Positiivista palautetta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Swine

Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja Swine »

Huomasin tuolla ameriikanauto foorumilla tälläisen topicin,jossa annettiin positiivista palautetta kotimaisille varaosamyyjille/palvelujen tarjoajille.Jos mekin kerrankin kehuttaisiin kauppiaita,eikä annettaisi sitä paljon kuultua negatiivista vikinää.
Eiköhän meilläkin ole aihetta kiittää niitä firmoja kuluneesta vuodesta,joilla palvelu pelaa,niin myynnin kuin palvelunkin suhteen.

Allekirjoittaneen puolesta kiitokset kuluneesta vuodesta:

Hotbike

JepJep

Ja niille lukuisille yksityisille harrastajille,jotka ovat raskinneet luopua osistaan sopuhintaan :)
Mebi

Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja Mebi »

Samat puodit saavat myös multa :D palautetta ja Hyvän Joulun toivotukset!
Old Harleys never die they just keep on rocking!
Karppa

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Äh, antaa olla...
Viimeksi muokannut Karppa, 11:41 18.12.2004.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Hotbikelle kiitos hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta sekä erittäin kilpailukykyisistä hinnoista. Samoin myös Jepjepille ja täällä harvemmin mainitulle Stormille.

Erityiskiitos myös kaikille palstan asiantuntijoille hyvistä neuvoista ja rakenteluvinkeistä.

Hauskaa Joulua ja onnellista Uutta Vuotta kaikille HDCF:n nykyisille ja tuleville jäsenille!
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Joo minulta lähtee kanssa Isot kiitokset JEP JEP:n Svedulle ja Hotbike:N Mannelle, tavaroitten saannista ja helekatin hyvästä palvelusta kun tuli siis palo noita osia meikäläisen Rautapäähän tollasen 3000eeron verran .Mopoherra tuppas viime kesänä mua koitella vaan onneks ei hylännä :lol: Näille ja muillekkin tavarantoimittajille täällä Suomessa iso kiitos ett olette meitä auttamassa ja unohtamatta Bikereita jotka pyyteettömästi tarjosivat auttavat kätensä mulle ja meikäläisen Rautapäälle KIITOS teille kaikille kuluneesta vuodesta oli mukava tutustua uusiin hyviin tuttavuuksiin, jatketaan ens vuonna taasen mutt ilman Rautapää onkelmia . Silti en luovuta enkä oo siitä luopumassa kun meille tuli se viha rakkaus suhde :lol: Hdcf:n veljille ja siskoille toivotan hyvää joulun odotus viikkoa , kohta se on jo ovella ja sitt kesäkin on taas lähempänä, en tiä tuleeko mulle kiire vai ei??

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Joo kun kiitellään niin kiitänpähän minäkin edellämainittuja puljuja eli Jep Jep:iä ja Hot Bikeä sekä tietenkin myös Artmotors nimistä puulaakia.
Näistä on aina apua löytynyt ja koskaan ei oo paskanmaku jäänyt suuhun toisin kuin jostain muista huusseista... :roll:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Miikka kirjoitti:...toisin kuin jostain muista huusseista... :roll:
Hyvin sanottu :twisted: ...

Pitäisiköhän tämän topicin otsikko muuttaa muotoon "positiivista palautetta HotBikelle" sillä samaan suuntaan lähtee myös täältä hyvän joulun toivotukset. Eikä unohdeta myöskään A-Moottoria jossa Ari varmaan nytkin painii asiakkaiden laitteiden kimpussa...
panshovel -54

Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja panshovel -54 »

Lisätään vielä joukkoon Ara´s Bike & Parts Tammisaaressa 8)
panshovel -54

Positiivista palautetta

Viesti Kirjoittaja panshovel -54 »

Lisätään vielä joukkoon Ara´s Bike & Parts Tammisaaressa 8)
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Yes, samaa mieltä Panshovel -54:n kanssa - SUURET KIITOKSET Aralle Ara´s Bike & Partsiin Tammisaareen, jossa palvelu(!!!) on ollut joustavaa, ystävällistä, asiantuntevaa ja hinnat ovat Suomen tasoon nähden alhaiset.

Kiitos Ara - jatketaan ensi vuonna samaan malliin 8)
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Aran ja Mannen lisäksi Harri Lamberg / Rannikon rengas..... :wink:
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Ylipäänsä kaikille joilta on saanut palvelua kuluneena vuotena IIIIIIIISOT KIITOKSET. Ja uskokaa tai älkää, mä oon saanut hyvää palvelua jopa niistä parjatuista isoista puodeista suurella sydämellä! Joko oon oikeesti hyvä tyyppi tai sit mä suhtaudun vaan liian positiivisesti ihmisiin.

Kiitokset erityisesti HD-of Kuopiolle siitä että kaverit aukas puodin tuntia etuajassa ihan vaan että mä sain uuden takarenkaan alle kesken lomamatkan! Se on mun mielestä hyvää palvelua...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Olipas unohtua H-Sunrise. Herrat avasi liikkeen eräs sateinen kesäinen keskiviikko aivan minun vuokseni jo klo 7.00. Normaalisti liike avasi joko 9.00 tai 10.00, mutta koska junani saapui Hämeenlinnaan n. 6.55 oli liike auki ettei tarvi aamutuimaan palloilla pitkin katuja....... Kävin vielä läpi pari päivää ennemmin ko. liikkestä ostamani pyörän ja lähdin pudotteleen n. klo. 9.00 kohti pohjoista ja Poronpurijaisia.......... Mennessäni B.T.T.R., kävin menomatkalla (lauantai) ostamassa putket pyörääni. Koska en viittsinyt uudet putket tarakalla kurvailla reissussa, niin sovittiin että haen putket sunnuntaina kotimatkalla. Sovittiin että soitan noin tuntia ennen kuin olen Hämeenlinnassa niin ovet on auki jotta saan putket matkaani.....
Kiitos vielä kerran jos herrat sattuu lukemaan tämän :wink:
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Pietu

Viesti Kirjoittaja Pietu »

Jep Jepille kiitosta vaan!! Oman mopon ostin sieltä, ja osaa jo jonkin verran... Kaikki toiminut hienosti : )

Hyvää Joulua kaikille teille!!!!!! : )

Pietu
Never chase buses or women, you always get left behind...
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

Niin ja Kiitos HDCF:lle siitä että ylläpitää tällästä palstaa meitille!

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Vastaa Viestiin