Putkikassi sissybaariin
Re: Putkikassi sissybaariin
Tänne tulikin paljon vastauksia ja hyviä huomioita valintaperusteista. Juuri sitä mitä odotin. Kiitos vastanneille ja pari vaihtoehtoa täältä löytyi jotka miellyyttä itseäni. Hommaan luultavasti molemmat
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Street Glide FLHX 2009
Pitäisi varmaan napata kuva siitä omasta, ei näytä niin käsilaukulta kuin linkittämäni eikä niin kerniltä, kuin tuo tehtaan nykyinen. Sitä ei vaan enää löytynyt googlaamalla.KariFS kirjoitti: 20:14 13.02.2021. Joo, mulla on laukkuraudat vielä kiinni ja vilkut on siirretty strutsien taimmaisiin ruuvinreikiin.
Eihän tuo kallis ole, ja tuskin aivan susi, saattaisihan tuollaisen kokeeksi ostaakin.
Jotenkin tuollainen pieni sissyreppu ei oikein iske, on vähän semmoinen ”käsilaukku” vaikka muuten varmaan onkin kätevä
Jai tuon swingilaukun saa siihen viriteltyä, ei siitä köyhdykään kai mahdottomasti.
Minulla on ylimääräisenä pari H-D:n omia pieniä yliheitettäviä kernilaukkuja, voisivat sopia sinulle hyvinkin, jos laukkuraudatkin ovat olemassa. Tee asiaa tänne pk-seudulle ja vilkaisemaan sitä minun '81 rautistani, niin saat ne laukut halvalla, jos kiinnostaa
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Jep. Mulla on se kaikkein hienoin ikinä toteutettu takavalomalli suojattu liimaamalla päälle jeesusteippiä. Pyörä on mattamusta ja korjuu käy millä tahansa kilikalimaalilla. Olen tehnytkin niin. Siis spraymaalannut esim etulokasuojan Mastonilla. Kätevää ja toimii.hdjokke kirjoitti: 21:51 13.02.2021. Minulla olia aikoinaan Ortliebin putkikassi. Matkan varrella satoi, ja piti laittaa laukusta lämpimämpää päälle. Kun kassi hieman tyhjeni, niin se myös löystyi. Kuran lentäessä, löysä kassi pakkarilla heiluessaan naarmutti takaloksun maalipinnan.
Tämän takia en käytä tukirangattomia putkikasseja. Eli kannattaa huomioida.
Mutta ei se mun Ortlieb roiku kovin pahasti. Yksi on oikea pakkaustapa. Tämä kyljestä avattava saa aina jonkun tukirangan, esimerkiksi se kameran tripod. Toisekseen tavarat tasaisesti ja lopuksi tiukka rullaus ja ilmat pois. Ei hakkaa niitä mun tuliaispulloja rikki!
Joskus joutuu reissusta tuomaan mitä ihmeellisimpiä ostoksia tai pitää viedä mökille vaikka naulapyssy tai metsurikamat. Siihen ei sivulaukut yksin kovin helposti taitu.
Silloin kun olen yksin reissussa, mahtuu telttapakettikin taakse. Ja toinen pienempi Ortlieb, jonka avulla voin vaihtaa ajonahkat veks ennen suurkaupungin ytimen helleruuhkaan ajoa...
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Ehdottomasti paras kerhokaupan tuote ikinä on ollut kernilaukku.
Se rullataan päältä kiinni perinteisen putken tapaan ja on putkikassia parempi käytössä. Ei tarvitse kokonaan tyhjentää, kun on päältä auki. On 100% vedenpitävä hitsatuilla saumoilla.
Valitettavasti niitä ei kuulemma enää saa.
Tuossa on vastaava:
https://viranomainen.fi/p18955/ortlieb- ... assi-l-49l
Se rullataan päältä kiinni perinteisen putken tapaan ja on putkikassia parempi käytössä. Ei tarvitse kokonaan tyhjentää, kun on päältä auki. On 100% vedenpitävä hitsatuilla saumoilla.
Tuossa on vastaava:
https://viranomainen.fi/p18955/ortlieb- ... assi-l-49l
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mun on tommonen, mutta suunnilleen 2x kokoinen. On hyvä, jos käyttää harrikkaa kamelina. Olkaremmin voi jättää pois ja käyttää hotelliin sisäänraahautuessa sitä kuormaliinaa, millä tämä roikkui ajon aikana sissyssä.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
- Veijo Esso
- Viesti:
Kerhokaupan uutuuksissa oli uusi 30L reissukassi joka näyttäisi speksien perusteella vastaavalta.Pertti kirjoitti: 09:46 14.02.2021. Ehdottomasti paras kerhokaupan tuote ikinä on ollut kernilaukku.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Tämä on todella hyvä tuote! Suosittelen.
Veijo Esso kirjoitti: 16:20 18.02.2021.
Kerhokaupan uutuuksissa oli uusi 30L reissukassi joka näyttäisi speksien perusteella vastaavalta.
6%
Älä löi,
en ole hurrit!
Älä löi,
en ole hurrit!