Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Pakarit sain. Hyvät kromit. Tarvii lyhyet huilut. Penkin tilasin suoraan Hong Kongista ja maksoi hurjat 63e.
Samasta penkistä olisi voinut eurooppalaisille jobbareille maksaa moninkertaisen hinnan mutta mielummin kinukille suoraan. Näitä samanmoisia penkkejä oli tosi halvalla yhdellä saitilla mutta ois pitänyt ottaa 10 niin ois saanut 20e kpl. Eurojobbarit pyytävät satasia yhdestä.
Samasta penkistä olisi voinut eurooppalaisille jobbareille maksaa moninkertaisen hinnan mutta mielummin kinukille suoraan. Näitä samanmoisia penkkejä oli tosi halvalla yhdellä saitilla mutta ois pitänyt ottaa 10 niin ois saanut 20e kpl. Eurojobbarit pyytävät satasia yhdestä.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Paksusta lattaraudasta tein pakareihin kiinnikkeet. Jengat siihen reikään mistä olin porannut pultin pois. Putket paikalla ja panin käymäänkin mutta helkkarin kova ääni. Ei tullut yllätyksenä ja huilut tilaukseen. Candy maali tuli eilen ja ja pitää alkaa lokarit sillä ruikkimaan. Musta metallic pohjasävy ja punainen candy. Ostin käytetyn penkin ja nyt näitä on kaksin kappalein.
Tämä on se Hong Kongin satula ja kiinalaiset ilmeisesti tehneet.
Tämä on se Hong Kongin satula ja kiinalaiset ilmeisesti tehneet.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Ei tarvi enää kuin takavilkut,huilut ja huollon.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Mulla oli sininen pari päivää myynnissä. Ei kukaan kysynyt. Minusta tuntuu että ulkomaille pitäis myydä kun siellä vanhan Shovelin arvo nousussa. Mie aina muistan kun 1993 ostin Panheadin niin maksoi 35 000 markkaa. Ostin siihen 5000 markalla osaa ja myin tappiolla 38000 markkaa.
Muistan seuranneeni että Panheadien arvo tuplaantui muutamassa vuodessa.
Ei mulla muuta ole kuin joskus mietin äijäntorsolle loppusijoituspaikkaa ja hyvä ois jos ois jemmassa fyrkkaa. Antaa mopojen olla. Sukulaiset varmaan ne myy kun kuolen. Ei ole meidän suvussa motoristeja muita kuin mie ja minun pyörät on hieman vaativampia käytettäviä. Potkustartteja yms hauskaa. Ei ne sais näitä minun pyöriä edes käyntiin. 4 mopoa kunnossa. Gpz on ihan jees mutta sitä ei vaikuta myydä kun ei ne maksa niistä mitään. Kawasaki on köyhien pyörä. Sillä on kuitenkin käyttöarvoa ja hyvä kone yms ja venttiilitkin on säädetty ihannearvoihin. Yamaha kaasarit dynatek syttö yms.
Näillä mennään. Mitä mie niillä rahoillakaan tekisin. Ei kiinnosta ulkomaille lähteä rantabaariin kaljoitteleen tai syömään. Baarit ei kiinnosta varsinkaan Pellon "yö" elämä.
Kaupungissa vois pistäytyä mutta tahto olla että join aina itteni niin päihin että en löytänyt kämpille.
Maanantaina 11 viikkoa ja ei alkoholia. Mie olen kaikkea hauskaa ostellut minun mopoihin säästyneillä rahoilla. Viimeisin ostos on siniseen Harriin lehmänkello piippi jonka ens viikolla asennan. Käytetty totta kai ja löytyi ihan Suomesta ja ei ollut kallis.
Muistan seuranneeni että Panheadien arvo tuplaantui muutamassa vuodessa.
Ei mulla muuta ole kuin joskus mietin äijäntorsolle loppusijoituspaikkaa ja hyvä ois jos ois jemmassa fyrkkaa. Antaa mopojen olla. Sukulaiset varmaan ne myy kun kuolen. Ei ole meidän suvussa motoristeja muita kuin mie ja minun pyörät on hieman vaativampia käytettäviä. Potkustartteja yms hauskaa. Ei ne sais näitä minun pyöriä edes käyntiin. 4 mopoa kunnossa. Gpz on ihan jees mutta sitä ei vaikuta myydä kun ei ne maksa niistä mitään. Kawasaki on köyhien pyörä. Sillä on kuitenkin käyttöarvoa ja hyvä kone yms ja venttiilitkin on säädetty ihannearvoihin. Yamaha kaasarit dynatek syttö yms.
Näillä mennään. Mitä mie niillä rahoillakaan tekisin. Ei kiinnosta ulkomaille lähteä rantabaariin kaljoitteleen tai syömään. Baarit ei kiinnosta varsinkaan Pellon "yö" elämä.
Kaupungissa vois pistäytyä mutta tahto olla että join aina itteni niin päihin että en löytänyt kämpille.
Maanantaina 11 viikkoa ja ei alkoholia. Mie olen kaikkea hauskaa ostellut minun mopoihin säästyneillä rahoilla. Viimeisin ostos on siniseen Harriin lehmänkello piippi jonka ens viikolla asennan. Käytetty totta kai ja löytyi ihan Suomesta ja ei ollut kallis.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Kokeile myyntiä keväällä.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Moottoripyörän myynti syksyllä ja talvella on lähes mahdotonta. Moottoripyöräkauppa eroaa merkittävästi autokaupasta, jota tehdään ympäri vuoden. Moottoripyörän ostaminen on käytännössä aina tunnepäätös. Tästä syystä moottoripyörän virheettömyys ja ulkonäkö nousevat hyvin merkittäväksi tekijäksi. Elämää ja maantietä nähneet moottoripyörät ovat haastavia myytäviä, yleensä niiden hinta on merkittävästi alhaisempi kuin priimakuntoisen. Moottoripyörien parasta myyntiaikaa on touko - kesäkuu.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Näin se on. Nyt on se huonoin aika myydä.jensen kirjoitti: 21:06 23.11.2019. Moottoripyörän myynti syksyllä ja talvella on lähes mahdotonta.
Moottoripyörien parasta myyntiaikaa on touko - kesäkuu.
Ja mitä kuntoon tulee, niin tuskin paljon tuon siistimpää shovelia on tarjolla,joten kunnosta se ei jää kiinni.
En ole seurannut shovelien hintoja yli 10 vuoteen. Omani ostin 2007 ja silloin vaikutti siltä, että 9X00 menivtät hyvin kaupaksi ja 1X000 eivät. Eli silloin kipuraja oli kymppi. Sen jälkeen hinnat mielestäni laskivat ja nyt vvoivat olla taas nousussa? En tiedä. Oletko itse miten noita hintoja seurannnut?
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Onhan se kiva itselläkin tuo sininen. Mie en ole juonut 3 kuukauteen ja on jäänyt fyrkkaa pyöriin ja kaikki on huollettu ja vahaa ja kiillotusta vailla.
Vanhaa rautaa ja kaikki on itse romusta kunnostettu. Uusiin ei ole varaa ja tottunut näitten vanhojen kanssa pärjäämään.Ainoa uusi mikä mulla ikinä on ollut on Tunturi Super Sport 1981.
Kaikki jotka rakentelee tietää että aihion ja projektin saa melko pienellä summalla mutta kun se on kotona niin sulla on sitten piikki auki osantoimittajille. Mie kattelen vanhoja kuitteja niin niitä on aivan helkkaristi. Välistä ei ole varaa ollut ostaa edes kaljaa kun osaa ollut tulossa ja pitää maksaa.
Tupakin lopetin kun oli liian kallista. Ulkomailla en ole käynyt kuin 90 luvulla. Eikä kiinnostakkaan sinne lähteä töllistelemään,
Mie en ole koskaan pärjännyt osta, korjaa ja myy hommassa. 80 luvulla kaksi kertaa sain voittoa mutta sitten ostin romun niin kaikki suli ja ei riittäneetkään. Voi sanoa että hölmöjä kauppoja. Yrittänyt olla myymättä tai ostamatta kun aina tulee lunta tupaan minun kaupoista.
Yksi Datsun oli pöljimpiä ostoksiani. Urheilumalli 240Z jonka Kouvolasta ostin Mika nimiseltä hepulta. Voi sanoa että pahasti kusivat silmään. Tultiin Pelloon niin 10 litraa öljyä hörppäsi. Nuori jätkä ja autolehtiä lukenut niin aattelin että raapaisen peltipuhtaaksi. Oikeaoppisesti. Ainoa että kun siinä ei ollutkaan kuin vaatimattomat 5cm pahimmissa paikkaa. Piha oli saatanan kitinpölyssä. Oiskohan siinä ainoa ehjä pelti ollut polttoainetankin lunkka? Mie ressukka raahasin Kouvolaan hyvän summan fyrkkaa ja melko hyvän auton vaihdossa. Oispa ollut järkeä jättää se paska siihen.
Aika toivoton tapaus mutta paikkailin sitä parhaani mukaan. Autosta tuli nätti ja kitit paljon väheni. Oli siinä sitä vieläkin. Koritinan juotos teki tepposet ja halko pakkeleita. Hieno auto kun olisi ruopassut kaikki maalit ja kitit pois ja epoksi alle niin ois pysynyt kasassa. Halvalla myin pois. Nyt kattonut hintoja 240Z autoilla niin järjettömät ja alle 20 donaa et saa enää niitä.. Ostin autosta saamillani rahoilla Shovel projektin. Pikku kulutusluottokin taisi olla. 2007 Shovel tallissa.
Olen mie nuorempana ollut jopa töissäkin. Isän pajalla. Heti kun pääsin peruskoulusta ulos niin hantlankariksi pajalle. Peseskelin autonosia ja opettelin venttiilit läppäämään yms siivoilua. Meilä oli kuormureitakin asiakkailla. Scanian jousipakat mie olen vaihellut ja saatana kun pultit ja mutterit oli aina lujassa ja ruosteessa. Scanian lämpölavoja en muista lämmöllä ja kun semmosen kun ajoi pajalle niin se löyhkäsi savua sieltä lavan sokkeloista.
Maalaushomma yritin tehdä mutta ei se oikein pläsähtänyt. Liian kiltti ja ei tullut taloon rahaa niin paljon että homma ois pyörinyt. Halvimmat ruspat maalasin. Ruostereikien korjausta oli kans paljon. Ikävää hommaa. Palaa nahka ja pajakärpäset tukkii korviinkin. Muistan kun kipinä menee korvaan niin kuuluu mukava tusahdus kun kalvo palaa ja kipeää käy.
En ole mitään oikein oppinutkaan kun ostin Ruottista halvan 924 Porschen. Ruostetta,moottori,vaihdeloova yms hommaa piisaa. Mitään hyvää orginaalia autoa en olisi "pilannut" mutta kun otin autoa kädellä kiini niin hiekkapelti jäi käteen niin tuumasin että taas tämmönen. Tästä tuli sitten hottentotti.
Ei tästä oikein pääse kuin kunnostamalla. Voi vittu sentään. En mielelläni värkkää autojen kanssa.
Pientä maalivikaa
Halpa oli ja 9000 kruunua koko paska.
Vanhaa rautaa ja kaikki on itse romusta kunnostettu. Uusiin ei ole varaa ja tottunut näitten vanhojen kanssa pärjäämään.Ainoa uusi mikä mulla ikinä on ollut on Tunturi Super Sport 1981.
Kaikki jotka rakentelee tietää että aihion ja projektin saa melko pienellä summalla mutta kun se on kotona niin sulla on sitten piikki auki osantoimittajille. Mie kattelen vanhoja kuitteja niin niitä on aivan helkkaristi. Välistä ei ole varaa ollut ostaa edes kaljaa kun osaa ollut tulossa ja pitää maksaa.
Tupakin lopetin kun oli liian kallista. Ulkomailla en ole käynyt kuin 90 luvulla. Eikä kiinnostakkaan sinne lähteä töllistelemään,
Mie en ole koskaan pärjännyt osta, korjaa ja myy hommassa. 80 luvulla kaksi kertaa sain voittoa mutta sitten ostin romun niin kaikki suli ja ei riittäneetkään. Voi sanoa että hölmöjä kauppoja. Yrittänyt olla myymättä tai ostamatta kun aina tulee lunta tupaan minun kaupoista.
Yksi Datsun oli pöljimpiä ostoksiani. Urheilumalli 240Z jonka Kouvolasta ostin Mika nimiseltä hepulta. Voi sanoa että pahasti kusivat silmään. Tultiin Pelloon niin 10 litraa öljyä hörppäsi. Nuori jätkä ja autolehtiä lukenut niin aattelin että raapaisen peltipuhtaaksi. Oikeaoppisesti. Ainoa että kun siinä ei ollutkaan kuin vaatimattomat 5cm pahimmissa paikkaa. Piha oli saatanan kitinpölyssä. Oiskohan siinä ainoa ehjä pelti ollut polttoainetankin lunkka? Mie ressukka raahasin Kouvolaan hyvän summan fyrkkaa ja melko hyvän auton vaihdossa. Oispa ollut järkeä jättää se paska siihen.
Aika toivoton tapaus mutta paikkailin sitä parhaani mukaan. Autosta tuli nätti ja kitit paljon väheni. Oli siinä sitä vieläkin. Koritinan juotos teki tepposet ja halko pakkeleita. Hieno auto kun olisi ruopassut kaikki maalit ja kitit pois ja epoksi alle niin ois pysynyt kasassa. Halvalla myin pois. Nyt kattonut hintoja 240Z autoilla niin järjettömät ja alle 20 donaa et saa enää niitä.. Ostin autosta saamillani rahoilla Shovel projektin. Pikku kulutusluottokin taisi olla. 2007 Shovel tallissa.
Olen mie nuorempana ollut jopa töissäkin. Isän pajalla. Heti kun pääsin peruskoulusta ulos niin hantlankariksi pajalle. Peseskelin autonosia ja opettelin venttiilit läppäämään yms siivoilua. Meilä oli kuormureitakin asiakkailla. Scanian jousipakat mie olen vaihellut ja saatana kun pultit ja mutterit oli aina lujassa ja ruosteessa. Scanian lämpölavoja en muista lämmöllä ja kun semmosen kun ajoi pajalle niin se löyhkäsi savua sieltä lavan sokkeloista.
Maalaushomma yritin tehdä mutta ei se oikein pläsähtänyt. Liian kiltti ja ei tullut taloon rahaa niin paljon että homma ois pyörinyt. Halvimmat ruspat maalasin. Ruostereikien korjausta oli kans paljon. Ikävää hommaa. Palaa nahka ja pajakärpäset tukkii korviinkin. Muistan kun kipinä menee korvaan niin kuuluu mukava tusahdus kun kalvo palaa ja kipeää käy.
En ole mitään oikein oppinutkaan kun ostin Ruottista halvan 924 Porschen. Ruostetta,moottori,vaihdeloova yms hommaa piisaa. Mitään hyvää orginaalia autoa en olisi "pilannut" mutta kun otin autoa kädellä kiini niin hiekkapelti jäi käteen niin tuumasin että taas tämmönen. Tästä tuli sitten hottentotti.
Ei tästä oikein pääse kuin kunnostamalla. Voi vittu sentään. En mielelläni värkkää autojen kanssa.
Pientä maalivikaa
Halpa oli ja 9000 kruunua koko paska.
