FLH 1979 Museo projeti **MIELENKIINTOINEN KETJU PILALLA*****
Re: FLH 1979 Museo projeti
Kaasarin suuttimet ilmeisesti tukossa. Huomenna Keihin pöydälle ja päreiksi.
Päästiin naisista ja painajaisista.. https://www.youtube.com/watch?v=lypXYe_GMuA" onclick="window.open(this.href);return false;
Päästiin naisista ja painajaisista.. https://www.youtube.com/watch?v=lypXYe_GMuA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FLH 1979 Museo projeti
Olisko bensahana?jensen kirjoitti:Vika paikallistettu. Otin putsarin pois ja kaasarin. Käytin kiihdytyspumpun irti. Ei ollut kiihdytyspumpussa pensaa. Herkistelin ja kokosin mutta ei käy. Kaadoin kaasariin ryypyn ja heti starttasi ja kävi mitä oli soppaa. On mahdollista että suuttimet on hartsittuneet paskasta pensasta. Huomenna otan kaasarin taas pöydälle ja rassaan oiken kunnolla.
VN pyörästä otin tulpat. Tässä on elektroninen sytytys ja sinne ei ollut päässyt vettä.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: FLH 1979 Museo projeti
Pensahanaa minäkin epäilisin, tai tyhjää tankkia.
Tietysti, jos letkusta tulee, sitten seuraavana olisi neulaventtiili kun kerran kaasari oli kuiva.
Tietysti, jos letkusta tulee, sitten seuraavana olisi neulaventtiili kun kerran kaasari oli kuiva.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: FLH 1979 Museo projeti
Neulaventtiili juuttunut. Purin kaasarin ja pohjassa ei ollut yhtään pensaa. Muuten kaasari oli puhdas.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Taas pelittää ja käy hienosti. Ilmanpaineella ja crc spraitilla puhdistin ja öljysin. Imusarja täytyy vielä tiivistää kun sieltä haukkoo ilmaa ja tusauttelee kun antaa kierroksia ja tulpat on vanhat moneen kertaan puhdistetut jämät. En tiiä saako tulppia Pellosta? Jos ei niin täytyy taas tilata.
Syttöboxi täytyy ajatuksen kanssa asentaa kun yhden kerran katosi kipinä kun huonosti sen paikalle tukin. Otin sen ulos niin taas alkoi toimia.
Syttöboxi täytyy ajatuksen kanssa asentaa kun yhden kerran katosi kipinä kun huonosti sen paikalle tukin. Otin sen ulos niin taas alkoi toimia.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Laita kunnon tulpat... älä ainakaan NGKn tulppia... minua viisaammat on niin sanoneet että eivät aina toimi näissä maamoottoreissa!
No hyvä että vika löytyi!
No hyvä että vika löytyi!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: FLH 1979 Museo projeti
Imusarjaan panin mönjät. Sytön kokosin. Ei tartte starttia kuin hipaista niin syttyy ja käy hienosti. Parani tyhjäkäynti. https://www.youtube.com/watch?v=d_XJmM6 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Uudet tulpat tarttee.
Ilmanputsarin kiinnitysruuvia pikkusen etummaista panen alemmaksi niin putsari on sitten jetsulleen suorassa.
Uudet tulpat tarttee.
Ilmanputsarin kiinnitysruuvia pikkusen etummaista panen alemmaksi niin putsari on sitten jetsulleen suorassa.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tämmösen entisöintiä suunnittelen. https://www.youtube.com/watch?v=hU_dcC3pvcU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FLH 1979 Museo projeti
Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.jensen kirjoitti:Tämmösen entisöintiä suunnittelen. https://www.youtube.com/watch?v=hU_dcC3pvcU" onclick="window.open(this.href);return false;
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: FLH 1979 Museo projeti
Miun rajottuneem mieli-puoli-pitteen mukkaa, ton rojektin kulun voipi ihan hyvi näyttää täälläPertti kirjoitti: Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
Onpaha jottai oikeeta ROJEKTI luettavaa näitten 'vaihoin putket, pittääkö ostella jottai menovesi-pakkauksia' yms.
