Kiihdytyspumpun kalvo.

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Puman
Viestit: 40
Liittynyt: 20:46 18.12.2020.

Kiihdytyspumpun kalvo.

Viesti Kirjoittaja Puman »

Eli Sporster 1990 kyseessä. Kaasuttimien kanssa en ole ennen askarrellut. Kuten en sen enempää ruiskujenkaan.

Eli tarkoitus olisi vaihtaa kiihdytyspumpun kalvo. Olisiko jossain netin syövereissä kuvallista ohjetta miten tuo operaatio tehdään? Kiitos paljon.
Pertti
Viestit: 6038
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Kiihdytyspumpun kalvo.

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Ei siinä sen kummempaa kuin sen käyttötapin alta kolme ristipääruuvia auki, vanha kalvo pois ja uusi tilalle. Korjaussarjassa tulee kalvo, o-renkaat kanaville ja uusi jousi.
Helppo työ, mutta tärkeä ajamisen kannalta.
Ei siis välttämättä tarvitse kohokammiota irroittaa.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
Kiwi
Viestit: 2193
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Re: Kiihdytyspumpun kalvo.

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Ja tosiaan kaasari voi olla paikoillaan, ainakin orkkis ilmansuodatin täytyy irroittaa edestä mutta eipä se montaa sekuntia ota napata kaasaria imusarjasta irti.
Vastaa Viestiin