(sori pohjanmaa mutta luistettiin,)),,goisimaan, menitte viel rannalle,,)..

ja toivottavasti toi sälä on meillä ostettavissa swapeiss ja kirpputoreilla, muutaman vuoden, "sopu" hintaan, ilma ALVIA, /vai mitä Ykä, our friend)

Jatketaan tähän - eteläisessä ja keskisessä Euroopassa nyt noin 20 000 km parissa vuodessa pyörällä kierreltyäni olen vieraillut useilla diilereillä. Ja esim Barcelonassa ja Valenciassa on hyvinkin vaatimaton liike, yksi näyteikkuna katutasolla ja huolto muutaman kymmenen metrin päässä autotallin ovesta sisään. Eli liikkeitä on ollut jopa vaikeahko huomata katukuvasta, ennen kuin navigaattori kertoo, että nyt olet perillä.Vallu kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että tehdas haluaa nimenomaan "täyden palvelun lasipalatsin". Ja sehän ei halvalla synny.
Eikö Helsinkiläiset osaa sitten tilata mitään muualta suomesta??? Itse ainakin tilannut kaiken Loimaalta(jos ei paikalta hakenut) ja bussirahti tuo ne varmasti ja nopeasti perille!Joe Cool kirjoitti: Ei tämä uusi tilanne tosiaan yhtään helpota meitä pk-seudun harrastajia ja varmasti saa entistäkin useamman tilaamaan palikoita maailmalta muiden diilereiden sijasta. Harmittaa kyllä yhäkin.
Ihan puhdas arvaus. Yleensä kun tilanne huononee riittävästi niin asiat tuppaavat lutviutumaan jotain kautta. Mikä se todennäköinen skenaario tässä tapauksessa sitten on, en tiedä.HileD kirjoitti:Miksi ihmeesä luulet että vaatimukset löystyis?
En minä osaa tuohon vastata eivätkä täkäläiset varmaankaan käyttäydy yhtenäisesti. Itse kun olen tottunut ko. liikkeen tiskiltä hakemaan osia ja aina siellä muitakin osien hakijoita nähnyt, niin siksi pohdiskelin, mitä tulee tapahtumaan.Pave. kirjoitti:Eikö Helsinkiläiset osaa sitten tilata mitään muualta suomesta???Joe Cool kirjoitti: saa entistäkin useamman tilaamaan palikoita maailmalta
Edellyttäkööt ihan rauhassatehdas on jakanut maan alueisiin ja edellyttää, että jokaisella alueella on kauppa
Kyllä!Joe Cool kirjoitti:Edellyttäkööt ihan rauhassatehdas on jakanut maan alueisiin ja edellyttää, että jokaisella alueella on kauppaEivät ne kenenkään rahamiehen perstaskua omista ja sieltä pysty edellyttämään miljoonnaa eikä toistakaan. Itse voisivat itseltään edellyttää ja liikkeen perustaa, mutta markkinaosuuden mitättömyyden takia tuskin sitäkään tekevät...
Eli jos Suomessa olisi maahantuoja, tältä voitaisiin vaatia liikettä tänne, mutta kun ei SGN:n onneksi enää ole.
Vallu kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että tehdas haluaa nimenomaan "täyden palvelun lasipalatsin". Ja sehän ei halvalla synny.
Tehtaan kannalta varmastikkin noin.ma^ko kirjoitti:Mä luulen, et tehtaa kanta on se, et jos on niin persaukinen ja snadi maa, ettei sen Capitol-area elätä Capitol-HD-kauppiasta, niin olkoon iliman. Hakekoon prätkänsä ja krääsänsä landelta tai olkoon ilman.
Vaan millainen on tilanne Madridin dealerin suhteen? Käsittääkseni ongelma on juurikin tämä tehtaan perverssio vaatmustasossa kun kyseessä on maan pääkaupunki aca Capitol-area. Kyllähän maakunnassa voi olla varsin vaatimatonkin viralline dealeri.Joe Cool kirjoitti:Jatketaan tähän - eteläisessä ja keskisessä Euroopassa nyt noin 20 000 km parissa vuodessa pyörällä kierreltyäni olen vieraillut useilla diilereillä. Ja esim Barcelonassa ja Valenciassa on hyvinkin vaatimaton liike, yksi näyteikkuna katutasolla ja huolto muutaman kymmenen metrin päässä autotallin ovesta sisään. Eli liikkeitä on ollut jopa vaikeahko huomata katukuvasta, ennen kuin navigaattori kertoo, että nyt olet perillä.Vallu kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että tehdas haluaa nimenomaan "täyden palvelun lasipalatsin". Ja sehän ei halvalla synny.
Onhan niitä näyttävämpiäkin liikkeitä osunut siellä kohdalle, mutta kaikki eivät tosiaan ole varmasti tehtaan oletettavan mittapuun mukaan likikään oikeansorttisia lasipalatseja marmoritiskillä. Eli Hoghaus ei lainkaan hävennyt viimeisissä tiloissaan, mutta ehkä ne olivatkin sitten jo liian kalliit ja hienot ja osaltaan veivät syöksyyn, en tiedä.
Komppaan edellistä vaikkakin vähäisen kokemuksen perusteella!jorgegoodman kirjoitti:Ei hätä ole pojat/tytöt tämän näköinen ollenkaan! Tervetuloa vaan tänne Etelä-Pohjanmaalle Moto Seinäjokeen täällä homma pelaa ja kauppa käy