dyna 2000 i:n säädöt ja ennakot

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

evoshovel

dyna 2000 i:n säädöt ja ennakot

Viesti Kirjoittaja evoshovel »

:D
Laitatin tehdasuuteen evokoneeseen dyna 2000 i sytkäboxin, ja nyt on sytkä niin aikaisella kun saa eikä enää käänny enempää. Kuitenkin vaikuttaa aina vaan siltä , että myöhäsellä mennään (putket sinistyy ja huono käynnistyminen) Pyörä kun on kicksillä , niin meinaa tuo käynnistely käydä vähän raskaaksi. Samoin suo sytytyksen ohjauksen pikkusäädöt ois kiva tietää, kun ei tullut ohjekirjaa matkaan (6 pikku katkaisinta). Mitähän neuvoksi kun tuo levy ei edes mahdu pyörimään enempää vastapäivään, vaikka viilais vähän lisää reikää(tulee tuon boxin piuhat tielle)
1340Fxr

Viesti Kirjoittaja 1340Fxr »

Mä luulen että ne kytkimet siinä sytkäs on väärissä asennoissa, itelläni ainakin sama sytkä toimii helvetin hyvin shovelissa eikä tosiaankaan ollut mitään ongelmia asennuksen kanssa! 1. kytkin OFF-asentoon(ON-asento on ahdin ja ilokaasua varten=myöhäistää sytytystä),2 ja 3 kytkimil määrätään ennakkokäyrä,4 ja 5 kytkimil kierrostenrajoitin ja 6 kytkimellä singlefire/dualfire (vaatii tietysti oikeanlaisen sytkäpuolan..)

kytkin 2 kytkin 3 käyrä Näistä tuo 1 käyrä on
OFF OFF 1 "agressiivisin" ja 4 käyrä miedoin!!
ON OFF 2
OFF ON 3
ON ON 4

kytkin 4 kytkin 5 rajoitin
OFF OFF 6000RPM
ON OFF 6500RPM
OFF ON 7000RPM
ON ON 7500RPM

kytkin 6
OFF Dual Fire
ON Single Fire

Eiköhän se Evokin ala paukuttaan oikealla sävelellä kun laitat nuo kytkimet oikeisiin asentoihin :wink:
1340Fxr

toivottavasti edellisestä viestistä saat jotain tolkkua, meni näköjään tekstit hieman kummallisesti tuonne ruutuun...
Shovel

dyna 2000i

Viesti Kirjoittaja Shovel »

Oon kans asentamassa samanlaista sytkää shoveliin, Kaikki meni muuten
hyvin, mutta en tiedä pitääkö VOES - liitäntä kytkeä runkoon vai jättää
kytkemättä ollenkaan, koska mulla ei ole imusarjassa tätä VOES- anturia ?[/i]
Sepixlh
Viesti:

VOES

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

VOES johtoa ei kytketä jos alipaine kytkintä ei ole... tosin jos kone
on lähes vakio VOES kyllä parantaa käyttätymistä "osakaasulla".
Kytkeminen maihin aiheuttaa käyrän muuttumisen, samoin jos valitset kytkimistä asennon RACE alipaine kytkin ei toimi.
HD-osa numero 26566-91 hintaa oli parivuotta sitten 42? paikkeilla.
1340Fxr

Oon kans harkinnut sitä VOES-anturin hankkimista juuri sen takia että toimivuus paranisi osa-kaasulla ja samalla bensankulutuskin pienenisi. Mopo on tosin vasta työn alla.. vituttaa aika pahasti miksen rempannut sitä jo talvella vaan uskottelin itelleni että eihän sitä nyt heti tarvi avata vaikka viekin paljon öljyä yms. pientä häikkää.. :wink:
Nakki
Viesti:

VOES-piuha

Viesti Kirjoittaja Nakki »

Eikös se sytkän VOES piuha tule kiinni siihen VOES-anturista lähtevään toiseen piuhaan, toinenhan menee runkoon?? Ja sitten kun se on kiinni palaa sytkässä vihreä valo...
Vastaa Viestiin