Nisseri kirjoitti: 23:25 01.05.2020.
Fuelpak fp3 kokemuksiin päivitystä taas. Tehtiin Joensuussa vertailua fp3 kartan ja techno Researchin laajakaista-lambdoilla ohjelmoinnin välillä ja kyllähän tuo jälkimmäinen vei aika selvällä erolla. +14nm ja +6,5 hp oli erot ja lisäksi erityisesti alavääntö parani hurjasti tuolla techno Researchin ohjelmalla. Molemmat siis ajettu samassa dynossa ja samalla kokoonpanolla.
Edelleen fp3:lla saa seokset kohdalleen, mutta varaa kartan optimointiin vielä jää
Oliko tuossa FP3 dynotuksessa käytetty laajakaistalambdoja ja optimoitu niillä Dynossa, vai oliko vertailu valmiisiin karttoihin tai Autotuneen?
Itse kun käytin tuota 110 CVO:ta Sipilällä, alkukäyriin porattiin reiät laajakaistalambdoille ja seokset haettiin niillä. Dynotuksen jälkeen reiät vaan tukittiin.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Joe Cool kirjoitti: 01:44 02.05.2020.
Oliko tuossa FP3 dynotuksessa käytetty laajakaistalambdoja ja optimoitu niillä Dynossa, vai oliko vertailu valmiisiin karttoihin tai Autotuneen?
Itse kun käytin tuota 110 CVO:ta Sipilällä, alkukäyriin porattiin reiät laajakaistalambdoille ja seokset haettiin niillä. Dynotuksen jälkeen reiät vaan tukittiin.
Fuelpakissa oli peruskartta, johon oli ajettu se kolme kierrosta autotunea ja lisäksi dynon laajakaista sniffereillä vähän oikaistu muutamaa kuoppaa täysikaasuvedosta. Osakuormaahan ei oikein sniffereiden avulla saa manuaalisti korjattua.
Sama malli tuossa techno researchin hommassa, että laitettiin laajakaistat putkiin ohjelmoinnin ajaksi ja otettiin sitten pois kun kartta oli valmis.