Mikä osa?
Mikä osa?
Aloin vaihtamaan kaasu ja idle kaapelia. Vanhoja purkaessa bongasin idle kaapelissa tällaisen (kuva) tuosta jatkuu kaasarille mutta purettu pois. Uudessa idle eli palautuskaapelissa ei tällaista mötikkää ole. Mikähän tämä lienee!? Kuvassa siis tuo mihin tulee noi sähköpiuhat. Ainiin!! Pyörä on -03 electra kaasarilla
Viimeksi muokannut DynaGlide, 22:16 11.04.2020.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: Mikä osa?
https://www.harrika.fi/juttutupa/downlo ... &mode=view
Tuo ylläoleva 'koodi' kuvanliittämis hakasulkeitten vällii. kuva näkkyy allaolevan kokosena
Tuo ylläoleva 'koodi' kuvanliittämis hakasulkeitten vällii. kuva näkkyy allaolevan kokosena
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Mikä osa?
Onkos pyörässä vakkari ja toimiiko se? Voisikos tuo olla joku katkaisija tuohon liittyen?
Re: Mikä osa?
Ei ole mutta epäilin itse että olisko valmis optio. No uudessa idle kaapelissa ei tätä ole..Kiwi kirjoitti: 21:32 11.04.2020. Onkos pyörässä vakkari ja toimiiko se? Voisikos tuo olla joku katkaisija tuohon liittyen?
Re: Mikä osa?
Kyllä se on cruiseen liittyvä. Eikös se mutikka ole ihan tuon näköinen:
https://www.denniskirk.com/drag-special ... 198759.sku
On 2003 Electraan, mutta ruiskuun. Onkohan ollut alun perin ruiskukone, eikös niissä ollut vakkari jo tuolloin?
https://www.denniskirk.com/drag-special ... 198759.sku
On 2003 Electraan, mutta ruiskuun. Onkohan ollut alun perin ruiskukone, eikös niissä ollut vakkari jo tuolloin?
Re: Mikä osa?
Joo tällainen se on. Kaasarikone pitäis olla alunperin, tosin jenkeistä jo tuli S&S vaihdettuna et tiä sit. No nyt jää ilman mut hauska tietää että piuhat olis valmiina. Onko vakkaria saanut optiona kaasarikoneeseen 03ssa?
- Veijo Esso
- Viestit: 1121
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: Mikä osa?
Tai sitten tehtaalla on laitettu sama johtosarja kaikkiin pyöriin polttoaineen syötöstä riippumatta ja kaasarikoneissa jäänyt vaille käyttöä?UrpoTJ kirjoitti: 22:32 11.04.2020. On 2003 Electraan, mutta ruiskuun. Onkohan ollut alun perin ruiskukone, eikös niissä ollut vakkari jo tuolloin?
XL 883C -07 | FLSTF -98
Re: Mikä osa?
Varaosaluettelon mukaan ei ole aikanaan taidettu laittaa kaasarikoneeseen tällaista, on eri vaijerisetti mielestäni. Ja sähköjohtosetti oli kait hyvinkin erilainen.
Kyllä kait kaasarikoneisiinkin sai cruisen, eikös niissä kaasuttimen läppään tullut oma vaijeri cruiselta.
Kyllä kait kaasarikoneisiinkin sai cruisen, eikös niissä kaasuttimen läppään tullut oma vaijeri cruiselta.
Re: Mikä osa?
Vakionopeudensäätimen poiskytkentämötikkä se on. Kun kaasua kääntää väärään suuntaan, tuo tunnistaa vaijerissa sen liikkeen ja pudottaa vakkarin pois päältä. Ideana se, ettei tarvitse suotta jarrulla tai kytkimellä sitä pudotella.
Kyseinen toiminto on ollut Ultrassa jo ensimmäisestä versiosta v. 1989.
En osaa sanoa, olisiko ruiskun vaijerissa erilainen mötikkä. Sähkökaasun kanssa tilanne tietysti muuttui 2008.
Kyseinen toiminto on ollut Ultrassa jo ensimmäisestä versiosta v. 1989.
En osaa sanoa, olisiko ruiskun vaijerissa erilainen mötikkä. Sähkökaasun kanssa tilanne tietysti muuttui 2008.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Mikä osa?
Kun se tuota tekee, niin voisi kyllä olla sama osa sekä ruisku- että kaasarikoneessa, jos siis on cruise. Tuo denniskirk sanoo, että mötikällinen vaijerisetti on ruiskumallille eikä sopisi kassarimallille, mutta siellähän voi olla määritykset epätarkkoja.
Re: Mikä osa?
Jep. En minäkään näe mitään syytä, ettei olisi sama vaijeri. Minulla oli 2003 Kingissä ruisku ja cruise ja tuollainen vaijeri sieltäkin löytyi.UrpoTJ kirjoitti: 12:17 12.04.2020. Kun se tuota tekee, niin voisi kyllä olla sama osa sekä ruisku- että kaasarikoneessa, jos siis on cruise.
Tuohon liittyy pieni tarina, jonka voin kertoa, kun varsinainen ongelma on ratkaistu. Ostin ko Kingin kevyesti kyljellään käyneenä ja Liettuassa "igorin" korjaamana. Cruisen napit olivat paikoillaan ja myyjä sanoi, ettei ole ajanut sillä sen kummemmin eikä tiedä, toimiiko cruise. Tuumin, että miksei toimisi, kun oli vaan joku 2x000 mailia vedetty peli. Otin riskin ja tungin pyörän Ivecon perään toisen seuraksi, ettei tarvinnut puolikkaalla kuormalla palata reissusta
Sitten marraskuussa hakemaan konttorilta siirtolaput ja melkein pakkasessa katsastukseen. No eihän se cruise toiminut Ajoin vielä hyväksytystä katsastuksesta takaisin 20 km lenkin kautta ja cruise pysyi mykkänä.
Sitten tallille tutkimaan. Tuo samainen vaijeri löytyi ja piuhat kiinni mötikässä. Vaijeri liikkui pehmeästi ja kaasukahva naksautti mötikässä, joten kaikki oli siltä osin kunnossa. Sitten kylkikoppa auki ja cruisea tutkimaan. Piuha roikkui irti liittimet ihan ehjnä !!! Ei mitään käsitystä, miksi se oli irti. Ko. korjauksessa ei olisi edes pitänyt vasenta kylkeä joutua avaamaan, vain tankki oli vähän pakkelia sipaisemalla maalattu. Ja vaikka olisi maalattukin, niin ei cruisen piuhaa olisi ollut tarvis irrottaa. Putsasin liittimet ja tökkäsin liittimen kiinni. Samantien pyörä ulos pakkaseen myöhäiseen iltaan, kun siirtolappu oli vielä voimassa. Cruise toimi hienosti. Ja toimi seuraavat 4000 km myös kesäkelissä, kunnes myin pyörän kaverille. Oli niin hyvä yksilö, että kehtasi myydä 2 m päähän tallin viereiseen ruutuun
Aina ei ymmärrä edellisten omistajien ja korjaajien suorituksia
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus