Suurena käämin palo ja itteesä ottamis syynä voipi olla sekin, ett henkilö joka lukee tätä ketjua säikähtää ett tuo liippaa mua läheltä
wellu
Tässä olen samoilla linjoilla ehkäpä se "juttu" on oikeasti tämä ja kun siihen yhdistetään vielä se että tyyppi yrittää tuputtaa väkisin katsomustaan muille.hlyytine kirjoitti: Jos itse tietää olevansa OK (psykologinen termi kai tälle on varmaan itsetunto), niin eikö se riitä? Mulle koko lompakkobikeri-termi hahmottuu just sellaisena jamppana joka ei ole sinut itsensä eikä siten muittenkaan kanssa. Ja se kyllä näkyy.
Toi on kyllä paskamaista. Siis se että hyvä juttu muuttuu tylsäksi kun sitä joutuu töikseekin tekemään. Mulla kiinostus elektroniikkaan hiipui pahasti kun niitä hommia sai tehdä töissä niin paljon kun jaksoi. Kiinnostus vanhahkoihin autoihin loppui kai kun ei juuri ollut paikka jossa roplata. Esim. pakoputken vaihto loskaisessa pihassa ei ole kivaa ja joka hommaa varten ei viitsinyt halliakaan vuokrata. Nyt on alla auto jossa on takuu voimassa. Ton pyörän kanssa on onneksi tilanne se ettei noita hommia nyt ole muille tehtäväksi kun itselle ja paikkakin on järjestynyt joten vielä ollaan turvassaTerroristo kirjoitti:Ite oon tyytyväinen ettei oo yhtään paksumpaa lompuukia perstaskussa,ei siksi että ostaisin jonkun uuden fillarin,vaan saattais talliin kertyy sitä vähän vanhempaa kalustoa (lue autoja ja prätkiä) ja koska joudun töissäkin tekemään,noita asennus ja korjaus hommeleita joka päivä,niin vois tulla vaikkapa stressi kaikesta ruuvailustaSaattais olla et pitäis alkaa lompakko paikkeriks,et pääsis vaan ajamaan,kun ei jaksais enää kiinnostaa noitten harraste romujen kanssa leikkiä,mut kuitenkin pitäis taas alkaa muuttamaan sitä uutta pyörää mieleisemmäksi,perkele loputon kierre.
Teija hyvä, älä nyt hyvä ihminen minun kommenttien takia eroa. Minä puhun ainoastaan omalla suullani, en HDCF:n. Peesaan edelleen ja odotan mielenkiinnolla, että laittaisit tänne omia mielipiteitäsi asiasta perusteluineen (samat sanat ketulle). Eikös tämä ole keskustelupalsta ?.teija kirjoitti:akrapulle, minusta on ihme jos jackia peesaat, jos luet sen jutut ajatuksella ja silti sitä peesaat nii voi kauhia paikka, toivottavasti loput 3000 jäsentä ei jackia peesaa jos peesaa niin minä eroan heti.
Ilkimys kirjoitti:Veikkaanpa, että kymmenen vuoden kuluttua tää sama juttu jatkuu mutta ainoa OIKEA HARRIKA on EVO
Ja vielä kysymys: jos on kolkyt vuotta räplännyt noita mopoja niin saakos jo sitten vain ajella uudella pyörällä - jopa VRODilla![]()
Älä Ilkimys maalaa piruja seinille - pannut potkii vielä silloin kun suurin osa evoista on sulatettu puutarhatontuiksi...Ilkimys kirjoitti:...Veikkaanpa, että kymmenen vuoden kuluttua tää sama juttu jatkuu mutta ainoa OIKEA HARRIKA on EVO...