.
Re: Metka kypärämalli katutaistelioille...
Mitenhän tuo DOT kypäryys pitäs oikein ottaa kun näyttäs olevan normaali Bellin tms. avopotta johon on kaiketi porattu reiät jotta saa nuo muovihärvelit kiinni tuohon. Minust näyttäs vielä ettei tuolta näe edes ulos, härvelit on edessä.
Tästä samaan syssyyn : http://www.ebay.com/itm/Spider-Man-Cust ... 1678760672" onclick="window.open(this.href);return false;
Tästä samaan syssyyn : http://www.ebay.com/itm/Spider-Man-Cust ... 1678760672" onclick="window.open(this.href);return false;
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
-
Samaa mietin, ahtaan paikan kammo tuo päässä tulisi ja eihän tuolta näe mitään, varsinkin kun on tottunut avopottaan.
Tämä on muuten mielenkiintoinen tottumuskysymys. Kun aikoinaan ajelein pelkästään umpikypärällä, ihmettelin porukan puheita siitä, ettei niistä näe tarpeeksi ulos. Nyt kun on ajellut avokypärällä n. 40 000 km ja panee umpikypärän päähän, tuntuu ettei sieltä näe sivulle eikä alas mitäänGrasschopper1 kirjoitti: eihän tuolta näe mitään, varsinkin kun on tottunut avopottaan.
Saati sitten tuollaisellä show-virityksellä
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Ei kai tuotä kötöstystä voi mp-kypäräksi tunnistaa kuin tekstistä. Hirvittävän pieni katseluaukko ja vielä siinä edessä joku pyrypelli peittämässä sitä vähääkin näköalaa.
Itse käytän pelkästään umpikypärää, tyyliseikat jäivät viime vuosituhannelle, mukavuus merkitsee.
Tuota en ajoon laittaisi....
Itse käytän pelkästään umpikypärää, tyyliseikat jäivät viime vuosituhannelle, mukavuus merkitsee.
Tuota en ajoon laittaisi....
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mukavuuspa hyvinkin, siksi ajan Electralla tuulilasin takana avonaisella ja nakupyörillä umpinaisella jos vähänkään pidemmäs lähden. Pleksin takana umpikypärä rupesi tuntumaan jotenkin tukalalle. Ja lisäbonus avonaisesta se parempi näkyvyys.Pertti kirjoitti: Itse käytän pelkästään umpikypärää, tyyliseikat jäivät viime vuosituhannelle, mukavuus merkitsee.
On mullakin autossa tuulilasi, mutta siinä en käytä ollenkaan kypärääJoe Cool kirjoitti:Mukavuuspa hyvinkin, siksi ajan Electralla tuulilasin takana avonaisella ja nakupyörillä umpinaisella jos vähänkään pidemmäs lähden. Pleksin takana umpikypärä rupesi tuntumaan jotenkin tukalalle. Ja lisäbonus avonaisesta se parempi näkyvyys.Pertti kirjoitti: Itse käytän pelkästään umpikypärää, tyyliseikat jäivät viime vuosituhannelle, mukavuus merkitsee.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Kukin tavallaan
Mulla ei oo pleksii eikä visiirii. Tai on, molemmat mutta en käytä. Pleksi roikkuu tallissa seinällä. Visiiri on mietinnässä. Jo muutaman vuoden ajan. Saas nähä millon toteutuksessa. Sateella sitä aina kaipaa
Sakke
Mulla ei oo pleksii eikä visiirii. Tai on, molemmat mutta en käytä. Pleksi roikkuu tallissa seinällä. Visiiri on mietinnässä. Jo muutaman vuoden ajan. Saas nähä millon toteutuksessa. Sateella sitä aina kaipaa
Sakke
"Do not give up.
If you give up now - you will give up again"
http://www.hdcf.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
If you give up now - you will give up again"
http://www.hdcf.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Eivät ole kyllä minunkaan makuuni, mutta sinänsä hauskaa että tehdään erilaisia kypäriä niille jotka sellaisia haluavat. Tuo jälkimmäinenkin on otsikon mukaan DOT-hyväksytty? Aika hurjia tekevät.
http://www.masei-helmets.com/products/s ... agesize=36
http://www.masei-helmets.com/products/s ... agesize=36
Ja samalla turvallisuus paranee (mahdollisessa onnettomuustilanteessa).........Pertti kirjoitti: Itse käytän pelkästään umpikypärää, tyyliseikat jäivät viime vuosituhannelle, mukavuus merkitsee.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
-
- Viesti:
Niinkun laulussa sanotaan " Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää , kummastuttaa pientä kulkijaa...jne. "
Nyt kun tämä aihe on jo täysin karannut alkuperäisestä - mitä yleensä ei koskaan tapahdu - niin jatketaan vääntöä ja väännetään vielä kauemmas aiheesta Olen tässä muutamana päivänä ajellut Sportsterilla töihin ja kaikki muutkin ajot. (Panin käyttöauton seisontaan jo ennen juhannusta ja liikkunut pääosin moottoripyörillä ja sateisempina päivinä vanhoilla jenkkiautoilla)Sakke kirjoitti:Kukin tavallaan
Mulla ei oo pleksii eikä visiirii. Tai on, molemmat mutta en käytä.
Muutama havainto aiheesta:
- Sportsteri on ihan älyttömän kiva ja kätevä etenkin kaupunkipyöränä ja tässä Kehä III sisäpuolella
- siitä oli vaan pakko repiä tuulisuoja irti, kun hakkasi kypärään niin törkeästi
- matkalehmän lepakkokatteen, korkean pleksin ja jalkasuojien katveessa on tosi mukava ajaa pidempiä reissuja
- ei tulisi mieleenkään riisua siitä varusteita, moottoripyöräilyn ei tarvitse olla epämukava sankariteko, vaan siitä on lupa myös nauttia
- ja toistan vielä tässä, ilman katteita umpikypärällä, joka on suojaavuudeltaan ja turvallisuudeltaan parempi
- matkalehmällä avokypärällä myös sateella, koska pleksi suojaa riittävästi vesipisaroiden iskulta
Siinä nyt muutama teesi, joista saa ja pitääkin olla eri mieltä, koska jokainen harrastakoon tavallaan
Älä muuta viserrä. Sama täällä. Sportster/Electra Glide on hyvä yhdistelmä.
Loud valves save lives
On täällä selvästi rahamiehiä kun on varaa useampaan pyörään ja viileällä jussilla on vielä jenkkiautoja
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S