Joo eihän iskarien vaihto oo homma eikä mikää, kaks pulttii auki pyörä pukilla ja toine on jo käres.
Katoitteko hihnan kireyden mikäli tuli eri mittaset tilalle?
Piti hommata liukuvasara että sai ohjauslaakerikoolit irti, hyvin lähti eikä työkaluja voi olla koskaan liikaa. Yläteepalan vaihto ei mennykkää yhtä helposti kun kuvittelin, tartee holkki sorvata että saa laakerit taas kireelle, akseli tulee muutaman millin osan liian pitkälle.
Kuva-arvoitus, arvaa kumpi on alempi?
Viimeksi muokannut Kiwi, 10:25 02.02.2016.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hdjokke kirjoitti:Vaihtasko öljyt vai meniskö viimekesäisillä, kun tuli niin vähän kilsoja? Nyt on niin kylmäki.
Komppaan tätä! XD.
Aivan luxusta kun 70´s laitteen öljynkulutus on ajautunut tasolle litra/1000 km.
Manuaalinen tuoreistusjärjestelmä ajautunut juuri sopivalle tasolle siten että
vain lisäämällä jotain kohtuu laatutuotetta öljy on vaihtamatta keskimäärin ok.
Tästä EI tarvi alottaa uutta öljykeskustelua/-ketjua...XDXD
Pari klemmaria ja sovittepalojen/kiinnikkeiden maalaus niin on uusi E-hyväksytty vaimennin pyörässä kiinni, nyt uskaltaa taas lähtee vaikka Sveitsiin. Vannekehät pitäis vaihtaa leveempiin ja tehdä tubelessiksi, vihdoinkin löyty tekijä kun ei ite osaa. Takaiskarit pitäis päivittää parempiin ja tuuman pitempiin, jos nyt löytys jostain rahaa niitten ostoon.
FatBob lähti tänään H-D turkuun putkien ja ilmanputsarin vaihtoon, säätö efi-tunerilla ja 26tkm huolto. Rush sliparit vaihtuu V&H big shots staggered mattamustana quiet baffleilla ja SE chisel putsari mustana.
Kyllä se sitten rupeaa olemaan siinä kunnossa että kesän taas ajelee...
Eka kuva on 12.8.2015, viimeiset on tältä päivältä 26.2.2016. Ei paljoa puutu...
Tuli vähän kiiltävämpi kuin entinen mattaväri, mutta ihan hyvä kun on loksut maalattu samalla värillä. Tankki siis tehtiin maalaamalla toisen värisestä, orkkis tehtaan värillä olisi maksanut n. 2.400 e. Kuvassa takana näkyvän jäsen V:n Road Gliden väri on kyllä niin upea että tuli mieleen että olisiko sittenkin pitänyt... Toisen pakoputken pää puuttuu ja laukut on kotiverstaassa työn alla, muuten olisi aika valmista. Onneksi vakuutusyhtiö rahoitti lähes koko homman.
Loppusuoralla, high vaihdetta potki pois päältä, ei ne kestä enää, nyt meni jo rikki. Josko nyt taas jokunen vuosi menisi eteenpäin. Melkoinen säädettävä tuo Lätyskän laatikko, niin että saa välykset edes sinnepäin ja että siirtorattaiden väli sopiva. Niin kuvassahan ei ei vielä ole vaihderumpua ja siirtohaarukoita. Ei siirtohaarukatkaan ihan heittämällä ala pelittämään.
Mutta nyt on loota kasassa ja pyörä muutenkin. Johan tuo aurinko vähän lämmitti tänään..... mutta ei vielä tarpeeksi katupyörille. Jatkan ajelua piikkipyörillä....
Ai niin meinasi unohtua asentajakaverin nimi (Mörri, kuvassa istuu penkissä), kunnia sille jolle kunnia kuuluu.
Viimeksi muokannut 57pannu, 19:32 11.03.2016.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei pääse ihan vielä mopilemaan.... isot tiet olis kyllä jo sulia päivällä, mutta kun tää asuinalueen tie on vielä jäässä......
No renkaiden ilmanpaineet pitäis kyllä vielä tarkistaa!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Syksyllä tehty 16tkm huolto ja vaihdettu paremmat takaiskarit, joten sinänsä ei tarttisi tehdä mitään. Tuli kuitenkin tilailtua Cycleshackin sliparit, että saisi vähän äänimaailmaa parannettua ja lisäksi Drag Specialtiesin Dragtron ilmanputsari. Tästäköhän se varustelukierre alkaa... Tulihan tuolla reilu 3000km ajeltua vakiokunnossa.