
FLH 1979 Museo projeti **MIELENKIINTOINEN KETJU PILALLA*****
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tämä on ilmeisesti tuo alkuperäinen Concord blue ja tarrat.


Viimeksi muokannut jensen, 21:14 16.02.2017.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tarrahomma meinaa olla tekemätön paikka jos ei joku tarravelho vois näitä valokuvista tehdä? 5 tuntia salapoliisintyötä ja nämä on lähinnä ja ehkä ne vois teettää hopeamustana?

Re: FLH 1979 Museo projeti
Oletkos kysynyt suoraan joltain dealeriltä? Kaikkea kun ei aina löydy netistä, vaikka kuinka yrittää etsiä, kun noita ei välttämäti ole storehousen eikä minkään muun luetteloissa, mutta jos löytyis ihan alkuperäisenä?jensen kirjoitti:Tarrahomma meinaa olla tekemätön paikka jos ei joku tarravelho vois näitä valokuvista tehdä? 5 tuntia salapoliisintyötä ja nämä on lähinnä ja ehkä ne vois teettää hopeamustana?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: FLH 1979 Museo projeti
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tilasithan jensen putsarin pohjan myös, että saat sen jotenkin kiinni?
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tuohan se on ja noita pystyy printtaamaan Suomessakin jokainen, joka jaksaa kaivella alkuperäiset mitat ja piirrellä kuvan.Pave. kirjoitti:Oliskohan nuo kuinka lähellä oikeaa?
Tuosta sen saisi valmiina, vaikka postikulut ovat melkoiset. Tullin ja alvin kanssa karkeasti satasen pieti. Mutta tuskin kukaan sitä täälläkään halvemmalla tyhjästä tekisi.
Kannattaa toki varmistaa, että tulee hopeisella pohjalla, kuvassa kun oli ihan valkoisella. Sitten vielä leikkauttaa Suomessa hopeista raitaa kahdella leveydellä, jonka teippaa tankin ympäri. Ellei sitten oma piirtokäsi vedä maalilla parempaa.
Tuo kuva ja raidoitus viimeistelevät tankin ja antavat enemmän ilmettä, kuin viimeisen päälle vedetty yksivärinen maali. Hyviä maalareita ja hyvin maalattuja tankkeja löytyy, mutta yksityiskohtien viimeistelyssä on sitten helppo oikaista ja unohtaa ne.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 


Re: FLH 1979 Museo projeti
Huomasin vasta tämän ketjun. Multa jäi ylimääräiseksi tuollainen leipälaatikko ilmanputsari. Jäi tähteeksi kun entisöin kolmisen vuotta sitten 1200cc 1979 FLHn. Kaasarihan tuossa vuosimallissa on Bendix Zenith.
Mr. Biker vm 2005
Re: FLH 1979 Museo projeti
Jos sinulla on hyväkuntoinen oikea putsari pohjineen sun muine palasineen, niin myy ihmeessä Jensenille. Tuosta ebay-löydöstä puuttui kuvan mukaan se muoviosa eikä pintakaan ollut priima. Noin hienoon pyörään pitää saada priimaa. Tuon tarran 1200 voi tehdä Suomessakin, itse tein rautikseen mallin mukaan 1000 ja menee enemmän kuin täydestä.IJHa kirjoitti:Huomasin vasta tämän ketjun. Multa jäi ylimääräiseksi tuollainen leipälaatikko ilmanputsari. Jäi tähteeksi kun entisöin kolmisen vuotta sitten 1200cc 1979 FLHn. Kaasarihan tuossa vuosimallissa on Bendix Zenith.
Eli Jensen nyt vaan ostoksille,vaikka yksi laatikko on jo tulossakin. Sen voi myydä taas jollekin halvalla.
Mielestäni tuossa oli jo läppä-Keihin, veikkaisin vaihdoksi vuotta '77 tai '76. '75 oli vielä Bendix. Nyt tällä koneella ei ole dokumentteja. Itse museoimissani '75 oli Bendix ja '77 oli jo Keihin. Toisaalta oli miten vain, ne ovat niin saman näköisiä, että kaasaria ei ainakaan kannata lähteä vaihtamaan, käyvät heittämällä toistensa tilalle, pituuseroa on muutama milli, mutta kiinnitykset samoja. Tuossa jää vielä näkymättömiin tankin alle.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 


