Nopeusmittari ei toimi
-
Nopeusmittari ei toimi
Noppeusmittari ei toimi 99 Dynassa, liitokset olen tarkistanut, sekä vaihelootan päällä olevan sensorin putsannut mutta ei auta. Auttakkee immeiset, mistä saisin avun.
Re: Nopeusmittari ei toimi
Mennään ajassa taaksepäin....
Toimiko viime kaudella?
Jos toimi, oletko sen jälkeen muuttanut jotakin?
Palaako taustavalo?
Toimiko viime kaudella?
Jos toimi, oletko sen jälkeen muuttanut jotakin?
Palaako taustavalo?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Jos taustavalo on pimeenä, toimiiko takavalo, onko sulake ehjä? Onko anturi testattu toimivaksi?
-
Taustavalo toimii ym. muut valot. Viime syksynä ajoin talliin talveksi ja kaikki toimi, mitään muutoksia ei ole tehty, paitsi sivukilpi rekkarille johon tulee myös takavalo ja jarruvalo.
-
Lisään; anturi, joka on vaihdelootan päällä on irroitettu ja putsattu, ehjän näköinen oli.
Olen nähnyt vierestä, kun kaveri putsasi Sportsterin vastaavan. Oli täysin motteeton eikä kovinkaan likainen. Ei auttanut. Haki uuden siitä asti on toiminut. Eli veikkaisin saman lääkkeen auttavan. Ei se miljoonaa maksanut, en muista mikä oli hinta.Miinakoira kirjoitti: 22:58 30.04.2019. Lisään; anturi, joka on vaihdelootan päällä on irroitettu ja putsattu, ehjän näköinen oli.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
-
Nopeusmittarin sensori vaihdettu, mittari ei edelleenkään toimi. Minä luovutan ja ajan mututuntumalla.
-
No nyt toimii nopeusmittari. Yksi johto oli irronnut liitoksesta
Hyvä että selvisi. Ja kiva että raportoit ratkaisun meillekin!
Kuinka löytyi tuo kohta?
Kuinka löytyi tuo kohta?
-
Testerillä kokeilin mittarin ja istuimen alla olevan liitoksen väliset johdot, jotka tulevat anturilta, huomasin maajohdon olevan irti liitoksesta. Uusi liitin ja homma hanskassa