Käkö kirjoitti:HooDeen ostaminen on täs maassa vaikeeta, mä kirjotinkin aiheesta tonne lama-osioon mut se on näköjään poistettu...
Olin sportsteria ostamassa ja kävin tossa porintien varrella olevassa HooDee-kaupassa oikeen, HD of Finland ja kaikkee, puolen tunnin käyskentelyn jälkeen lähin sieltä pois, yx miespuolinen myyjä ei noteerannu mua lainkaan ja kun kävin kopin edessä otti se heti luurin käteen ilmeisesti aikoi soittaa johonkin... Nojoo, lähin sielt veks ja laitoin duunista tarjouspyyntöö, eipä sieltä kukaan koskaan vastannu, mulla ei ollut vaihdokkia ja rahalla olis tarkotus se HooDee ostaa mut ei siinä mitään ku ei kiinnosta ni ei kiinnosta...
Loimaalla kävin myös, ekan ja vikan kerran, yritin kysyä myyjää kun ei näkynyt niin tiskiltä sanottiin ettei se nyt sun kans ehdi rupattelemaan, mä olin kyl ku kampiakselil munille lyöty, ei saatana, pitäkää moponne teki mieli sanoo mut en sanonut vanna lähdin pois, koitin myös sähköpostilla mutta niinkuin aiemminkin niin eipä sieltä vastausta tullut.
No sitten vaan yksityiseltä ostamaan, voi helvetti, neljä yksityistä myyjää nosti pyöränsä hintaan kun soitin ja yks vielä kysyi mikä hinta oli ilmoituksessa ja kun sen kerroin niin tää puupää nosti sitä viel 1200 eurol...
Sain sen kuuluisan aivopierun ja aloin etsimään myyjää joka oli mnoin 50-60 vuotias ja joka jostain syystä oli HooDeen ostanut ja sittemmin kyllästynyt siihen, sellainen löytyikin helposti ja kaupankäyntikin sujui erinomaisen hyvin ja Sportster vaihtoi omistajaa...
Nyt kun kerran lama on Suomessa voisko osaltaan vika olla ihan vaan myyjissä, onhan ostajissakin vikaa mutta mä olen ymmärtänyt esim. just moottoripyöräliikkeen pääidean olevan moottoripyörien myynnissä , omasta kokemuksesta johtuen olen alkanut moista ajatusta ajattelemaan uusiksi...
-Käkö-
No on sulla ollut erikoinen tilanne.....itse kun loppukesästä kyselin vaihtoja, minulle ilmoitettiin eräässä liikkeessä, että tuskin sulla on siihen varaa......no, tätä liikettähän ei enää ole. Seinäjoki antoi hyvän palvelun ja oli aidosti kiinnostunut, väliraha vaan ei natsannut. Samoin Kuopio ja Turku suhtautui asiaan niinkuin kauppiaan pitääkin, mutta mutta, kaupat tuli tehtyä jälleen Loimaalla, paras tarjous ja rento, kiva kaupanteko, kuten aiemmissakin kaupoissa ! Vois tässä varmaan lainata yhtä telkkarimainosta : " nopeaa ja mukavaa on asiointi"

uutta Ultraa odotellessa !!