Mut kato siin o sit se kolmetonnia sadas kolmeskympis, ihan hyvä kokonaisvälitys... ei tartte koskaa vaihtaa.Spöke kirjoitti:Ei kait tuo ykkösen välläri voi kutiansa pitää, toivottavastiRöpöttäjä kirjoitti:joo 1 vaihteella 800 jengan tyhjäkäynnillä jos menee 35km/h niin kivaa on. Varsinkin kun akseliväli on 238cm. Sitten täydellä(riippuu sytkän asetuksista) laukalla 6-vaihteella 5600kiekan jälkeen 278km/h ..... ken kyytissä pysyy...
Etniinku 2400 r/min ykkösellä ois sataviis...
-Spöke-
S&S 124" hot set up kit
Re: S&S 124" hot set up kit
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: S&S 124" hot set up kit
Kiitokset! Hyvä laskin. Sai samalla mukaan laskentaan hivenen alkuperäistä suuremman takanakin.
Taidan laittaa lähtökohdaksi 160 levyisen renkaan ja eturissaksi 24/ taakse 49. Näin kokonaisvälitys harventuu 10%, luulisi riittävän. Toisaalta tuolla voisi kuvitella ajavansa vielä ruuhkajonossa ykkösellä.. jotenkin. Mittari näyttää kyllä sitten väärin saman verran eli 10%..
Taidan laittaa lähtökohdaksi 160 levyisen renkaan ja eturissaksi 24/ taakse 49. Näin kokonaisvälitys harventuu 10%, luulisi riittävän. Toisaalta tuolla voisi kuvitella ajavansa vielä ruuhkajonossa ykkösellä.. jotenkin. Mittari näyttää kyllä sitten väärin saman verran eli 10%..
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: S&S 124" hot set up kit
Itse en ole nähnyt ensimmäistäkään tehtaan esitettä, jossa olisi kerrottu tehtaan ylivaihteisesta laatikosta. En ole toki kaikkia kahlannut läpi, mutta noista matkamalleista noita speksejä kerran etsiskelin.Pertti kirjoitti:Tuon uudemman välityksissä oli jossakin vanhoissa topiikeissa juttua, onko tuo ylivaihdeomineisuus laatikossa vai kokonaisvälityksessä. Se kannattaa tarkistaa, ennen kuin pelkkää laatikkoa alkaa vaihtamaan.
Ja jokaisessa oli suurin vaihde välitetty 1:1 eli välityksen muutos on kokonaisvälityksessä, ei laatikossa.
Joku tarvikelaatikko taisi olla ylivaihteella, mutta ei yksikään orggis. Tämä käsitys minulla on, mutta jos jollain on parempaa tietoa, niin speksejä kehiin, kiitos
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: S&S 124" hot set up kit
Näköjään mittarivirhe on korjattavissa pienellä palikalla. Mitäpä näihin ei olisi saatavilla?
Dakota Digital Electronic Speedometer Adjustment Module
http://www.dakotadigital.com/index.cfm/ ... prd238.htm
Missä olette koneistuttaneet lohkot isommille sylintereille? Ei viitsisi tärvätä lohkoa opetteluun..
Dakota Digital Electronic Speedometer Adjustment Module
http://www.dakotadigital.com/index.cfm/ ... prd238.htm
Missä olette koneistuttaneet lohkot isommille sylintereille? Ei viitsisi tärvätä lohkoa opetteluun..
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
- Peacemaker76
- Viestit: 499
- Liittynyt: 12:05 07.04.2008.
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Re: S&S 124" hot set up kit
Lapualla Suomen Hiomopalvelu Antelo & Järviluoma voisi olla hyvä paikka.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Re: S&S 124" hot set up kit
Alavudella Koneistus Välimäki&Jokiaho.
Osaa kaiken ikäiset ja malliset Harrikat.
Ja mä saan taas kaljat.....
Osaa kaiken ikäiset ja malliset Harrikat.
Ja mä saan taas kaljat.....
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: S&S 124" hot set up kit
Kippis vaan! Aina (hyvän) vinkin antaja on kaljansa ansainnut. Etelä-Pohjanmaalla tuntuu olevan paljon tarjontaa. Oma kotiseutu ei taas tunnu olevan mikään HD-rassaamisen Mekka.Pertti kirjoitti:Ja mä saan taas kaljat.....
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: S&S 124" hot set up kit
Kallis mutta hyvä ja kestävä ratkaisu on Bakerin 6 vaihteinen suoravetolaatikko. Siinä kuutonen ei oo nopeampi, vaan ykkönen on hitaampi. Kokonaisvälitys muutetaan nopeammaksi enskavedolla, samalla startin välitys muuttuu keveämmäksi. Toisiovälityksen muuttaminen nopeammaksi vakiolaatikolla tekee ykkösen aivan liian nopeaksi, ei kannata edes kokeilla ja vakio 5-vaihteinen on jo 106-koneellekin sopimaton, tuntuu että yksi vaihde puuttuu (siis kuutonen).
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: S&S 124" hot set up kit
Se lohkon koneistaminen onnistuu kyllä oulussakin, ei todellakaan oo mitään rakettitiedettä.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: S&S 124" hot set up kit
"Eiköhän" oli se sana, mitä en ensimmäisenä halunnut kuulla koneistamolla. Mulla kun ei ole kuin tuo yksi lohko minkä tunnen niin paljon hyvin että siihen uskaltaa tehdä konversiomoottorin.
Alavudella sanottiin että tottakai. Reiät tuli avarrettua ja kone alkaa olla nipussa.
Alavudella sanottiin että tottakai. Reiät tuli avarrettua ja kone alkaa olla nipussa.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: S&S 124" hot set up kit
Mitkä nokat McJusalla on 106":ssa? Mörkö meni jo vuosi sitten ja nyt vähän löysempää settiä tilalle. Hain satakuutosen tänään Alavudelta.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR