FXST 1989 Läppä Kehin
FXST 1989 Läppä Kehin
Mikä on Läppä Keihin vakiosuuttimen koot ? Pyörä FXST 1989 !
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Mitä siellä nyt on? Pääsen katsomaan service manuaalista kun ehdin kotosalla, jos joku ei sitä ennen löydä tietoa. Noita manuaaleja kyllä löytyy netistäkin ladattavaksi.
Mikä siinä on ongelmana?
Mikä siinä on ongelmana?
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Suuttimet tinattu ja muutettu ,välialueella ei saa riittävästi ruokaa! Tietoja mukaan pääsuutin on 165 ja välialueen on 52 !Kiitos Tomppa
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Jos en ihan väärin muista, niin pääsuutin minulla taitaa olla 175. Mutta tuo 52 pitäisi kyllä riittää. Eli tuskin on suuttimesta kiinni. Onhan siellä se musta kumitulppa paikallaan välialueen suuttimen reiässä?
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Tulppa paikalla ,tilasin toiset suuttimet ja samalla uudestaan ultraäänipesuriin !Parani kun muutin välialueen suutiin mutta ei ole vielä hyvä !Nyt on jo periaate kysymys
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Tässä nyt vihdoin ne manuaalin viralliset arvot softaileihin kuvassa
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Joen taulukossa oli CV vuosien suuttimia myös.
Noin isoja eroja (esim pääsuutin on 160-165-170-175-185) on, koska MYÖS NEULAT on myös muuttuneet pyörän ja vuosimallin mukaan. 90-luvun alussa neulat kasvoivat paksuutta alapäähän (ajoalueen seos) ja jos sen rikastaa pääsuuttimella takaisin, niin tuppinurin alueella menee jo mustan savun puolelle. Hankalia vaan saada ne saastevuosien neulat. Mulla on lajitelma kun tuli turbon kanssa haettua jos mitä tapaa saada asiallisen hajuinen pakokaasu kaikilla nopeuksilla.
Noin isoja eroja (esim pääsuutin on 160-165-170-175-185) on, koska MYÖS NEULAT on myös muuttuneet pyörän ja vuosimallin mukaan. 90-luvun alussa neulat kasvoivat paksuutta alapäähän (ajoalueen seos) ja jos sen rikastaa pääsuuttimella takaisin, niin tuppinurin alueella menee jo mustan savun puolelle. Hankalia vaan saada ne saastevuosien neulat. Mulla on lajitelma kun tuli turbon kanssa haettua jos mitä tapaa saada asiallisen hajuinen pakokaasu kaikilla nopeuksilla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Nyt pelittäää,ajoin kaasari uudestaan ultraäänipesurissa 3 tunti ja rassasin kaikki kanavat !Samalla muutin suuttimen koot ,välialueen 0.54 ja pääsuutin 170 ! 0,54 tuntuu isolta että kokeilen vielä 0.52 !
Nyt ostan vielä uuden kohokammion niin kaikki on 100% ! Kiitos kaikille avusta! Tomppa
Nyt ostan vielä uuden kohokammion niin kaikki on 100% ! Kiitos kaikille avusta! Tomppa
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Hyvä kun pelaa, sitä mieltä olinkin, että ei se enää välialueen suuttimesta ole kiinni, jos on jo 52. Luultavsti tuohon 52 palaamalla lopputulos on erittäin hyvä.
Jep, olihan siellä CV:n arvoja vuosimallien mukaan, kun en jaksanut leikata kuvaa. Tuo neula on hyvä pointti, joskus olen noita suuria eroja ihmetellytkin, mutta tuo selittää.
Onko näihin tehdasuusia kohokammioita saatavissa, vai etsitkö Tomppa käytettyä uutta?
Jep, olihan siellä CV:n arvoja vuosimallien mukaan, kun en jaksanut leikata kuvaa. Tuo neula on hyvä pointti, joskus olen noita suuria eroja ihmetellytkin, mutta tuo selittää.
Onko näihin tehdasuusia kohokammioita saatavissa, vai etsitkö Tomppa käytettyä uutta?
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: FXST 1989 Läppä Kehin
Löysin tehdasuusi NOS J W Boonilta hp 55€