Mulla on käytössä Boxeri, ja pääosin ihan hyvää sanottavaa. Vaikka eräskin kaveri taannoin totesi tallilla käydessään "voi v..tu, rooffi! Noitahan on nykyään kaikilla!"
Kuten Hemuli sanoi, on se aika äänekäs, mutta mun päähän istuu muuten hyvin. Sivuilla voisi olla hiukan enemmän vaimennusta. Tulppia kannattaa käyttää pitemmillä reissuilla.
Huurtumiseen auttaa, kun pyyhkii pleksin silloin tällöin Antifog -liinalla. Samoin leukasyndin asentoa hiukan hakemalla löytyy sellainen säätö, että ilma kiertää mutta ei kuitenkaan puhalla naamaan eikä lasi huurru.
Leukasuojan lukitukset heivasin pois tarpeettomina. Yleensä ajelen kuitenkin pelkkä pleksi alhaalla
Koska pleksi on mulla kirkas, melkein aina on alla lasit, joko oranssit tai tummemmat, riippuen ilmasta. Kannattaa sovittaa prillejä kypärän kanssa, että saa sangoiltaan sopivat. Ei sitten paina käytössä. Muuten tila riittää hyvin.
Olin alunperin ostamassa Roadster-mallia, mutta siinä otti nenä kiinni plexiin. Eli se ei ole Boxer ilman leukasuojaa, vaikka voisi luullakin.
Jos malli vain istuu päähän, uskallan suositella Boxeria. Saa tavallaan 3 kypärää yhden hinnalla: avo-, visiiri- ja umpikypärän.
Omistan myös perus avo-kypärän, mutta sitä ei ole tullut käytettyä tuon Roofin hankinnan jälkeen.