Tallipaikka HD:lle itä-Helsingissä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
eki912

Tallipaikka HD:lle itä-Helsingissä

Viesti Kirjoittaja eki912 »

Moi,
en tiedä menikö oikean otsikon alle, jos meni ihan metsään niin sorry... :oops:

Oletko ensi talveksi HD:n säilytyspaikkaa vailla ?

Mulla on Myllypurossa isohko talliosake, (oma osake, ei vuokrattu) johon SAATTAA mahtua ensi talveksi yksi, jopa kaksikin pyörää säilöön.
Riippuen siitä kuinka ehdin tallia raivata puhtaaksi, siellä kun säilöimme huonekaluja sun muuta irtaimistoa josta nyt pikkuhiljaa pääsemme eroon.
Oma harrasteautoni makoilee nyt siellä myös ja siellä on tilaa sen seuraksi ainakin sille yhdelle MP:lle. Vaikka omanikin sinne veisin.
On myös mahdollista että harrasteautoni siirtyy muualle sieltä, jolloin tilaa olisi muutamalle pyörälle.
Tämä vielä hiukan auki.

Ison kerrostalon alakerrassa Myllypurossa, katutasossa, isoin pari ovin. Tallissa EI SAA, EIKÄ VOI tehdä mitään huoltoja, korjauksia, pesuja tms. Vain säilytys.
Talli toki lämmitetty ja kyllähän siellä nyt esim keväällä saadaan akku ladattua että pääsee taas liikkeelle.
Talliin on mulla 2-avainta , ja taloyhtiöllä selvästikin yleisavain, koska tallissa on sulkuja ja siellä on käyty määrävälein. Väittäisin olevan melko turvallinenkin paikka säilöä.

Ei ilmainen, valitettavasti, koska tarkoitus on ihan rehellisesti tienata hiukan tallin pitokuluja takaisin. Taloyhtiöön tehtiin iso remppa joka tuplasi tallini vastikkeen.... :x

Ota rohkeasti yhteyttä jos tuntuu että Sinulla tarvetta on ensi talveksi saada pyörä suojaan itäisessä Helsingissä. YV varmaan pelaa parhaiten.
Eki / -12 Sportster Iron
eki912

Re: Tallipaikka HD:lle itä-Helsingissä

Viesti Kirjoittaja eki912 »

Vieläkö pähkit minne pyöräsi saat talveksi suojaan ?

Mun talliini voisi mahtua.
Talli Myllypurossa, hyvien yhteyksien lähellä. Metro ja kehä 1 ihan vieressä.
Se onpi lämmin talli, mutta ei saa eikä voi ropata.
Eikä voi joka viikko juosta kurkkimassakaan. Vapaata pääsyä sinne en voi enkä saa antaa.
Auttelen toki sinne pääsyssä jos jokin asia mieltä askarruttaa talven synkkinä iltoina.
Ja jeesaan akun latauksessakin keväällä, se toki syytä talveksi ainakin toisesta navasta irroittaa muutenkin.

Koko talvi siellä, maksaa sen 200€. En oo järin ronkeli tarkoista päivistä, mut jos nyt vappuun asti siellä saapi olla, eiköhän silloin jo ala kelit olla kohdillaan taas ottaa esiin pärryyttimetkin. Näin ainakin itse toivon.
Eki / -12 Sportster Iron
Vastaa Viestiin