Softail evo 1340 -91 ja sammuu maantienopeuksissa

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1660
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Softail evo 1340 -91 ja sammuu maantienopeuksissa

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Vormisto kirjoitti:Vaihteistoöljyn mittaamiseen kattelin ohjetta ja parissa eri paikassa oli, että ei kierretä kiinni, ja jossain jenkkivideossa pyörä kuului vielä pitää jalalla mitatessa (on kyllä uudempi pyörä, mutta eikö nuo nyt samallalailla katota) :roll:
Harmillista kyllä, ei todellakaan katsota samalla tavalla! Osasta vaihteistoöljy katsotaan pyörä suorassa, osasta sivuseisontatuella. Kannattaa uskoa Pertin edellä antamaa ohjetta.

Vaihteiston tai siis kytkimen toimintaan eli vaihtamiseen voi vaikuttaa ensiövedon öljyn määräkin. Ainakin runsasta ylitäyttöä kannattaa välttää.
http://84.234.73.214/juttutupa/viewtopi ... 12#p273113
Mutta älä usko tuota "vaihteistoöljy sivuseisontatuella"-lausetta...
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Softail evo 1340 -91 ja sammuu maantienopeuksissa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pave. kirjoitti:
Pertti kirjoitti:Sen verran korjausta edelliseen, että moottoriöljy löytyy istuimen alta säiliöstä, korkki oikealla puolella ja siinä tikku.
Vanhemmissa Evoissa on sitten vielä perinteinen säiliö?
Tämä meni mallien mukaan. Matkamalleissa (kuten Pavella) tuli öljypohjallinen paketti muistaakseni 1993 ja on ollut siitä lähtien. Eli Ensimmäiset evo Electratkin olivat vielä erillisellä säiliöllä liki sen 10 vuotta.

Softailit ovat yhäkin erillisellä hevosenkenkäsäiliöllä.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin