Clubin 40v juhlavuoden arpoja saatavilla

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter1

Vastaa Viestiin
Chapter1
Viestit: 176
Liittynyt: 16:05 21.11.2011.

Clubin 40v juhlavuoden arpoja saatavilla

Viesti Kirjoittaja Chapter1 »

H-DCF JÄSENET huomio❗️
Nyt on myös Chapter 1 kautta saatavilla clubin 40v juhlavuoden arpoja.
Palkintona ajamaton 2019 XL883N Harley-Davidson Sportster Iron.
Arvan hinta on 10€/kpl. Ostomäärää ei ole rajoitettu, mutta hallituksen jäsenet ja heidän perheensä eivät näitä aarteita saa ostaa.
Homma sujuu helposti etänä tilisiirrolla. Tilinumeron saat kun laitat mulle (Tomi Ahto 040 5570455) viestillä tai WhatsAppilla valokuvan 2020 jäsenkortistasi.
Eli rahat tilille ja viestiin maininta H-DCF arpa, nimesi ja puhelinnumerosi.
Kun rahat on tilillä, minä täytän tietosi arpaan ja lähetän arvan numeron ja vaikka kuvan arvastasi sinulle. Kannan saat kun nähdään tai jos haluat niin mietitään joku muu tapa. Posti tms.
Näitä arpoja on muuten vain 3500, eli kaikille jäsenille ei edes riitä....
Arvonta suoritetaan 26.9 2020 Pälkäneellä.
Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja voittaja julkistetaan Harrika-lehdessä 4/2020
Kertokaa muillekin clubin jäsenille...😎👍

Terveisin
-tahto
Chapter1
Viestit: 176
Liittynyt: 16:05 21.11.2011.

Re: Clubin 40v juhlavuoden arpoja saatavilla

Viesti Kirjoittaja Chapter1 »

Saan tänään vielä lisää arpoja. Myyn niitä "etänä" vielä muutaman päivän (ohjeet alla) Vain ostamalla arvan voit voittaa :!:
Viikon päästä arvotaan tämä pyörä👍 Arpoja on vielä saatavilla!!
Arvan hinta on 10€/kpl. Ostomäärää ei ole rajoitettu, mutta hallituksen jäsenet ja heidän perheensä eivät näitä aarteita saa ostaa.
Homma sujuu helposti etänä tilisiirrolla. Tilinumeron saat kun laitat mulle (Tomi Ahto 040 5570455) viestillä tai WhatsAppilla valokuvan 2020 jäsenkortistasi.
Eli rahat tilille ja viestiin maininta H-DCF arpa, nimesi ja puhelinnumerosi.
Kun rahat on tilillä, minä täytän tietosi arpaan ja lähetän kuvan arvastasi sinulle.
Näitä arpoja on muuten vain 3500, eli kaikille jäsenille ei edes riitä....
Arvonta suoritetaan 26.9 2020 Sappeella EOS rallissa..
Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja voittaja julkistetaan Harrika-lehdessä 4/2020
Vastaa Viestiin