Juu, kannattaa panna Pertin ohjeen mukaan oikea määrä. Mutta jos pyörä oikeasti on 2004 vuosimallia, niin kyllä siellä 5 vaihdettakin pitää olla. Nelivaihteisten viimeinen vuosi taisi olla 1990.OldHD kirjoitti:Neljä vaihdetta vaan löytynyt. pitänee laskea puolilitraa ulos.
Tiivisteen vaihto?
Re: Tiivisteen vaihto?
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Tiivisteen vaihto?
Pyörän numeron perusteella selviää todellinen vuosimalli. (Tai siis rungon todellinen vuosimalli )
LIFEMEMBER
Re: Tiivisteen vaihto?
Just niin, eikä se tosiaan kerro moottorin mallista mitään, jos moottorin ja rungon numerot eivät täsmää. Ja Sportsterissa vaihteisto kulkee moottorin mukana. Joten mielenkiintoinen viritys, jos alun perin kumiripusteiseen 2004 pyörään on isketty 1986-1990 moottori tai jopa 1957-1985 rautiksen kone. Yleensä nämä vaihtuvat juuri toiseen suuntaan.Vallu kirjoitti:Pyörän numeron perusteella selviää todellinen vuosimalli. (Tai siis rungon todellinen vuosimalli )
Ehkä tässä on nyt joku väärinkäsitys
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Tiivisteen vaihto?
Mulla oli muinoin Mersun 508, kuorma-autoksi rekisteröity pakettimallinen auto jossa 3,8 litran suorasuihkudiesel. Luulin sitä nelivaihteiseksi. Ajelin tietämättömänä toista vuotta kunnes vahingossa pistin ykkösen pesään. Normi H-kaavio, mutta ykkönen pakkia vastapäätä takavasemmalla. Lähtipä tuo kakkosellakin liikkeelle.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR