ohjausvaimennin
ohjausvaimennin
Omistan electran ja oon aatellu ohjauksen vakauttamiseksi sellaasta ohjausvaimenninta. Mielipiteitä ja kokemuksia kyseisistä iskareista kaivaten. 

Re: ohjausvaimennin
Ootko kokeillu jo säätää iskareiden ilmanpaineita? Oman ajo vakautui iskaripaineen lisäämisellä.
Lisäks kuluneet renkaat/rengaspaineet vaikuttaa.
Lisäks kuluneet renkaat/rengaspaineet vaikuttaa.
FLHT -98
Taitaa ainakin lähes samaan hintaan(ebayssa alta 200 taalaa) saada esim. Progressive Suspensionin "Touring Link" palikka kokonaisuuden. Tämä ainakin nettikeskustelujen mukaan todistetusti vakauttaa touring-runkoisten epävakautta. Pitäis kait olla suht helppo asentaa, eikä juuri näy asennettuna.
H-D Softail Custom 1998
Minkäs ikäisestä Electrasta on kysymys?
Komppaan kuitenkin SeniorRR:ää ja uskon, että tuo Touring-link - tai vastaava - vaikuttaa paljon enemmän, kuin se ohjausiskari. Tais olla 09, kun Electran runko päivitettiin? Joka tapauksessa tää uus runko tuntuu ainakin vielä näin toisena kesänä paljon paremmalta, kuin vanha. Voi huoletta ajella reipastakin vauhtia, vaikka kaks' päällä ja täydellä kuormalla...
Eikä - ainakaan mun käsittääkseni - keula kuitenkaan tuossa rungon päivityksessä muuttunut mitenkään!
Komppaan kuitenkin SeniorRR:ää ja uskon, että tuo Touring-link - tai vastaava - vaikuttaa paljon enemmän, kuin se ohjausiskari. Tais olla 09, kun Electran runko päivitettiin? Joka tapauksessa tää uus runko tuntuu ainakin vielä näin toisena kesänä paljon paremmalta, kuin vanha. Voi huoletta ajella reipastakin vauhtia, vaikka kaks' päällä ja täydellä kuormalla...

Eikä - ainakaan mun käsittääkseni - keula kuitenkaan tuossa rungon päivityksessä muuttunut mitenkään!
Pekka äL
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Ultra Limited 24
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Ultra Limited 24
Kyse on -99 vuotisesta.
täytyy laittaa tuallaane touring link sydeemi tilaukseen jotta saa talvella hypistellä sitä paikalleen.
täytyy laittaa tuallaane touring link sydeemi tilaukseen jotta saa talvella hypistellä sitä paikalleen.
Laittelin omaan -99 Ultraan eBaystä ostamani kiinalaisen yleismallin ohjausiskarin. Olin jo aiemmin laittanut alle uudet Michelinit mutta kaipasin vielä ajoon vakautta lisää. Nyt menee mopo lähes kuin raiteilla.
Parhaimpia modeja joita olen tehnyt. Iskari hinta 33$ + 12$ rahti Hongkongista. Laadusta en tiedä mutta toimii ainakin toistaiseksi. Itse duunasin kiinnitykseen tarvittavat parit latan pätkät.
Takana mulla on joku Touring Linkin tapanen halpakopio mutta enemmän toi ohjausiskari vaikutti ajokokemukseen kuin se.
Tässä linkki vastaavaan tuotteeseen:
http://www.ebay.com/itm/Universal-Adjus ... 3a9eebd5a5" onclick="window.open(this.href);return false;
Parhaimpia modeja joita olen tehnyt. Iskari hinta 33$ + 12$ rahti Hongkongista. Laadusta en tiedä mutta toimii ainakin toistaiseksi. Itse duunasin kiinnitykseen tarvittavat parit latan pätkät.
Takana mulla on joku Touring Linkin tapanen halpakopio mutta enemmän toi ohjausiskari vaikutti ajokokemukseen kuin se.
Tässä linkki vastaavaan tuotteeseen:
http://www.ebay.com/itm/Universal-Adjus ... 3a9eebd5a5" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut wezku, 19:55 18.09.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wezku
Renkaat vaikuttaa kyllä todella paljon raskaassa pyörässä.
Jos on jotkut pehmeäolkaiset maksikset alla, ei kannata kovinkaan paljon lisävarusteisiin sijoittaa ennen kuin on kunnon moottoripyörän kummeilla kokeillut.
Olen sitä mieltä, että nuo halpiskummit ovat lähinnä koriste- ja myyntijuttuja.
Jos on jotkut pehmeäolkaiset maksikset alla, ei kannata kovinkaan paljon lisävarusteisiin sijoittaa ennen kuin on kunnon moottoripyörän kummeilla kokeillut.
Olen sitä mieltä, että nuo halpiskummit ovat lähinnä koriste- ja myyntijuttuja.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!