Fiksasin talviprojektina -99 TC -dynasta enskan kytkinakselin stefasta johtuneen öljyvuodon ja hoksasin kytkinpakettia paikoilleen laittaessani sieltä kytkimen keskiön /clutch hubin reijästä murenevan pieniä boorinpalasia kun sormella pyyhkäisee, muutaman millin matkalta sieltä vaihteiston päästä. Roplasin boorit puhtaiksi ja nyt tilanne on kuvanmukainen. Sen kummemmin murenemisen syitä miettimättä muutama kyssäri, jelpatkaa varsinkin jos omakohtaisia kokemuksia moisesta (ilmeisesti suht yleistä maailmalla tuo mureneminen, joko mm. materiaalivirheestä tai viritetyn koneen kovemmasta rasituksesta johtuen):
1. Uskaltaisiko tuon laittaa tuommoisenaan takaisin paikoilleen (konetta viritelty big bore 95", 570g -nokat, 42hsr yms n. 90-100 hp), ei huvittaisi yhtään ruveta tuota hubia mistään tilailemaan ja koko kytkinpakettia purkamaan?
2. Jos pitää tilata uusi niin onko merkillä väliä, välttäisikö tällainen kikkare kun olisi edullinenkin vai pitäisikö olla joku heavy duty -läkkärä:
http://www.jepjep.fi/verkkokauppa/produ ... _id=114775
3.Oisko kellään täällä moista palikkaa näppärästi joutavana, käytettykin välttäisi jos ehjä eikä boorit murenemassa - Tarjoa!

1999 Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport TC88 > 95 big bore with S&S 9,7:1 pistons, Mikuni HSR42 (182,5 main), S&S 570G Cams, 2 into 1 pipes.