Mistä Street Bobiin akku?

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

jorgegoodman
Viesti:

Mistä Street Bobiin akku?

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Näyttäis siltä että-11 mallin Street Bobiin pitäis alkaa suunnitella uutta akkua, mistä olette ostelleet akut ja missä olisi hyvä hinta/laatusuhde?
Pertti
Viesti:

Re: Mistä Street Bobiin akku?

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Moto Seinäjoki.
Harley-Davidson akku.
moderattori

Romu rauhoittaa!
evoperkele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evoperkele »

Kuten Pertti yllä jo totesikin, lähimmältä HD- diileriltä orkkis akku.
Näistä akkuasioista on paljon väännetty täälläkin, mutta jos oikeasti haluat akun jolla pyörä käynnistyy moitteetta vuodesta toiseen pitkänkin seisokin jälkeen, on se harrikan orkkis paras.
'84 Shovelhead
Lassi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Ennen akkukauppaa kannattaa tarkistaa maajohdon kiinnitys. Omassa -08 Electrassa oli keväällä kanssa sellasia oireita että epäilin akun loppuvan. H-D Turku kiristi maakaapelin ja ongelma poistui kertalaakista. Ja alkuperäinen akku paikallaan. Mahdatko ajella tarpeeksi että akku latautuu kunnolla? Pikkukilsoilla ei ehdi ladata tarpeeksi.

Edit. JOS akku tosiaan loppu niin vaihtoon vaan, minä ainakaan en viitsi kikkailla kaapeleilla ym konsteilla jos akku tosiaan on loppu.
John Doe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John Doe »

jorgegoodman kirjoitti:Näyttäis siltä että-11 mallin Street Bobiin pitäis alkaa suunnitella uutta akkua, mistä olette ostelleet akut ja missä olisi hyvä hinta/laatusuhde?
Vähältä tuntuu, täälläkun hehkutettu orkkis akun kestävän ainakin rippikouluiään. Onko talvella ollut häläri ja kello pois päältä?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Outoa tarinassa on se, että noin uuteen olisi jo akun tarvetta :roll: Onkohän hälytin syönyt akun käyttökelvottomaksi vai mitä on tapahtunut? Ovathan kaapelit kunnolla kiinni?
* edit, samoja kyselivät näköjään muutkin, kun ei ehtinyt heittää kommenttia loppuun asti silloin, kun alkoi kirjoittaa sitä :D
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Huono yksilö, jos 11 mallisen akku on jo kaput. Mulla on 09:ssä ihan pirteä vielä. Ja ratikassa on 12 kautta palvellut HD akku, joka toiminee ensi kaudellakin vielä.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
ahonlaita086
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonlaita086 »

Mulla dynassa biilteeman geeliakku toiminu hintaansa nähden kiitettävästi.Ostin akun 2009 ja vielä pelittää,ens keväänä pitänee uusia.Pyörä on vuosimallia 1999 ja kun tämän biltsun akun laitoin niin totesin että orkkis oli edellinen,eli hd:n ensiasennusakku.Pyörää säilytetään talvella sopivan lämpösessä tallissa ja akkua ladataan ylläpitolaturilla(KIITOKSET Jampulle siitä).
Die hard the hunter! 99 tc fxd
Korjaussarjalainen

Viesti Kirjoittaja Korjaussarjalainen »

Motobattin ostin viime kesänä, ei pitempää kokemusta. Joka tapauksessa liittimet olivat oikeissa paikoissa.
mukle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mukle »

Orggisakkujen jälkeen Exide on mulle monessa tarjonnut ihan kelpo hinta-laatusuhteen ja Akku-palvelu V.Häkkinen loistavan palvelun.

http://www.akkupalvelu.fi
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Magnapower on sama kuin orkkisakku mutta ilman HD-lisää elikkä huomattavasti halvempi
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

Kyllä täytyy olla akussa joku valmistevika jos vm 11. Mull 07:a kingissä aina vaan orkkis akku. Onko akku menny tyhjäksi eikä ota enää virtaa vastaan? Minulla kävi niin viime kesänä ku pyörä seisoi vähä liian kauan ilman ylläpitolaturia. C-tekillä ei saanut ladattua, koitin myös toisella n s viisaalla laturilla mikä kuulemma ensi katsoo akun kunnon ennen ku alkaa lataamaan. Sekään ei onnistunut. Viimein testasin vanhalla bilteman 4 ah:n laturilla mikä vaan lataa kyselemättä akulta onko kunnossa vai ei. Niin lähti taas akku toimimaan, käytiin purijaiset ym läpi.
Emännällä 08 dyna missä kans orkkis akku. Talvisin olen aina pitänyt pyörät ylläpitolatauksessa C-tekillä.

Joskus aikoinaan minulla oli softail mihin 6 vuoden jälkeen jouduin vaihtamaan akun. Ostin jonkun tarvikeakun, (en muista nimeä) mutta mulle kerrottiin että on kuulemma vastaava ku orkkis. Akulla ajelin vajaan kesän jonka jälkeen se oli paskana. En sitte sen kummemmin alkanut väsäämään n s vastaavilla orkkis akuilla, vaan ostin harrikan oman toimivan akun missä kyllä on harrikkalisää.
FLH -55 ja FXST -21.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Tuo edellinen tarkoittaa sitä, että c-tech tai vastaava älylaturi ei lähde lataamaan täysin tyhjää akkua.
Siksi tarvitsi tuon biltemalaisen alkulatauksen, jonka jälkeen älylaite havaitsi akun olemassaolon.

Jos esim. radio tai häly vie akun tyhjäksi, akku tyhjenee ajan mittaan aivan nollaan.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin