neulaa, lankaa, popniitit..
Veikkaan ettei Saariselälle jää kun "kaikkien rallien ja meisten kiertäjä Riitan" etsiminen.
Ellei sitten halua ottaa Eskin neuvosta vaaria ja käydä suutarin ahjolla vähän tikkauttamassa kotkaa nahkaan. Kyllä hd-mies nää tatskahommat tietää.
"Rispekt is not kiven, it is teiken"
Ihme on jos ei saa karjukerhon merkkiä hihassa pysymään teidän ohjeilla; liimaa, neulaa, lankaa, popniitit..
Veikkaan ettei Saariselälle jää kun "kaikkien rallien ja meisten kiertäjä Riitan" etsiminen.
Ellei sitten halua ottaa Eskin neuvosta vaaria ja käydä suutarin ahjolla vähän tikkauttamassa kotkaa nahkaan. Kyllä hd-mies nää tatskahommat tietää.
"Rispekt is not kiven, it is teiken"
-
Samaa mietin kuin Milehigh.Kuukkelista katsoo oman paikkakunnan ompelijan ja vie ja jos ei löydy,niin suutari nyt ainakin löytyy melkein joka pitäjästä.Iso pyörittely taas pikku asiasta