Eli Sporster 1990 kyseessä. Kaasuttimien kanssa en ole ennen askarrellut. Kuten en sen enempää ruiskujenkaan.
Eli tarkoitus olisi vaihtaa kiihdytyspumpun kalvo. Olisiko jossain netin syövereissä kuvallista ohjetta miten tuo operaatio tehdään? Kiitos paljon.
Kiihdytyspumpun kalvo.
Re: Kiihdytyspumpun kalvo.
Ei siinä sen kummempaa kuin sen käyttötapin alta kolme ristipääruuvia auki, vanha kalvo pois ja uusi tilalle. Korjaussarjassa tulee kalvo, o-renkaat kanaville ja uusi jousi.
Helppo työ, mutta tärkeä ajamisen kannalta.
Ei siis välttämättä tarvitse kohokammiota irroittaa.
Helppo työ, mutta tärkeä ajamisen kannalta.
Ei siis välttämättä tarvitse kohokammiota irroittaa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Kiihdytyspumpun kalvo.
Ja tosiaan kaasari voi olla paikoillaan, ainakin orkkis ilmansuodatin täytyy irroittaa edestä mutta eipä se montaa sekuntia ota napata kaasaria imusarjasta irti.