Sinä voit kertoa autotunerille, mille suhteelle haluat sen säätävän, it's up to you.JuhaY kirjoitti:Kuinkas sitten tuon autotunen kanssa jos haetaan kohtuullista polttoainetaloutta ?Ja kuten Jontte tuossa kertoikin, et silloin tuo 14 suhde alkais olla opimaalinen...kuinkas silloinmcjusa kirjoitti:Power Commander ja Autotuner kahdella lambdalla. Erittäin hyvä yhdistelmä, suosittelen. Kartat riittää mainiosti ja niitä voi muutella.
toimitaan autotunen kanssa ja mikäs peruskartta ladataan commanderiin?
Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Hienoja juttuja tullut esiin *peukkuhymiö*
Oiskohan kuitenkin niin et, paras lopputulos saatas pelkästään...
Orkkis putsarikoppa +vapaavirtasuodatin...ja avarat putket..
Homma kasaa powercommanderilla ja säätö sen mukaan mitä hakee...eli hyviä tehoja vai kohtuullista polttoainetaloutta?
Oiskohan kuitenkin niin et, paras lopputulos saatas pelkästään...
Orkkis putsarikoppa +vapaavirtasuodatin...ja avarat putket..
Homma kasaa powercommanderilla ja säätö sen mukaan mitä hakee...eli hyviä tehoja vai kohtuullista polttoainetaloutta?
Re: Roland Sands Design Black Ops Turbine Air Cleaner
Paras lopputulos tulee autotunerin kanssa, koska se ottaa huomioon ilman lämpötilan, suodattimen tukkoisuuden ym. muuttujien aiheuttamat muutokset lambda-arvoissa. Lisäksi kaksikanavaisena se säätää molempia sylintereitä erikseen koko ajan.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit