Suomen OCC?
Suomen OCC?
Aika ennakkoluuloton veto Yleisradiolta eilisillan "Puskuri" -ohjelma. WDM-Finland sai hyvää mainosta usean minuutin ajan kun Jussia ja kumppaneita haastateltiin chopper-projektien keskellä. Näyttää taas olevan useampi sporttichopper tulossa katukuvaa kaunistamaan ensi kesäksi - hyvä näin!
Korteni kekoon....valitettavasti
Juu, hienoa mainosta WDM:lle. Yritykselle joka teki pyörääni erään osan, lupasi kolmessa viikossa-------kesti 6 kk, sovittiin hinnaksi 100?-----velotti 180?. Yritys jota en enään koskaan voi kunnioittaa ja yritys jonka palveluja en koskaan ikinä milloinkaan enään käytä.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Juu, hienoa mainosta WDM:lle. Yritykselle joka teki pyörääni erään osan, lupasi kolmessa viikossa-------kesti 6 kk, sovittiin hinnaksi 100?-----velotti 180?. Yritys jota en enään koskaan voi kunnioittaa ja yritys jonka palveluja en koskaan ikinä milloinkaan enään käytä.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
- Sporttiboy
- Viesti:
Onks toi totta? Mä on odottanut tarjousta Sportin offset eturattaasta kohta kaks vuotta ja neljännen yhteydenottoyrityksen jälkeen lopetin yrittämästä ( mä oon tottunu siihen että asiakas ei soita kahdesti...)hemuli kirjoitti:Pikkulinnut lauloivat, että nuo edellä mainitut toimitusviivästykset ovat nyt menneen talven lumia ja WDM:llä käy sellainen pyörre pajan puolella että heikompaa hirvittää...
Tarttee kai sit koittaa taas...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Don Quijote
Kuten tuossa aiemmin tuli jo sanottua, niin tahti on kuulemma muuttunut radikaalisti. En ole itse ollut tekemisissä Jussin kanssa viime aikoina mutta olen kuullut useammalta tyytyväiseltä asiakkaalta että eroa entiseen on.
Nämä Sporttiboyn ja DonQuijoten tapaukset asettunevat ajalle ennen tahtilajin vaihtoa.
Toivottavasti rytmi pysyy jatkossakin...
Nämä Sporttiboyn ja DonQuijoten tapaukset asettunevat ajalle ennen tahtilajin vaihtoa.
Toivottavasti rytmi pysyy jatkossakin...
- Sporttiboy
- Viesti:
- Sporttiboy
- Viesti:
Pakottaa kovasti, mutta kun tulee päivittäin ylläreitä vastaan konetta purkaessa jotka uhkaa käydä lompakon ja hermon päälle niin tarttee varmaan kattoo paljonko tänä talvena tekee muutoksia vai pistääkö vaan nippuun ja rakentelee enämpi ens talvena.hlyytine kirjoitti:Ettet se ollut sinä joka uhos ottaa pilalle menneen ajokauden takaisin? Joko rakkoa pakottaa
Tosin saattaa kauden alku viivästyä nytkin kaikista muista viivytyksistä johtuen... Voin sit joskus tuopin ääressä avautua
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...