Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Onko kellään kokemuksia Roland Sandsin suodatinpaketista?
Mitä kompastuskiviä tuollasen asentelussa on?
http://www.jpcycles.com/product/363-154" onclick="window.open(this.href);return false;
Oukkei...tarkennetaanpa tuota pyörää eli fatbob -14.
Mitä kompastuskiviä tuollasen asentelussa on?
http://www.jpcycles.com/product/363-154" onclick="window.open(this.href);return false;
Oukkei...tarkennetaanpa tuota pyörää eli fatbob -14.
Viimeksi muokannut JuhaY, 00:19 20.11.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Helpottaisi vastaamista, jos kertoisit mihin (ja minkä ikäiseen) pyörään olet settiä asentamassa.
Tuoreemmissa pyörissä on tehdasputsarissa imuläppä (active intake), joka pitää eliminoida kun tehdasputsarin ottaa pois. Esim. tällä:
http://bigfoot.fi/J25/index.php?option= ... &Itemid=39" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta setistä ei ole kokemusta.
Tuoreemmissa pyörissä on tehdasputsarissa imuläppä (active intake), joka pitää eliminoida kun tehdasputsarin ottaa pois. Esim. tällä:
http://bigfoot.fi/J25/index.php?option= ... &Itemid=39" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta setistä ei ole kokemusta.
FXDB -09
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
jpk69 kirjoitti:Helpottaisi vastaamista, jos kertoisit mihin (ja minkä ikäiseen) pyörään olet settiä asentamassa.
Tuoreemmissa pyörissä on tehdasputsarissa imuläppä (active intake), joka pitää eliminoida kun tehdasputsarin ottaa pois. Esim. tällä:
http://bigfoot.fi/J25/index.php?option= ... &Itemid=39" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta setistä ei ole kokemusta.
No niimpä joo...selventäähän tuo asiaa kummasti
Ajatushan on sellainen, että ku noissa on niin hitoksesti vedetty kaiken maailman antureita ja muuta joutavaa...Siispä ihan mielenrauhan/ -terveyden kannalta hiukan tavannut aina kysellä etukäteen, mitä kaikkea tarvitsee ja pitää tehdä homman onnistumiseksi.
Toisia ei paljoa häiritte jos valot palaa ja vilikkuu, mutta itelle on tärkeintä notta rakkine toimii...no niin...miksi toisaalta alkasin muutteleen, monelta harmista säästyis ku antais olla vakoina..,mutkun muktkun
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Tuollaisen muutoksen tekemisestä kannattaa kysyä myös huoltoliikkeestä, jos sattuu takuu olemaan voimassa.
Tämä siksi, että ollaan sitten samalla aaltopituudella huollon kanssa, jos jotakin sattuu, jonka mahdollisesti voisi yhdistää tuohon muutokseen.
Tämä siksi, että ollaan sitten samalla aaltopituudella huollon kanssa, jos jotakin sattuu, jonka mahdollisesti voisi yhdistää tuohon muutokseen.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Totta turajat, veli hopea. Aivan varteenotettava seikka tuokin
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Mites tämmönen avosuodatin toimii kaatosateella?
87 XLH1100 sportster, Vantaa.
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Rock rock . En tiiä just tollasest suotimest mut Big Suckerin kans ei oo ollu mitää ongelmia sateel. Toiminu ku junan vessa.
T ruma
T ruma
FLHT -96. 85hp/120Nm
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Sateella sukka päälle: http://www.rolandsands.com/products/Pull-Over-Rain-Sock" onclick="window.open(this.href);return false;kkuula kirjoitti:Mites tämmönen avosuodatin toimii kaatosateella?
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
niin laihemmallehan seokset menee jos vaan ton vaihdat eli kannattaa miettiä laittasko samalla enemmän rahaa hengittäviin putkiin, ruiskunohjauspalikkaan (power commander, power vision, screamin eagle pro super tuner, thundermax jne) ja dynotukseen niin sais kukkumaan kunnolla.JuhaY kirjoitti:Totta turajat, veli hopea. Aivan varteenotettava seikka tuokin
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Näissä uudemmissa pyörissä on takaisinkytkentä lambda-antureista ruiskulle niin ei ne liian laihalla käy. Tietty jos haluaa lisää jerkkua niin sitten vaaditaan ropaamista kun standardi happianturit ei kykene kuin 14.0 suhteeseen asti (ts. ovat kapeakaistaisia). Kun stokiometrinen suhde on polttoaineen kulutuksen kannalta paras 14.7:ssa ja paras teho saadaan 12.8-13.0 suhteella.
