USPS:n toimitukset
USPS:n toimitukset
Mitenhän muilla on onnistunnu kyseisen firman toimitukset USA:sta Suomeen.Mulla on mennyt jo kuukausi New Yourkin kentältä tänne ja se on viimeinen tieto mitä seuranta numero kertoo.Piti olla suomessa viimeistään tammikuun alussa.Ei alkannu hyvin nää e-bay ostokset. Tosin ne palautti jo rahat kun eivät saaneet ittekään selvää kuljetuksesta.Kauanko muilla on kestänny noi postitukset? Vai jäikö sille tielleen.
Pitää varmaan kannattaa kotimaisia yrittäjiä tulevaisuudessa.
Re: USPS:n toimitukset
Mulla on aina toiminut .Ei oo vielä mitään jäänyt ,kaikki on tullut perille 10 v kokemuksella.En voi moittia.
moorits
Pari viikkoa on yleensä kestänyt. Yks paketti ei kuulunut 3 viikkoon kyselin myyjältä, postilta ei löytynyt. Sain rahat takasin ja paketti tuli 3 viikkoa rahojen palautuksen jälkeen. 8 viikkoa kesti oli leimoista päätellen mennyt kanadan kautta. No hyöty oli 15USD.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:33 11.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Engesmannit on pari kertakin palautanut rahat ....eikä tavarasta oo kuulut mitään. Vikisi vaan jotain postin sotkuista. Mutta se ei oo UPS...
moorits
USPS on sitten tyystin eri putiikki kuin UPS. UPS on pikarahtifirma, USPS taasen jenkkien posti.
Viimeksi muokannut Catiska, 09:42 19.01.2018.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1953 FL ja 1974 Y 440
http://www.facebook.com/eastcoastfellows
http://www.facebook.com/eastcoastfellows
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:33 11.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

- Veijo Esso
- Viesti:
Mulla on amerikan Joen postista pakettien kuljettajana vain huonoja kokemuksia jo vuosien takaa. Jos tavara ei mahdu kirjekuoreen, eikä muuta toimitusvaihtoehtoa ole, niin jätän tilaamatta.
XL 883C -07 | FLSTF -98
USPS on hidas. Saattaa kestää tupla-ajan muihin verrattuna, valitettavasti. Lisäksi USPS seuranta saattaa jotenkin katketa, kun tavara liikkuu loppumatkan eri jousilla kuin alun. Tavara silti yleensä liikkuu, vaikka seuranta ei.
Kerran toimittivat mulle ihan toisen henkilön paketin ja sen väärän paketin sisällä oli mun lähetyslista. Sain rahat takaisin ja lopulta se alkuperäinenkin paketti päätyi mulle.
Ilmeisesti avasivat paketin lähtöpään tullissa ja sotkivat, olin tilannut huolinnan mukaan. Kysyin e-baysta että mitäs nyt tehdään, vastasivat että pidä hyvänäsi, kuljetusvakuutus on hoitanut homman täällä päässä. No, ilmainen NOS kyttämallin lehmänpää sohvaan tuntui ja tuntuu hyvältä.
Mut tosiaan DHL, UPS sun muut ovat nopeampia. USPS on halpa, siksi käyttävät monesti sitä. Monen kauppiaan kanssa voi myös neuvotella että millä kyydillä lähetetään.
Kerran toimittivat mulle ihan toisen henkilön paketin ja sen väärän paketin sisällä oli mun lähetyslista. Sain rahat takaisin ja lopulta se alkuperäinenkin paketti päätyi mulle.
Mut tosiaan DHL, UPS sun muut ovat nopeampia. USPS on halpa, siksi käyttävät monesti sitä. Monen kauppiaan kanssa voi myös neuvotella että millä kyydillä lähetetään.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
LIFEMEMBER