FXSTC -89 ongelmia, apuja kaivataan Tampere

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Grasschopper1

Re: FXSTC -89 ongelmia, apuja kaivataan Tampere

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

Tällä hetkellä ei ole tarpeita teettää mitään, olen pyrkinyt itse ropaamaan niin paljon kuin mahdollista ja isoja remontteja ei ole onneksi tullut vuosikausiin kop, kop :)

Kiinnostaisi tulevaisuutta ajatellen hiukan tietää hinnoittelua, jos joku uskaltaa sen verran raottaa. Liikutaanko valtuutettujen huoltojen tunti taksoissa, vai onko yhtään edukkaampaa? Ei tarvitse tietty mitään summia laittaa.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kopterissa oli Vesilahden sepästä esittely syksyllä/talvella, kumminkin vissiin viime vuonna...
moderattori

Romu rauhoittaa!
jty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jty »

Grasschopper1 kirjoitti:Tällä hetkellä ei ole tarpeita teettää mitään, olen pyrkinyt itse ropaamaan niin paljon kuin mahdollista ja isoja remontteja ei ole onneksi tullut vuosikausiin kop, kop :)

Kiinnostaisi tulevaisuutta ajatellen hiukan tietää hinnoittelua, jos joku uskaltaa sen verran raottaa. Liikutaanko valtuutettujen huoltojen tunti taksoissa, vai onko yhtään edukkaampaa? Ei tarvitse tietty mitään summia laittaa.
Isommat asiat oon etukäteen jutellu mitä sunnilleen tulee maksaan. Rehellinen mieliteeni julkilausuttakoon tässä että velottaa liian vähän laatuun ja vaivaan nähden. Suomessa käsityöläiset on katoava kansanperinne.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Vastaa Viestiin