Latailin kuvapalveluun nyt vähän pienemmät versiot ja päivitin ilmoitusta.Pertti kirjoitti: 10:48 20.03.2018. Nuo Veijo Esson kuvat tuli aika isoina.
Ainakin meikäläisen läppäri tökkii aikalailla avaamisessa.
Foorumin uusi koti on löytynyt...
- Veijo Esso
- Viesti:
Re: Foorumin uusi koti on löytynyt...
XL 883C -07 | FLSTF -98
-
Pystyykö noita tausta värejä vaihtamaan? Minusta tuo sininen hyppää vähän silmille. Oranssi/musta linja oli tutun turvallinen
Mitä mieltä muut ovat? Siis jos tällaista hieno säätöä pystyy jossain vaiheessa kokeilemaan. Tärkeintä tietysti saada foorumi toimimaan ensin kunnolla.

Kyllä tarkoitus on etsiä vähän paremmin aiheeseen sopiva värimaailma ainaskin... mutta muuten en taida paljon tuohon teemaan koskeaGrasschopper1 kirjoitti: 14:09 20.03.2018. Pystyykö noita tausta värejä vaihtamaan? Minusta tuo sininen hyppää vähän silmille. Oranssi/musta linja oli tutun turvallinenMitä mieltä muut ovat? Siis jos tällaista hieno säätöä pystyy jossain vaiheessa kokeilemaan. Tärkeintä tietysti saada foorumi toimimaan ensin kunnolla.

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Mulla pyytää kirjautumaan joka kerta Cromella.
Mistä ne evästeet pitää poistaa?
Mistä ne evästeet pitää poistaa?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Eiköhän näihin saa vaikka mitä "viripalikoita"?Grasschopper1 kirjoitti: 14:09 20.03.2018. Pystyykö noita tausta värejä vaihtamaan? Minusta tuo sininen hyppää vähän silmille. Oranssi/musta linja oli tutun turvallinenMitä mieltä muut ovat? Siis jos tällaista hieno säätöä pystyy jossain vaiheessa kokeilemaan. Tärkeintä tietysti saada foorumi toimimaan ensin kunnolla.
Tämähän on vaan ihan perusasussa nyt.........
Samaa mieltä tuosta musta/oranssista, sopii aiheeseen erittäin hyvin!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Chromessa Ctrl+Shift+Del -yhdistelmällä pitäisi aueta asetuksista "Poista selaustiedot"-näkymä. Siitä katsoo että valittuna on esim. "Viimeiset 24 tuntia" ja ruksattuna pelkästään "Evästeet ja muut sivuston tiedot", ja klikkaa "Poista tiedot". Tuo riitti ainakin mulla, kun mun viimeisestä vanhalla foorumilla käynnistä on vielä tuo alle vuorokausi.
FXEF -84
Mulla pelittää niinkuin ennenkin. Ainoa muutos on kun saan sähköpostiviestin uusista päivityksistä, niin sen linkin avaaminen vaatii rekisteröitymistä. Mutta ei kuitenkaan kelpuuta voimassa olevia salasanoja, mitkä kelpaavat suoraan sivustolle kirjautuessa. No ongelma on aika mitätön.

Nyt ollaan jännän äärellä. Homma meneekin niin, että kännykkä ei hyväksykkään vanhoja tunnuksia, mutta tabletti menee sisään sukkana. Samoin myös PC. Mitähän tolle kännylle pitäisi tehdä?

Ja mikäs kun cromella ei onnistu kirjautuminen mutta edgellä toimii
-AnA-
-AnA-
Sama vika.Race-Ace kirjoitti: 23:31 20.03.2018. Ja mikäs kun cromella ei onnistu kirjautuminen mutta edgellä toimii
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 

Mä käytän itse chromea ja toimii...
Kokeilkaa siivota ne historiat.
Affe
Rautis -74, Shovel -80
No nyt toimii myös kännyllä. (Siis onhan tämä tietotekniikka ihan lapsen kengissä, helvetillinen sähläys mokoman asian vuoksi.)

Perinteisellä pöytäkoneella ja Explorerilla toimii kirjautumiset mut ei läppärin chromella...
-Päkä-
Mones asias ainakin osa sähläyksistä katsoo peilistä takaisinVallu kirjoitti: 09:49 21.03.2018. No nyt toimii myös kännyllä. (Siis onhan tämä tietotekniikka ihan lapsen kengissä, helvetillinen sähläys mokoman asian vuoksi.)

moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!