nolaniin tumma visiiri?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

kun on toi lärvi varsin kärähtävää tyyppiä, niin mistähän osais kysyä ultrav, suojattua, tummaa/savulasi visiiriä ja ehkä puol. visiiriä Nolaniin, vanhassa visiirissä nrot. 0452971, 64448,
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 20:30 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

Re: nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

ok, kiitti Mika,, taitaa suurin osa olla avopotta porukkaa (tietty isot lasit ja rätti naamalla ajaa saman asian), :mrgreen: ,,, jussin jälkeistä,,
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 20:31 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Stormi taitaa olla Nolanin pitkäaikainen maahantuoja, joten sieltä kannattaa tosiaan kysellä.
Yleensä löytyy vanhempaakin kampetta, kun vähän viitsii kysellä.
Puhelimella puhumalla on parhaiten hoitunu nuo erikoisjutut...
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
Niina77
Viestit: 60
Liittynyt: 21:19 16.05.2011.
Viesti:

Re: nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja Niina77 »

Mä kyllästyin silmälasien ja aurinkolasien välillä vehtaamiseen ja nyt on kiva kun mun Nolanissa on se semmoinen aurinkovisiiri joka lävähtää alas nappia painamalla ja ylös se menee samalla tavalla. Helppo laittaa siis aurinko"lasit" päälle tai pois ajon aikana.
Eihän se mun avattava umpikypäräni tietty ole old school eikä cool, mutta toimiva se on :)

Stormilta saa hyvin noita visiirejä. Vanhaan kypäräänkin kävin sieltä hakemassa kun oli tarvetta vaihtaa.
Kauas on pitkä matka. Hyvä!
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Niina77 kirjoitti:Mä kyllästyin silmälasien ja aurinkolasien välillä vehtaamiseen ja nyt on kiva kun mun Nolanissa on se semmoinen aurinkovisiiri joka lävähtää alas nappia painamalla ja ylös se menee samalla tavalla. Helppo laittaa siis aurinko"lasit" päälle tai pois ajon aikana.
Eihän se mun avattava umpikypäräni tietty ole old school eikä cool, mutta toimiva se on :)
Mul on sellainen "skootteritytön Nolani", siis visiirillinen typerän näköinen avopotta jossa on samanmoinen aurinkovisiiri, ihan toimiva keksintö kyllä. Mulla on kypäröiden suhteen sellainen tilanne, et jos joku suunnilleen istuu mun päähän, ni se on just muuten hyvä, koska niit ei ole montaa mallia. Kypärättä ajamisessa on simittäin se huono puoli et joutuu rupattelemaan turhan usein virkavallan edustajien kanssa, joten ihan kiva löytää jotenkin kuuppaan sopiva kovetettu hattu.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: nolaniin tumma visiiri?

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Onkos toi sun Nolan semmone missä on se aurinkovisiiri ison visiirin eessä vai takana? Mulla oli semmone missä se oli päällä, ihan ok mut tartti aurinkolasit jos ajo visiiri auki (muutenki ku pyörteili) ja sit oli semmone mistä se sujautettiin varsinaisen visiirin alle (no sehän sit pimeessä monttuun ajaessa tuli alas...) molemmat käteviä mut niissä on huonotki puolensa.
Vastaa Viestiin