Re: FLH 1979 Museo projeti
Tuolta
https://get.google.com/albumarchive/109 ... FUID3kasSI" onclick="window.open(this.href);return false;
löytyy kuvia mun pyörästä
https://get.google.com/albumarchive/109 ... FUID3kasSI" onclick="window.open(this.href);return false;
löytyy kuvia mun pyörästä
Mr. Biker vm 2005
Re: FLH 1979 Museo projeti
Hienosti entisöity ja noissa näkyy se sohvapenkkikin hyvin! Jos tuohon tarvitsee sitä 1200 lätkää putsarin kanteen, niin se on helppo tehdä tarralla. Minulla löytyy se orggis koko ja teksti, en uskalla luvata, että ehtisin tehdä, mutta kyllä pussihousu toista jeesaa kun vaan ehtii 
Tässä kuva IJHa:n pyörästä, jossa näkyy satula ja putsari:


Tässä kuva IJHa:n pyörästä, jossa näkyy satula ja putsari:
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 


Re: FLH 1979 Museo projeti
Taitaa juominen olla minun osalta loppu? 6.5 Litraa Sakua vedin perjantaiyönä. Panin nukkumaan niin jonkinmoinen halvaus tuli . Kävi mielessä että potkasenko tyhjää? Virkosin kuitenkin. Psyykelääkket ja siihen ämpäri kaljaa.. Moni on kuollut ja ei vain herää.
Menin viimeyönä pajalle ja GPZ ruspan kanssa värkkäsin.
Aina vain vittumaisempaa vikaa keksii? Junction boxille ei tule virta kaikkiin sulakkeisiin ja sytytys virtaa ei ole. Pari piuhaa näissä. Lueskentelin johtokaaviota ja eiköhän huomenna kipuna löydy?
Harrikkaakin vähän ropasin. Häiritsi se pakoputken tummentuma. Kiillotuskoneella ja autosolilla vetelin ja aika hyvä tuli ja ei sillai pistä silmään enää. Eihän siitä uudenveroista saa kun patinoitunut koko pakari mutta paljon parempi.

Menin viimeyönä pajalle ja GPZ ruspan kanssa värkkäsin.

Harrikkaakin vähän ropasin. Häiritsi se pakoputken tummentuma. Kiillotuskoneella ja autosolilla vetelin ja aika hyvä tuli ja ei sillai pistä silmään enää. Eihän siitä uudenveroista saa kun patinoitunut koko pakari mutta paljon parempi.


Re: FLH 1979 Museo projeti

Tarroille on kaava ja vain väärä väri

Mie aattelin maalata ne.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tarrojen teko onnistunee tuolla,http://www.hart-tapes.com/
Re: FLH 1979 Museo projeti
Juu, tarraleikkurilla vaan sabluunat ja maalamalla maalit, jos siltä tuntuu. Maalarille se sopii paremmin, kuin teippien asentaminen. Helpommallahan teipeillä pääsee, mutta maalattu on aina maalattu.
Siellä teidän omalla kylällännekin on ainakin yksi tarran leikkaaja, ei tarvitse sen kauempaa hakea sabluunoita, tunnen miehen
Siellä teidän omalla kylällännekin on ainakin yksi tarran leikkaaja, ei tarvitse sen kauempaa hakea sabluunoita, tunnen miehen

Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 


Re: FLH 1979 Museo projeti
Mie olen vähän liian hopussa. Ei tällä ole mitään kiirettä. Kalja pois ja kun käyttää romuja niin ulkona tai hyvä tuuletus. Pakokaasumyrkytyksen sain..Ensin VN pyörää käytin ja toisella potkulla starttasi. Hyvä kone ja ei pidä minkäänlaista ääntä. Shovelin sen jälkeen täräytin tulille niin tuntui että tämähän räjähtää yhtä koska. Vaikka helkkarinmoista hilinää ja kilinää.
Voi olla että otan motin pois ja tarkistan? Tuleepahan sitten hyvin tehtyä.Siitä hyvä että ei tätä ole kyläsepät aukoneet. Kaikki pulttien kannat hyvässä kunnossa. Nettimotossa oli kaupan 1978 mope jossa pyöreä ilmanpuhdistin. Se oli museokilvissä.. Minusta siinä oli väärät pakarit ja väärä penkki. Ei mie sitä savustuspönttöä pane jos ei ole tarvis.
Voi olla että otan motin pois ja tarkistan? Tuleepahan sitten hyvin tehtyä.Siitä hyvä että ei tätä ole kyläsepät aukoneet. Kaikki pulttien kannat hyvässä kunnossa. Nettimotossa oli kaupan 1978 mope jossa pyöreä ilmanpuhdistin. Se oli museokilvissä.. Minusta siinä oli väärät pakarit ja väärä penkki. Ei mie sitä savustuspönttöä pane jos ei ole tarvis.