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Jensenin projekti on kyllä komeaa katsottavaa
Autolehdet ja muut lehtitarjoukset
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Pyörää käyttelin. Mulla on kaikissa pienkonepensa ja ei ole ollut propleemia.
https://www.youtube.com/watch?v=sluP168 ... e=youtu.be
Shoveliin ostin ebaystä ja kiinasta vilkkukytkimen missä on merkkivalo. Ei ollut kallis ja 16e kuluineen.
https://www.youtube.com/watch?v=dvgc_82-S70
Joo ja viinaa tai kaljaa olen juonut 5 kuukautta sitten.
https://www.youtube.com/watch?v=sluP168 ... e=youtu.be
Shoveliin ostin ebaystä ja kiinasta vilkkukytkimen missä on merkkivalo. Ei ollut kallis ja 16e kuluineen.
https://www.youtube.com/watch?v=dvgc_82-S70
Joo ja viinaa tai kaljaa olen juonut 5 kuukautta sitten.
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Härväri82 kirjoitti: 21:59 02.01.2020. Laitetaanpa kuva näytille tuosta syksyllä ostamastani Sportsterista. Se on ensimmäinen kaksipyöräinen amerikanrautani. Autoja olen harrastanut 20 vuotta.
Kyseessä on siis '97 883...
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Neimannin rattilukko aika hintelö niin tekaisin vähän jytkymmän. Ei ilman rälläkkää aukea. Saa kyllä riuhtoa.
https://www.youtube.com/watch?v=edtI-4NABzA
https://www.youtube.com/watch?v=edtI-4NABzA
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Matkustajan penkki pikakiinnityksellä Kiinasta ja 24e. 2 nippusidettä pujotin lenkiksi ja teippasin yhteen niin niillä takaa kiinni ja yksi 6mm reikä hollariin eteen josta pultti ja mutteri.
Jos jotain joutuu kuljettamaan. Jalkatapit olen ostanut aikaisemmin ja kiinnittänyt.
Mie olen kohta 6 kk ollut juomatta niin jäänyt rahaa niin olen ostanut pyöriin kaikkea hauskaa.
Kaikki mopot alkaa olla valmiina. Evolaisen etukummin voi vaihtaa ja mulla on siihen uusi kume mutta kyllä sillä vielä 1000km ajaa. Käytellyt ja lataillut akkuja. Ostin myös uuden Motobatin joka hyvin starttaa kavanromua.
Kotteroakin ropannut ja sähköjä yms.
On muuten Conti go etunen perhanan muovinen ja ei edes haise kumille. Kova kolpura ja varmaan liukas mutta saattaa olla kestävä?
Jos jotain joutuu kuljettamaan. Jalkatapit olen ostanut aikaisemmin ja kiinnittänyt.
Mie olen kohta 6 kk ollut juomatta niin jäänyt rahaa niin olen ostanut pyöriin kaikkea hauskaa.
Kaikki mopot alkaa olla valmiina. Evolaisen etukummin voi vaihtaa ja mulla on siihen uusi kume mutta kyllä sillä vielä 1000km ajaa. Käytellyt ja lataillut akkuja. Ostin myös uuden Motobatin joka hyvin starttaa kavanromua.
Kotteroakin ropannut ja sähköjä yms.
On muuten Conti go etunen perhanan muovinen ja ei edes haise kumille. Kova kolpura ja varmaan liukas mutta saattaa olla kestävä?
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: Kuvia omista harrikoista ja projekteista
Pojalla oli kevarissa tuollainen edessä ja lopulta vaihtoi taakse ja kävi jossain miitissä polttamassa langoille asti. Sai kuulemma kierrättää kauan ennenkuin alkoi savustus. Taitaa olla Intian markkinoille suunnattu, että kestää kunnon kuumuudessa.jensen kirjoitti: 16:34 26.01.2020. On muuten Conti go etunen perhanan muovinen ja ei edes haise kumille. Kova kolpura ja varmaan liukas mutta saattaa olla kestävä?
Minulla ei ole projektit paljon edenneet. Joulu söi rahat ja kun webastokin piti autosta korjauttaa, niin ei ole nyt rahaa pistää likoon, että saisi softailin konetta vietyä pajalle.
XL 883C -07 | FLSTF -98