.
Re: "Paikkerin" mokkakeitin! =0)
Montakos tilasit?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Näyttääs olevan maailmanmenestys.
Kohta Jalixkin keittää kahvinsa tällä.
Mahtaakohan tehdas pystyä vastaamaan kysyntään.....
Kohta Jalixkin keittää kahvinsa tällä.
Mahtaakohan tehdas pystyä vastaamaan kysyntään.....
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Ymmärsinkö oikein että 120 voltin jännitteelle...?
-93 Sportster, muutosprosentti 16.
-
- Viesti:
Fbessä oli video, kaveri otti savuja V-8 koneesta, hyvin sytty, käänti sitten koneen (ihan aidon näkönen), ylös ni olikin grilli, makkarat vaan kärys, siellä sisällä ,
V8 Grilli Tuossahan tuo, "vajaa" 900 euroo.....
Harmittaa noi grillit ku noilla ei voi snellmannin jauhelihaa paistaa, se kun on GM-vapaata
Moro,Kiwi kirjoitti:Harmittaa noi grillit ku noilla ei voi snellmannin jauhelihaa paistaa, se kun on GM-vapaata
tällä voi. http://www.gizmag.com/go/5962/picture/26389/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jouni
No nyt oli tuttavallisempi sininen sävy lohkossa!ES36 kirjoitti:Moro,
tällä voi. http://www.gizmag.com/go/5962/picture/26389/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jouni
Motoristin kahvinkeitin koostuu kahdesta tuotteesta, jotka ovat seuraavissa kuvissa.
ja sen päälle tämä:
Ja tarveaineet päälle. Saa sitä sumppia ABC:ltäkin, mutta kun ei ole ollut tapana leiriytyä niiden pihalle.
Mulla on ollut reissusetissä myös pikkuinen kattila, lusikka-haarukkahybridi ja muuta kevyttä keittotarvekalua. Vasen sivulaukku on mun pyörän keittiön kaappi - muun muassa.
ja sen päälle tämä:
Ja tarveaineet päälle. Saa sitä sumppia ABC:ltäkin, mutta kun ei ole ollut tapana leiriytyä niiden pihalle.
Mulla on ollut reissusetissä myös pikkuinen kattila, lusikka-haarukkahybridi ja muuta kevyttä keittotarvekalua. Vasen sivulaukku on mun pyörän keittiön kaappi - muun muassa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Etkös sä ollu FoMoCo miehiä ? Eihän silloin voikaan syödä GM-lihaa .Kiwi kirjoitti:Harmittaa noi grillit ku noilla ei voi snellmannin jauhelihaa paistaa, se kun on GM-vapaata
-90 FXR Super Glide
Sikshän sitä GM-vapaata lihaa syödäänkihdlate kirjoitti:Etkös sä ollu FoMoCo miehiä ? Eihän silloin voikaan syödä GM-lihaa .Kiwi kirjoitti:Harmittaa noi grillit ku noilla ei voi snellmannin jauhelihaa paistaa, se kun on GM-vapaata
... Tosin voisin ostaa sen aspenin takasin jos jostain löytäs...
- Marko Nykänen
- Viesti:
Kahvinkeittimen kaveriksi tehosekoitin?