Tällä hetkellä ei ole tarpeita teettää mitään, olen pyrkinyt itse ropaamaan niin paljon kuin mahdollista ja isoja remontteja ei ole onneksi tullut vuosikausiin kop, kop
Kiinnostaisi tulevaisuutta ajatellen hiukan tietää hinnoittelua, jos joku uskaltaa sen verran raottaa. Liikutaanko valtuutettujen huoltojen tunti taksoissa, vai onko yhtään edukkaampaa? Ei tarvitse tietty mitään summia laittaa.
FXSTC -89 ongelmia, apuja kaivataan Tampere
-
Re: FXSTC -89 ongelmia, apuja kaivataan Tampere
Kopterissa oli Vesilahden sepästä esittely syksyllä/talvella, kumminkin vissiin viime vuonna...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: FXSTC -89 ongelmia, apuja kaivataan Tampere
Isommat asiat oon etukäteen jutellu mitä sunnilleen tulee maksaan. Rehellinen mieliteeni julkilausuttakoon tässä että velottaa liian vähän laatuun ja vaivaan nähden. Suomessa käsityöläiset on katoava kansanperinne.Grasschopper1 kirjoitti:Tällä hetkellä ei ole tarpeita teettää mitään, olen pyrkinyt itse ropaamaan niin paljon kuin mahdollista ja isoja remontteja ei ole onneksi tullut vuosikausiin kop, kop
Kiinnostaisi tulevaisuutta ajatellen hiukan tietää hinnoittelua, jos joku uskaltaa sen verran raottaa. Liikutaanko valtuutettujen huoltojen tunti taksoissa, vai onko yhtään edukkaampaa? Ei tarvitse tietty mitään summia laittaa.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]