2012 seventy two isompaa tankkia

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

uusiharrastaja

2012 seventy two isompaa tankkia

Viesti Kirjoittaja uusiharrastaja »

Terve, Olen hankkimassa 2012 mallin seiskakakkosta ja siinä on vain 8L vetoinen tankki.Olisiko vinkkejä mistä saisi isompaa tankkia edullisesti? Saisi olla ainakin 14L vetoinen ettei tarvi joka mutkan jälkeen tankata uusiksi ja tosiaan mieluusti halpa joka sopii 2012 mallin rakkineeseen kiinni.
s&s

Re: 2012 seventy two isompaa tankkia

Viesti Kirjoittaja s&s »

Sanotaan nyt ihan ensin, että älä laita siihen isompaa tankkia, se pieni tankki on ainoa oikea tankki Sporttiin :twisted:

Mutta jos kuitenkin pitää saada isompi tankki, niin varmastii helpoin tie on ostaa tehtaan 3.3 tai 4.5 gal tankki. Edullisimmin varmaankin löytää egaysta, mutta siellä voi joutua vähän aikaa odottelemaan että sopiva halutussa värissä osuu kohdalle. Diilerikin varmasti myy tankin, mutta hinta voi olla melko suolainen.

Jos taas haluaa juuri oman maun mukaan, niin sitten voi ostaa raakatankin mistä tahansa tarvikekatalookista ja maalauttaa haluaamansa väriin, mutta tämäkään ei ole välttämättä aivan ilmaista...
Viva Knievel!
uusiharrastaja

Viesti Kirjoittaja uusiharrastaja »

Olen ilmeisesti sen verran tumpelo etten saa ebaysta löydettyä tankkia joka olisi esim. jo pohjamaalattu tai käytetty ja vanhassa maalissa (saahan sen pinnan itse vetäistyä helpostikin).
Raakatankkeja on paljonkin mutta pitäis osata sitten asentaa bensapumput jne. ja jossain tehdä painetestit eikä tällainen aloittelija vielä oikein noiden päälle ymmärrä.Tuo 3.3 gallonaa lienee noin 12L ja sekin olisi jo iso parannus tuohon minitankkiin ja saattaisi jopa suoraan sopiakin paikalleen ilman isompia rassailuja ja kiinnikkeiden siirtelyä.Täällä on etäisyydet sellaisia että isompi tankki olisi tosiaan hyvä.Ei kovin monta varakannua mahdu mukaan.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Se pensapumppu yleensä siirtyy uuteen tankkiin, on sen verran hintava. Epäilen, että suurin osa myytävistä on "tyhjiä".
Ei ole paha rasti siirtää.
moderattori

Romu rauhoittaa!
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

laitoin uusioharrastajalle viestiä....
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Vastaa Viestiin