KIITOKSIA!! Näin on paljon parempi :)

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ma^ko
Viesti:

Re: KIITOKSIA!! Näin on paljon parempi :)

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

jman kirjoitti:Mites toi 'kirjaudu automaattisesti sisälle',
toimiiko se muilla vai onko uudelleenkirjautumistarve mun tietoteknisten apuvälineideni asetusongelma?
Ei se vain toimi, koska tää on vähän vaiheinen paikko... se toimi joskus ja ehkä toimii taas joskus, mut nyt se ei toimi.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Taitaa olla niin kauan tuo "kirjautumisongelma" kun tuolla osoiterivillä on tuo http://84.234.73.214" onclick="window.open(this.href);return false; osoitteena?
Sitten kun tuossa numeroiden kohdalla on kirjaimia niin taas pitäisi pelittää jos muut asetukset on kohdillaan.... näin olen jostain ymmärtänyt.... kertokaa toki jos olen väärässä?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
ma^ko
Viesti:

Pave. kirjoitti:Sitten kun tuossa numeroiden kohdalla on kirjaimia niin taas pitäisi pelittää jos muut asetukset on kohdillaan.... näin olen jostain ymmärtänyt.... kertokaa toki jos olen väärässä?
Teoriassa olet aivan väärässä ja käytännössä aivan oikeassa. 8) :lol: 8)

Ei kyse ole siitä onko osoitteessa kirjaimia vaan siitä kuljetaanko nimipalvelun kautta vai suoralla ip-osoitteella.
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Paras arvaus on että selain blokkaa evästeen, kun se ei tule nimipalvelinosoitteesta. Hyvä tapa kokeilla johtuuko kyseinen ongelma siitä, on asentaa tää foorumi oikeaan osoitteeseen! :lol:
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,

IP osoitteen sijaan voi käyttää osoitetta http://hdcf2.planeetta.com/juttutupa" onclick="window.open(this.href);return false;, josko se auttaisi tuossa.
Ja kenellä on intoa lähteä tekmään tuo päivitys uudempaan versioon saa sanoa HEP, tai laittaa viestiä. Kyllä minäkin sitä ehkä jossain vaiheessa taas alan tekemään, mutta kovin on pitkissä kantimissa... Meikäläisen leipälaji kun enemmän tuolla sulautettujen puolella niin vaatii nää hommat aina vähän ylimääräistä voimistelua... Eli saa ilmoittautua :)

T: Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
ma^ko
Viesti:

affe kirjoitti:Moro,

IP osoitteen sijaan voi käyttää osoitetta http://hdcf2.planeetta.com/juttutupa" onclick="window.open(this.href);return false;, josko se auttaisi tuossa.
Ei se auta näköjään, joku keksiasetus imesesti sit mättää tai jotain.
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Totanoinnii.. foorumi on vissiin vain kiskaistu pois juurikansiosta? Siellä adminin konehuoneessa lienee sellainen täppä kuin Server configuration. Jonka sisällä on Cookie settings. Siellä on foorumin osoite + keksin nimi + se mihin sen keksin osoite kohdennetaan. Oletuksena 3.x versiossa taisi olla /

Eli jos/kun foorumi nyt sijaitsee eri osoitteessa, pitäisi pystyä kohdentamaan keksin osoite.

En oo ihan hetkeen phpBB:n kanssa askarrellut, paremmin tuttu toi SMF.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

affe kirjoitti: Eli saa ilmoittautua :)

T: Affe
Kun foorumia yritettiin taannoin uudistaa, niin olin havaitsevani, että harrastajarivistöstä löytyy osaajia, joten voisiko nyt joku nostaa tassun pystyyn ja tarttua Affen avunpyyntöön?

Pliis... :D
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
ma^ko
Viesti:

Mulla ainakin sekä osaamista että aikaa liian vähän, osaaminen riittää arvosteluun ja joskus ihan vikakohtien paikallistukseekin... mikä ei tarkoita et osaisin edes vikakohdille tehdä muuta ku louskuttaa et joku vois panna ko kohdan kuntoon... :mrgreen:
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

ma^ko kirjoitti:
affe kirjoitti:IP osoitteen sijaan voi käyttää osoitetta http://hdcf2.planeetta.com/juttutupa" onclick="window.open(this.href);return false;, josko se auttaisi tuossa.
Ei se auta näköjään, joku keksiasetus imesesti sit mättää tai jotain.
Minä en kekseistä ymmärrä mitään, vaikka hyvä pipari kelpaakin, mutta ei tuo osoitemuutos mullakaan sisäänkirjautumistarvetta poistanut. Harmi sinänsä.
Vastaa Viestiin