ruisku muutos kaasuttimeksi.
ruisku muutos kaasuttimeksi.
omistan palaneen tc88 pyörän missä sähköt,boxit palaneet. minkälainen muutos kyseessä jos tekee kaasutin versioksi? onko kukaan tehnyt täällä? englannin kielellä löytyy jotain ohjeita , mutta ei ole vahvin kieleni. -timo-
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Tarvitset kaasutinmallin imusarjan ja kaasuttimen sekä itsenäisen sytytyksen, eipä siinä oikeastaan muuta kummempaa tarvitse.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
joo sen verta olen saanut selville että kampiakselin asentotunnistin täytyy jättää, että saa sytytyksen pelaa. eipä siinä muuta sitten olekkaa. täytyy rupee osia metsästää,, meinasin laittaa s&s Super e kaasuttimen. käykö evon imusarja tc koneeseen?
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Mulla olis TC88 orkkis sytkäboksi ja sille sopiva puola sekä Keihin CV putsareineen ylimääräisenä, olleet RoadKingissä. Jäivät yli kun pata vaihtui S&S:ään.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Kiitos tarjouksesta, mutta on jo katsottu tarvikkeet valmiiksi, mitkä tulee.
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Jos kaasaria ei ole vielä hankittu itse laittaisin Mikuni HSR tai SE vastaavan, vaihtoehtoisesti CV Keihin. S&S on 50 vuotta vanhaa tekniikkaa... toki halpa.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Keihin on hyvä kaasari 100 hv saakka. Mikuni näyttää separaattorilta ja on kuulemma nirso säädöille. S&S on varmatoiminen kiinteäkurkkuinen kaasari, hyvin tuo tuntuu potkivan isompaakin kattilaa liikkeelle.
Eipä nämä maamoottoritkaan kovin moderneja taida olla.
Eipä nämä maamoottoritkaan kovin moderneja taida olla.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
S&S kaasari on tosiaan viemäriputken pätkä jonka säädöt ei ole koskaan balanssissa eikä saa. Jos CV ei riitä on Mikuni paras vaihtoehto ja helppo säätää joka alueelle todella hyvin toimivaksi. Pitää säätönsä. Kaasuvaste on lähes sama kuin ruiskussa. tehoissakaan ei häviä ruiskulle juuri mitään. Ja tämä ei ole kuulema.
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Mikuni vaan näyttää alumiiniseltä kefiiritölkiltä. Enemmän mä olen CV-Keihineiden kanssa jumpannut ku tupla-äSSien. Ei tietekään suora putkenpätkä perholäpällä ole optimisäädöissä koko aluetta koskaan, mut ei 45° V-twinikään ole tasapainossa jnejnejne... HoKaYaSu-liikkeistä ja Bimmeripuodeista saa noita teknisesti optimoituja mopoja ja optimoidumpaa tekniikka ilman surinaa tehdään spagettilandiassa. S&S on edelleenkin ihan halavatun hyvä vaihtoehto ruokkimaan epätasapainoista 45° ilmajäähy V-twiniä ja ennen Mikunia mä laittaisin Dellorton, vaikka se Mikuni olis ihan kuin halavatun überhyvä tahansa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Mulla kumma kyllä on balanssissa ja on pysynyt. Sisäänajon jälkeen vaihdettiin penkittämisen yhteydessä suuttimet, eikä ole tarvinnut roplata. Ainakin Kalixissa tuntuu onnistuvan...jonka säädöt ei ole koskaan balanssissa eikä saa
Ennen ostoa peloteltiin että keskialueella on joku kuoppa. Penkkikäyrästä tuli kyllä tasainen, se ei vissiin ole siitä montusta kuullut. Sutii ja keuliikin jos tohtii komentaa.. tulee kyllä wheeliestä alas tämmöinen siro sporttimalli vähän raskaanlaisesti, et kerta riitti.
Ihmeen paljon ne näitä myy jos ovat niin paskoja, minä oon ainakin tyytyväinen.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.
Viime kesänä hommasin S&S Super E:n (ainoastaan kaasarin, koska saman valmistajan imusarja oli paikoillaan jo ennestään), eikä kummoisia kommervenkkejä ollu säätöjen saannissa kohilleen ottaen huomioon että oli helteiset kelit. Vanha evolainen pelannu hyvin S&S/kyryakyn-yhdistelmällä, vaikka ameriikan foorumeilla moista "kombinaatiota" ovat lähes yksimielisesti lytänneet alimpaan helevettiin.