Tää palsta on alkanu kärsiä kirjottelun vähyyestä
Ku LärviKirjaa on niin ihanan tendikästä laitella kaikkee, ennen kaikkea noppeesti. Sieltä niitä julkasuja ei viikon päästä löyvä, ilman suunnatonta vaivaa
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: FLH 1979 Museo projeti
Säännöissä vaan on näin ja joku siitä kumminkin herneet vetää, jos IC....-Harikka- kirjoitti:Miun rajottuneem mieli-puoli-pitteen mukkaa, ton rojektin kulun voipi ihan hyvi näyttää täälläPertti kirjoitti: Tuo onkin merkkinä sellainen, ettei se tällä meidän Harrikkasivustolla menesty.
VMPK tai Finbikers on sille oikea osoite.
Onpaha jottai oikeeta ROJEKTI luettavaa näitten 'vaihoin putket, pittääkö ostella jottai menovesi-pakkauksia' yms.
Tää palsta on alkanu kärsiä kirjottelun vähyyestä
Ku LärviKirjaa on niin ihanan tendikästä laitella kaikkee, ennen kaikkea noppeesti. Sieltä niitä julkasuja ei viikon päästä löyvä, ilman suunnatonta vaivaa
Muista, että olet Harley-Davidson -merkkikerhon Foorumilla
Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista. Aiheeseen liittymättömät viestit voidaan ylläpidon toimesta poistaa. Viestiketju voidaan ylläpidon toimesta lukita jos sen jatkamiselle ei näytä enää olevan edellytyksiä, esimerkiksi keskustelun haarautuessa liian kauaksi alkuperäisestä aiheesta.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: FLH 1979 Museo projeti
Homma ok.. Sama muillakin merkkifoorumeilla. Mie vuosia sitten linkitin videon Shovelhead videon Kawasaki foorumille. Kaikki ne huomaa ja kun annoin kierroksia niin takajalkatappi putosi suoraan niin yksi vääräleuka alkoi vitsailla että tuo automaattisesti alas putoava jalkatappi on hieno. AAPJ.
Shovelhead projekti alkaa olla finaalissa.
Shovelhead projekti alkaa olla finaalissa.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Nyt tuli selväksi että miksi kylmänä ei halua startata? Muovinen imun vipu rikki. Enpähän usko että niitä saa mistään Akselinpää oli rautaa ja migillä tuikkasin prikan siihen kiinni ja migin langalla nyt tomii. Ainoa vika oli että kootessa ilmanputsarin pohja ei enää mahtunut paikalle kun uusi imuvipu tarvii isomman kolon.
Alkaa nämä ruspat vituttaa. Ois pitänyt ostaa tuoreempi pyörä kun jo ennestään oli vanhoja paskoja. Välistä tuntuu kuin töissä kävis mutta ilman palkkaa. Ja aina pitää ostaa kalliita osia. Romu pelle.
Alkaa nämä ruspat vituttaa. Ois pitänyt ostaa tuoreempi pyörä kun jo ennestään oli vanhoja paskoja. Välistä tuntuu kuin töissä kävis mutta ilman palkkaa. Ja aina pitää ostaa kalliita osia. Romu pelle.
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: FLH 1979 Museo projeti
Jensen, etteepäi sano mummo SUOSSA
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: FLH 1979 Museo projeti
Romuja pajoittanut. Nyt toimii minun imuviritys. Mutta ei se saa pensaa. POOO POOO kun yrittää kääntä kaasua. Imupäällä vastaa kaasuun. Imusarjan tiiviste vuotaa. Tilasin Keihiniin korjausarjan. Samalla tulee uuden sytytystulpat. Toiseen Shoveliin oli tullut jarruvika. GPZ jarrustalula alkoi vuotamaan. Asensin Shoveliin Hondan 2 mäntäisen jarrusatulan johon vaihdoin männät ja tiivisteet. Tuli tehokas ja hyvä jarru.
Sekasiitos Evoa kans laittelin ja se häiritsevä krääk krääk ei kuulunutkaan hihnasta tai hihnapyörästä vaan jarrusta. Korjasin sen. Huomenna vielä enska auki. Tarkistan kytkimen ja kirin enskaketjun ja uudet öljyt. Sitten on 2 romua taas kunnossa=monen ruspan taktiikka..
Sekasiitos Evoa kans laittelin ja se häiritsevä krääk krääk ei kuulunutkaan hihnasta tai hihnapyörästä vaan jarrusta. Korjasin sen. Huomenna vielä enska auki. Tarkistan kytkimen ja kirin enskaketjun ja uudet öljyt. Sitten on 2 romua taas kunnossa=monen ruspan taktiikka..