Street Glide -14, Forty Eight -13
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
jty kirjoitti:niin laihemmallehan seokset menee jos vaan ton vaihdat eli kannattaa miettiä laittasko samalla enemmän rahaa hengittäviin putkiin, ruiskunohjauspalikkaan (power commander, power vision, screamin eagle pro super tuner, thundermax jne) ja dynotukseen niin sais kukkumaan kunnolla.JuhaY kirjoitti:Totta turajat, veli hopea. Aivan varteenotettava seikka tuokin
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
No joo
Ajattelin, notta ei jäis enää tuosta putsarista kii ja näkökin tuossa rsd putsaris sopis silmälle <3
V&H big radiukset ruuvasin paikalle syksyllä ja ajatus on vielä powercommander v laittaa keväällä ja säädättää...
Tietysti tuon säädätyksen hinnalla sais autotunenkin, mutta riittäiskö parhaaseen (mahdolliseen) lopputulokseen tuon tunen kanssa peruskartta, vai vaatisko kuitenkin säädätyksen? Kokemuksia?..
Tuo ol hyvä pointti, tuo sade....samaa miettinyt kanssa...pestävähän tuo suodatin kuitenkin on???
Nykyisellään..putket ja vakiosuodatin toimii ihan kohtuullisesti...aivan pientä pauketta on,mistä vois päätellä ettei ainakaan liian rikkaalla käy...
Mielipiteitä asiaan kuulisin mielelläni
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Power Commander ja Autotuner kahdella lambdalla. Erittäin hyvä yhdistelmä, suosittelen. Kartat riittää mainiosti ja niitä voi muutella.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Kuinkas sitten tuon autotunen kanssa jos haetaan kohtuullista polttoainetaloutta ?Ja kuten Jontte tuossa kertoikin, et silloin tuo 14 suhde alkais olla opimaalinen...kuinkas silloinmcjusa kirjoitti:Power Commander ja Autotuner kahdella lambdalla. Erittäin hyvä yhdistelmä, suosittelen. Kartat riittää mainiosti ja niitä voi muutella.
toimitaan autotunen kanssa ja mikäs peruskartta ladataan commanderiin?
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Takaisinkytkentä on vaan pienemmillä kierroksilla ja kaasun asennoilla. Tuppi nurin (map>80) tai kiekat korkeella (>4500 rpm) niin afr-kartta vaihtuu closed loopista open looppiin. HD:n oman stage1 kartan mukaan tuppi nurin afr on 12.5 ja yli 4500rpm afr on 13.5. Koska uusi imusarja antaa tuolloin enemmän ilmaa kuin alkuperäinen ja ve-kartat on alkuperäisen mukaan niin jos uusi imusarja hengittää 20% paremmin niin silloin tuppi nurin ajettaessa afr on 15 eli liian laihalla. Eli tarinan opetus on että jos laitat vaan ton putsarin niin kone säätää itse itsensä (joskin alkaa laihalta) mutta älä ajele kovin paljoa tuppi nurin tai vedätä rajottajaa vasten.Jontte68 kirjoitti:Näissä uudemmissa pyörissä on takaisinkytkentä lambda-antureista ruiskulle niin ei ne liian laihalla käy. Tietty jos haluaa lisää jerkkua niin sitten vaaditaan ropaamista kun standardi happianturit ei kykene kuin 14.0 suhteeseen asti (ts. ovat kapeakaistaisia). Kun stokiometrinen suhde on polttoaineen kulutuksen kannalta paras 14.7:ssa ja paras teho saadaan 12.8-13.0 suhteella.
Mä oon ajellu sekä ton sukan kanssa että koppa päällä ja sukka on ihan ok kunhan ei tarvi ajaa tuntikaupalla kaatosateessa. teknisesti sukka (ja sade) tukkii imusarjaa joten kone menee rikkaammalle mutta koska sun säädöt on muutenkin orkkikset nii nehän menee vaan lähemmäs orkkista. mulla ei oo menny niin paljoa vettä sisään että oi sammunu tai ees haitannu käyntiä. Pieni kosteus vaan pesee karstoja
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]