Pitäisikö kaiken muun elämän pysähtyä sen takia että jossain päin maailmaa tapahtuu vuosisadan pahin katastrofi? Anteeksi, toiseksi pahin Bangladeshin tulvien jälkeen...
Kaikki varmasti käsittelevät tapahtumaa omalla tavallaan mutta ei se silti estä normaali elämän jatkumista. Olkoon se sitten vaikka puuttuva t-paita.
Sumekon Tpaita
Tanan T-paidat
HEMULI VOI OLLA IHAN MITÄ MIELTÄ, NIINKAUAN KUN VAAN LOPETTAISI NIIDEN JULKISTAMISEN. ITSELLÄNI VELI KATEISSA THAIMAASSA, JA JOTAIN VITTUILUA SÄÄNNÖLLISESTI SEURAAMALTANI FOORUMISSA!
Nyt mennään pahasti topicista ohi mutta toisaalta ehkä kuitenkin parempaan suuntaan...
Ensinnäkin vilpitön osanottoni ja kaiken hyvän toivotus kaikille joita tuo katastrofi henkilökohtaisesti koskettaa, kuten Vieras yllä.
Toisaalta olen Hemulin kanssa samoilla linjoilla siinä että ei normaalin elämän voi olettaa loppuvan niiltä jotka olivat tällä kertaa onnekkaampia.
Muutenkin hieman ihmetyttää tämä Suomalaisten herääminen katastrofeihin silloin kun niissä on mukana muita Suomalaisia. No, kai se on globaali ilmiö. Koskaan aiemmin en ole esim. uutisissa kuullut kehoitusta puhua lasten kanssa siitä mitä uutiskuvissä näkyy ja mistä puhutaan. En vaikka on uutisoitu mistä tahasa sodasta tai nälänhädästä tai muusta katastrofista.
Anteeksi kun en vieläkään siirtänyt tätä omaan topiciin, joku muu (tm) tehköön sen.
Affe
Ensinnäkin vilpitön osanottoni ja kaiken hyvän toivotus kaikille joita tuo katastrofi henkilökohtaisesti koskettaa, kuten Vieras yllä.
Toisaalta olen Hemulin kanssa samoilla linjoilla siinä että ei normaalin elämän voi olettaa loppuvan niiltä jotka olivat tällä kertaa onnekkaampia.
Muutenkin hieman ihmetyttää tämä Suomalaisten herääminen katastrofeihin silloin kun niissä on mukana muita Suomalaisia. No, kai se on globaali ilmiö. Koskaan aiemmin en ole esim. uutisissa kuullut kehoitusta puhua lasten kanssa siitä mitä uutiskuvissä näkyy ja mistä puhutaan. En vaikka on uutisoitu mistä tahasa sodasta tai nälänhädästä tai muusta katastrofista.
Anteeksi kun en vieläkään siirtänyt tätä omaan topiciin, joku muu (tm) tehköön sen.
Affe
Hyvä Affe! Puhut asiaa. Samoin Hemuli. Vaikka noista oliskin mulle joku henkilökohtaisesti tuttu, (ja teistä kukaan ei sitä tällä foorumilla tietämään tule, onko) en silti täällä kirjoittaisi erilailla kuin ennenkään. Täähän on.. no joo. Kuka pakosta haluaa kantaa surevan tuskan juuri tällä foorumilla? Eikö olisi kiva, että olisi edes joku foorumi joka muistuttaa myös surevia myönteistä asioista, kesästä, pyöristä jne.? Netistä löytyy varmasti asiaan vihkiytyneitäkin palstoja.
No, joka tapauksessa, Hyvää alkanutta, tai parempaa kuin entiset!
Ps. Jos joku haukkuja tarvii, niin mielestäni haaskalinn.. eiku, iltapäivälehdet. Itse olen jo monta vuotta pitänyt ostoboikottia, luen vain jos pizzerian pöydälle on jätetty.
No, joka tapauksessa, Hyvää alkanutta, tai parempaa kuin entiset!
Ps. Jos joku haukkuja tarvii, niin mielestäni haaskalinn.. eiku, iltapäivälehdet. Itse olen jo monta vuotta pitänyt ostoboikottia, luen vain jos pizzerian pöydälle on jätetty.
En vittuile - en missään tapauksessa.
Tämä tragedia on koskettanut myös itseäni henkilökohtaisesti - asiaa sen tarkemmin selventämättä.
Edellä oleva teksti oli vain tarkoitettu osoittamaan ettei tälläkään foorumilla tarvitse keskeyttää kaikkia keskustelun aiheita tämän valitettavan tapauksen takia.
Tämä tragedia on koskettanut myös itseäni henkilökohtaisesti - asiaa sen tarkemmin selventämättä.
Edellä oleva teksti oli vain tarkoitettu osoittamaan ettei tälläkään foorumilla tarvitse keskeyttää kaikkia keskustelun aiheita tämän valitettavan tapauksen takia.
Viimeksi muokannut hemuli, 09:15 01.01.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kysely?
Miten ootte saaneet moisen kyselyn? Ku tul mieleen ett apauttiarallaan vuos si ao-porukka kans kysys jottain mut silloin sai lipun Mopo-messuil tammi-helmikuun vaihtees, niinko viime vuonna, mut ny kyl ei mull mittää kyselyy ol tulkaa, höh?? 
Seuraavaksi sinne minne nenä näyttää...